יום ראשון, 09.06.2024 שעה 19:19

משחק הקט-רגל הבינ"ל 5V5 מגיע לראש העין

קבוצות קט-רגל יכולות להירשם עד 5 בינואר, כשהאלופה תייצג את המדינה באליפות העולם במיאמי. חבר מועצת העיר עומר רצון: "כולם מוזמנים להשתתף"

|
הנפת הגביע המיוחל  (יח
הנפת הגביע המיוחל (יח"צ)

כדורגל הינו הספורט המלהיב ביותר שקיים, והוא גם מייצג בתוכו ערכים חשובים ביותר שכדאי להטמיע החל מגיל צעיר: ריגושים חיוביים, רצון להצליח ולהצטיין, מוסר עבודה, הרגלי חיים בריאים, עבודת צוות וכו'.

הקט-רגל, או בשמו הלועזי 5V5 הוא הגרסה הפופולרית של המשחק, ומתאים לכל ישוב בארץ שבו מגרשים קשיחים (פרקט/אספלט/בטון/כורכר מהודק) או מיני פיץ' (דשא סינטטי). וזאת בניגוד לכדורגל אולמות (Futsal), אותו מפעילה ההתאחדות לכדורגל, אשר דורש אולם במידות מיוחדות אשר די נדירות בארץ.

הקט-רגל מופעל בעולם בלעדית ע"י חברת 5V5 אשר מקיימת לראשונה מסגרת תחרותית בינ"ל של אליפות העולם שתתקיים השנה בסופ"ש של 11-12.3 בעיר מיאמי, פלורידה – לדברי נציגי החברה בארץ, זהו טורניר החובבים הגדול מסוגו בעולם! 

והשנה יש גם חידוש מרענן - למפעל האטרקטיבי מצטרפת העיר ראש העין, כעיר המארחת הרשמית של מדינת ישראל.

קצת על כללי המשחק

בכל קבוצה משתתפים 4 שחקני שדה + שוער, בגילאי 18 ומעלה. הוא משוחק, כאמור, על מגרש קשיח או דשא סינטטי, עם שערי קט רגל סטנדרטיים. הקבוצה האלופה בכל מדינה זוכה לנסוע לאליפות העולם כנציגה הרשמית של מדינתה.

שיטת המשחק

העיר ראש העין נבחרה לארח את טורניר המוקדמות שממנו תקבע אלופת ישראל. כל משחקי המוקדמות ישוחקו בעיר, כאשר לשלב הגמרים יקבעו 16 הקבוצות שהעפילו לשלבים המתקדמים של הליגה. יום משחקי הגמר, שייקבע מי היא אלופת ישראל, אשר תייצג אותנו במונדיאל הקט-רגל, יהיה ביום שישי, ה–10.2.2022, במסגרת הפנינג שיכלול  מתנפחים DJ, ואירוע משחק ראווה של יוטיוברים בהובלת "זלאטן הישראלי". 

הקבוצה הזוכה בטורניר תוכרז כנבחרת ישראל, ותצא לייצג את המדינה באליפות העולם שתיערך למשך סופשבוע השני במרץ 2023, במיאמי, פלורידה.

מועד ההרשמה הסופי הוא ה–5/1/2023 באתר: bit.ly/ISRAEL5V5 ומחיר ההשתתפות 1600 ₪ לקבוצה, עם הנחה לקבוצה בה לפחות שני שחקנים תושבי ראש העין בגובה דמי רישום של 1200 ש"ח. כל הקבוצות יזכו לביגוד לטורניר הישראלי, המבטיח מינימום של 3 משחקים לקבוצה (בכפוף למספר הקבוצות הנרשמות) והקבוצה המנצחת תזכה לערכה מפוארת הכוללת סט בית וחוץ עם סט בגדי ייצוג.

הפרס הגדול כולל

טיסה הלוך-חזור של 7 השחקנים (5 שחקני שדה + 2 מחליפים) למיאמי, פלורידה ואירוח במלון, לכל תקופת האליפות. כולל הסעות והעברות.

עומר רצון מחזיק תיק הספורט שלום בן משה ראש העיר וקפטן מצטיין טורניר 2019 (יח"צ)עומר רצון מחזיק תיק הספורט שלום בן משה ראש העיר וקפטן מצטיין טורניר 2019 (יח"צ)

חבר מועצת העיר עומר רצון, יו״ר החברה העירונית ומחזיק תיק תרבות וספורט: "זהו אירוע מיוחד של העיר שמשלב תרבות וספורט, שיש לי הכבוד והעונג להוביל יחד עם ראש העיר, מר שלום בן משה" אומר רצון ומוסיף, "אני נרגש לקראת בעיטת הפתיחה של המפעל הזה שתיערך בקרוב בעיר, וקורא לכולם לבוא להשתתף. כי זה המשחק של כולנו. אני בטוח שתושבי ראש העין יהנו מאירוע ברמה בינ"ל”.

מועד ההרשמה הסופי הוא כאמור 5/1/2023 באתר: bit.ly/ISRAEL5V5

אסור לפספס
נגןהכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
גם הכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
נגןאבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
אבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
נגןתומר חמד בחופשה מפסיד במשחק טניס ומתעצבן
תומר חמד בחופשה מפסיד במשחק טניס ומתעצבן
נגןאיך הגיב לוקה דונצ'יץ' להחתמה של אמבפה?
איך הגיב לוקה דונצ'יץ' להחתמה של אמבפה?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */