על מה דיברו?

שעות לפני סיום תפקידו: השיחה של השר גנץ עם אבו מאזן

שר הביטחון היוצא בני גנץ שוחח הערב עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן והזהיר אותו ממהלכים באו"ם. 'כיכר השבת' עם פרטי השיחה (מדיני)

דוד הכהן | כיכר השבת |
גנץ ואבו מאזן (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)

שר הביטחון בני גנץ שוחח הערב (רביעי) עם יו"ר הרשות הפלסטינית מחמוד עבאס, אבו מאזן. בשיחתם עמד גנץ על חשיבות הקשר שהתפתח בין מערכת הביטחון הישראלית והדרג המדיני לבין הרשות הפלסטינית.

עוד אמר גנץ לאבו מאזן כי הוא רואה חשיבות עליונה בהמשך השמירה על ערוץ פתוח ועל התיאום הביטחוני והאזרחי, שמשרת את ביטחונם של הפלסטינים והישראלים כאחד ומאפשר רווחה כלכלית ואזרחית.

שר הביטחון הישראלי הוסיף ואמר ליו"ר הרשות, כי מהלכים בינלאומיים נגד ישראל כמו זה שמבקשת הרשות הפלסטינית לקדם באו"ם, יפגעו בסופו של יום גם בציבור הפלסטיני, ובעיקר יגביהו את החומות ויקשו בעתיד על קידום תהליך מדיני בין הצדדים.

השיחה בין השניים נערכה שעות אחדות לפני סיום כהונתו של גנץ בתפקיד שר הביטחון. מחר צפוי נתניהו להשביע את ממשלתו החדשה, ובה יכהן כשר הביטחון חבר הכנסת יואב גלנט מהליכוד.

במהלך כהונתו שמר גנץ על יחסים גלויים עם אבו מאזן. האחרון אף הגיע לביתו של גנץ בראש העין לפני מספר חודשים. הם אף נפגשו ברמאללה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות