חגיגה צהובה: מכבי ת"א (7:9) ניצחה 72:80 את אנדולו אפס (8:8), אלופת היורוליג, ביד אליהו. הצהובים איבדו יתרון דו ספרתי מוקדם מול אלופת אירופה לקראת סיום המחצית הראשונה, אבל ריצה נדירה של 2:22 ברבע האחרון ניצחה עבורם את המשחק. לורנזו בראון הצטיין עם 23 נקודות ו-7 אסיסטים. "התרכזנו הגנתית בשחקני המפתח של אנדולו אפס, עשינו כמה ריצות לצד ההגנה הטובה והצלחנו להפוך את התוצאה ברבע האחרון", הסביר בראון את הניצחון בסיום המשחק.
מי שגנב את ההצגה לאחר המשחק הוא עודד קטש. המאמן נשאל האם הניצחון הזה מחזק אותו בצל מעמדו המעורר בקבוצה, ועקץ: "אני מקבל את האנרגיות מהשחקנים והצוות, הייתי שמח לקבל אותם מעוד כמה מקומות. מול ריאל מדריד זו תוכנית משחק אחרת לגמרי, מאתגר מאוד. שבוע לא קל עם שני משחקי ליגה שאותם גם צריך לעבור. נקווה שהחזרה של ווייד בולדווין תהיה חלקה כי אנחנו צריכים אותו".
4 צפייה בגלריה
עודד קטש
עודד קטש
"ברבע הרביעי קרה פה קסם". קטש
(צילום: עוז מועלם )
4 צפייה בגלריה
לורנזו בראון ג'ייק כהן
לורנזו בראון ג'ייק כהן
כיכב כרגיל. בראון וג'ייק כהן
(צילום: עוז מועלם )
קטש סיכם: "זה משחק שני שאנחנו מצליחים לעצור את היריבה ברבע הרביעי. האמת היא שברבע השלישי הרגשתי שאנחנו חסרי אנרגיות. מתסכל לשחק נגד אנאדולו, אתה לא יודע במי להתרכז. בסוף כן עשינו התאמות. ברבע האחרון קרה פה קסם, אני לא יודע, אולי זה האולם והקהל".
קטש הוסיף: "יש פה תהליך של קבוצה שנבנתה בתחילת העונה עם 10 שחקנים חדשים. השטף קצת יותר טוב עכשיו, השחקנים קצת יותר מכירים אחד את השני".
4 צפייה בגלריה
ג'יילן אדאמס שחקן מכבי ת"א
ג'יילן אדאמס שחקן מכבי ת"א
ניצחון ענק. שחקני מכבי ת"א חוגים
(צילום: עוז מועלם)
ג'ון דיברתולומאו שקלע 12 נקודות: "ההגנה ברבע האחרון היא מה שניצחה את המשחק. לקחנו ריבאונדים, עצרנו אותם, יצאנו לריצה והקהל היה מאחורינו. ניצחנו קבוצה מאוד חזקה, האוהדים היו נהדרים. התגעגענו, לא שיחקנו פה הרבה זמן".
אחד השחקנים הטובים של הצהובים העונה ובעיקר בשבועות האחרונים הוא ג'יילן אדמאס, ובקבוצה החליטו להאריך את החוזה שלו עד לסיום העונה. היום הוא תרם 11 נקודות ו-3 אסיסטים.
4 צפייה בגלריה
ג'יילן אדמאס
ג'יילן אדמאס
ימשיך עד לסוף העונה לפחות. אדמאס
(צילום: עוז מועלם )