באופן חריג

היועמ"שית לא הוזמנה לישיבת הממשלה הראשונה

בדרך החוצה? היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה, לא הוזמנה לישיבת הממשלה הראשונה. גורמים בקרבת נתניהו: "היא לא רצויה פה" (פוליטי מדיני)

נותרה בחוץ? ארכיון (צילום: שיר רותם, פלאש 90)

היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה, לא הוזמנה באופן חריג לישיבת הממשלה הראשונה שנערכה הערב (חמישי), כך על פי הדיווח ב-ynet. ההערכה היא שהיא תפוטר בקרוב מתפקידה כפי שכבר נרמז על ידי ח"כים בליכוד.

גורם בסביבת נתניהו מסר, כי "היא לא רצויה פה. זה מסר די ברור וחד של נתניהו ליועצת המשפטית לממשלה. הייתי בעשרות ישיבות ממשלה לאורך השנים ומעולם לא הייתה ישיבה ללא יועץ משפטי לממשלה או בהשתתפות נציג מטעם היועץ. גם בישיבות שהן לכאורה ללא החלטות, אלא רק חגיגיות כמו זו, תמיד הוזמן היועץ המשפטי לממשלה".

לאחר מכן דווח כי ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח עם היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה והשניים קבעו פגישת עבודה ביום ראשון.

כזכור, בתגובה לפרסומים השונים על כוונת בן גביר וח"כים אחרים להוביל לפיטוריה טרם עת, הודיעה היועמ"שית למקורביה בשיחות סגורות כי אין בכוונתה להתפטר מיוזמתה בטרם תסיים את שנות כהונתה הקבועות בחוק.

נתניהו ערך הערב גם ישיבת חפיפה קצרה של 45 דקות עם יאיר לפיד והפגישה עסקה בנושאים ביטחוניים. נתניהו הגיע לאחר מכן למשרד ראש הממשלה בירושלים.

לאחר ישיבת הממשלה שהחלה בשבע בערב, ייסעו נתניהו והשרים לבית הנשיא לצילום המסורתי של הממשלה, שיתקיים בשעה 20:30. נשיא המדינה יצחק הרצוג ונתניהו יעמדו במרכז התמונה המסורתית, שתצולם באולם המרכזי בבית הנשיא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר