יום שני, 10.06.2024 שעה 11:36
ליגת ווינר סל 23-24
 בית עליון 
86%2310-267029מכבי ת"א
72%2348-266329הפועל ת"א
64%2220-232628הפועל ירושלים
62%2348-242729עירוני רמת גן
55%2321-235729הפועל חולון
45%2493-238829עירוני קריית אתא
 בית תחתון 
48%2588-240329הפועל חיפה
47%2461-246530עירוני נס ציונה
40%2503-244930בני הרצליה
38%2370-232629הפועל עפולה
33%2598-246930הפועל גליל עליון
31%2475-225729הפועל אילת
30%2646-248130הפועל ב"ש/דימונה
לוח משחקים
  • הפועל ת"א
  • שני, 10/06, 21:00
  • עירוני קריית אתא

קטש: אנחנו צריכים להיות מוכנים לכל תרחיש

מאמן מכבי תל אביב לקראת המשחק במסגרת היורוליג מול אנאדולו מחר ב-21:05: "השתפרנו בריבאונד, בטוח שהאווירה תהיה מצוינת. משמעותי לבוא מרוכזים"

|
עודד קטש (איציק בלניצקי)
עודד קטש (איציק בלניצקי)

מכבי תל אביב תפגוש מחר (חמישי, 21:05) את אנאדולו אפס במסגרת המחזור ה-16 ביורוליג. אחרי שניצחה את אלבה ברלין במשחק הקודם, הקבוצה בצהוב רוצה להמשיך במומנטום ולעקוף את הטורקים בטבלה. מאמן הצהובים עודד קטש קיים מסיבת עיתונאים, אשר הועברה בשידור חי כאן באתר.

קטש אמר: “אנחנו נרגשים לחזור הביתה, אני בטוח שהאווירה תהיה מצוינת. משחק מאוד מאתגר, משחקים נגד אחת מהקבוצות הטובות באירופה, אם לא הטובה ביותר. עדיין חסרים לנו כמה שחקנים, אנחנו יודעים מה האיכויות שלהם ונצטרך לעשות את ההגנה הטובה ביותר שלנו כדי לעשות תוצאה טובה”. 

המאמן הוסיף: “יש פה קבוצות טובות, אבל מבחינת השמות והגארדים שהם מאוד דומיננטיים ובכושר טוב, יהיה אחר ומאתגר. יותר קשה להתכונן לקבוצות מהסוג הזה כי הן מסתמכות הרבה על יכולת אישית ולאו דווקא דברים מקצועיים, אז נצטרך קודם כל את הגנת היחיד. חסרים את אחד השומרים הטובים שלנו, בולדווין, אז שחקנים יצטרכו לעשות סטפ אפ. לא נצליח לעצור כמה מהכוכבים שלהם על אפס נקודות, אבל עלינו לדעת עם אילו זריקות אנחנו יכולים לחיות ועם מה לא”.

עודד קטש מדבר לקראת המשחק מול אנאדולו

קטש התייחס ליריבה והשוני מהשנה שעברה: “הם החתימו את פולונארה שהם לא משתמשים בו יותר מדי, אבל עושים שם עבודה טובה עד כה. אולי בגלל עודף איכות הם מעדיפים לשחק יותר עם ארבעה גארדים. לא מאשים אותם, זה הופך את המשחק מולם ליותר קשה להתכונן אליו. הם משחקים הרבה פוזשן גיים עם הרבה איכות וזה לא פשוט. צריכים לבוא אגרסיביים ולא להיות מושפעים מהקצב שלפעמים משחק לטובתם. צריכים להיות מוכנים לכל תרחיש”.

איך פותרים את בעיית הריבאונד?
”במשחקים האחרונים אנחנו עושים עבודה יותר טובה בעניין הזה. זה מפתח ששמנו לעצמנו. המפתח זה לעשות את הדברים מסביב, לשלוט בריבאונד, להתקיף נכון נגדם ולנסות למצוא את החולשות. זה משמעותי לבוא מרוכזים, זה בסוף ייפול על הדברים האלה”.

עודד קטש (איציק בלניצקי)עודד קטש (איציק בלניצקי)

ג’ייק כהן נשאל איך פותרים את בעיית הריבאונד נגד היריבה: “אני חושב שעשינו בזה עבודה טוב יותר בשבועות האחרונים, צריכים להמשיך לשפר את זה. זה יהיה קשה נגד קבוצה שיש לה המון גודל וכישרון ונצטרך להמשיך לעבוד. זה יהיה חלק מרכזי במשחק. אני חושב שהם עושים עבודה טובה. יש להם את כל השחקנים הטובים שלהם והם קולעים מצוין מבחוץ. מצ’-אפ ספציפי חשוב? זה יהיה בעיקר איך נעבוד כקבוצה ואיך נשחק כקבוצה התקפית והגנתית”.

כהן התייחס גם למפגש עם האקסים אלייז’ה ברייאנט ואנטה ז’ז’יץ’: “זה תמיד נחמד לשחקן נגד חברים, היה לנו הרבה זמן ביחד וזה נחמד לראות אותם שוב. גם לשחק נגדם זה תמיד כיף. הם היו חברים נהדרים לקבוצה”.

ג'ייק כהן (איציק בלניצקי)ג'ייק כהן (איציק בלניצקי)

איך עוצרים את הכוכבים שלהם?
”אם הייתה לי התשובה לזה הייתי שחקן הרבה יותר טוב או מאמן הרבה יותר טוב ממה שאני היום. צריך להיות אגרסיביים וחזקים. יש הרבה דברים שצריך לעשות. שחקנים שצריכים להיות מפוקסים וצריך גם מזל לתפוס אותם בערב שהם לא קולעים בו טוב שזה לא בהכרח קשור לאיך נשמור אותם”.

רודריגו בובואה הוא הרוצח השקט שלהם? 
“הוא משחק מעולה, יש לו עמדה מאוד ייחודית. הוא עולה מהספסל ומביא אנרגיה וניצוצות ומשחק ברמה מטורפת. אנשים תמיד שוכחים ממנו כי זוכרים את לארקין ומיצ’יץ’, אבל הוא מסוכן בדיוק כמוהם. יש להם כל כך הרבה נשקים, אבל גם לנו יש הרבה נשקים ואני משחקים כדורסל טוב כרגע. מקווה שגם במסיבת העיתונאים שלהם שואלים איך לעצור את השחקנים שלנו”.

ג'ייק כהן (איציק בלניצקי)ג'ייק כהן (איציק בלניצקי)

ג’וש ניבו נשאל איזה מהשחקנים הגבוהים שלהם הוא הכי מצפה לפגוש: “לא משנה לי המצ’-אפ, כולם שחקנים טובים. אני רק רוצה לעלות למגרש ולעשות את העבודה שלי, כולם שחקנים מעולים. אני חושב שאני יכול לעשות עבודה טובה מול הגבוהים שלהם, הם כולם שחקנים מצוינים אז יהיה קשה”.

עוד הוסיף ניבו: “המפתחות לניצחון הם לעשות עבודה טובה בהגנה ולעצור את השחקנים המובילים שלהם, שחקנים מאוד כישרוניים בצד ההתקפי הם יודעים איך לשים את הכדור בסל. המפתח יהיה לא לתת להם לקלוע בקלות ולמנוע מהם לילה גדול, נצטרך לעשות להם חיים קשים”. 

מה המפתחות לניצחון?
“אני מרגיש שריבאונד התקפה זה משהו שאנחנו עושים טוב כל העונה וגם במשחק הקרוב, נצטרך להמשיך לעשות את זה. זה יהיה הזדמנות טובה לסיים את הסיבוב הראשון במאזן חיובי, כמובן שזאת המטרה ונרצה להשיג את הניצחון”.

ג'וש ניבו (רועי כפיר)ג'וש ניבו (רועי כפיר)
אסור לפספס
נגןהצצה לדבר האמיתי: המשחק החדש של היורו
הצצה לדבר האמיתי: המשחק החדש של היורו
נגןצ'ארלס בארקלי כמעט ומכניס אגרוף לאוהד
צ'ארלס בארקלי מאיים על אוהד מציק באגרוף
נגןהכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
גם הכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
נגןאבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
אבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */