לשידור בחדשות 13. כרגיל דיווח מה שנוח לו ,שהשופטים דחו בקשה של ביבי לכסף מסויים.(לא זוכר בדיוק). אבל..אף מילה על המשפט. כלום נאדה כאילו אין משפט לראש ממשלה מכהן(כמעט). הוא אפילו לא מיצמץ.. ומה שמטריד עוד שהמראיינת אף היא "לא התעניינה " פתאום במשפט. מזג האויר בארצות הברית היה מעניין יותר ממשפט ראש ממשלה . תקשורת עלובת נפש..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
BEBO
חבר מתאריך 1.9.11
36902 הודעות, 226 מדרגים, 445 נקודות. ראה משוב
יום רביעי ד' בטבת תשפ''ג
11:10 28.12.22
13. פולינה שוב בורחת מהפללה: עו''ד חן שואל אותה שוב ושוב למה הם לא בדק וחקרו את הקשר של פילבר עם חברות בתגובה להודעה מספר 0
אחרות כמו הוט, פרטנר וסלקום. היא מנסה להתחמק מתשובה כאילו זה לא היה חשוב, אבל לשאלת השופט בר-עם היא מגלגלת האחריות: "תשאלו את מקבלי ההחלטות" (אלי ציפורי)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
yama
חבר מתאריך 3.11.21
1936 הודעות, 16 מדרגים, 27 נקודות. ראה משוב
יום רביעי ד' בטבת תשפ''ג
12:04 28.12.22
20. סיימתי דיון במחוזי והחלטתי ל''נוח'' באולם של משפט נתניהו לפני הנסיעה דרומה 😀 בתגובה להודעה מספר 16
לבקשתך. לעניין השופטים: השופטת פלדמן בניגוד למה שחשבתי עליה, מאוד עירנית, חיה את המשפט ואת העדויות אבל לא מרבה להתערב (לא שהיה צריך). השופט ברעם הצדיק את דעתי לגביו, מאוד ענייני, מאוד מעורב ולהבדיל מיתר השופטים גם מאוד "מתערב", שואל שאלות, מבקש הבהרות. השופט שחם נראה קצת מנותק כאילו המשפט הזה גדול עליו. לא ממש משתתף, מכרסם את העט שלו... בזמן שנוכחתי במשפט ההגנה (נכחו בין היתר תירוש וגולדין) כמעט ולא היתה פעילה. ז'ק חן (יחד עם העוזרת שלו - עם כיסוי ראש) מאוד חי את המשפט, לפעמים ממש הרים קול על העדה, שותה המון מים, מקניט את העדה, מרבה לחוות דעה על מעשיה באמרות אגב. מדי פעם עו"ד בן צור לוחש על אוזנו. נראה שולט בעניין אם כי לעניות דעתי לעתים גולש לשוליים. העדה נראתה דיי מבוהלת, לא בטוחה, קצת כמו איילה שנלכדה באור פנסי מכונית רגע לפני הפגיעה... העדות שלה לא קוהרנטית, מאוד הגנתית, נראית מועמדת בכירה לתפקיד עדת מדינה אם תדרש לכך...
להרים ידיים בגלל איזה עם שבחר ביבי. בזמן שאנחנו מתרעמים כואבים ונעלבים מהתנהגות המדינה ראשיה שופטיה יועציה ופרקליטיה במשפט זה, יושבים מיטב המוחות לתכנן ולבצע הלאה את שלהם ולהמשיך לשלוט כאן כמו שבגין המסכין והתמים (לדעתי אישית היה סתם טמבל ובריון שעלה לגדולה. לא התרשמתי משפתו הגבוהה) קיבל את השלטון אך הפקיר את השליטה לידי המערך שהתחפר היטיב בעמדותיו וזה עשרות שנים מתאים כל תפקיד לאנשי שלומו כך גם כיום הם לא מתפעלים כלל מהמהפך שקורה בשטח שעם ישראל חוזר לדתו תורתו ובוראו ודוחף בכל דרך על ידי חוקים ותקנות שהם קבעו את דרכם המתועבת כדי לזהם את נשמות בני עם ישראל ולהמשיך את שלטונם עוד שנים רבות.
19. כנרת בראשי: יש בום באולם 315: בנושא היומן הנעלם של פילבר בתגובה להודעה מספר 0
ז׳ק חן: בעניין היומן של פילבר היתה פניה של עמותת ״הצלחה״ לקבל את היומן של פילבר, התשובה שניתנה שצריך לחכות לסיום החקירה הנגדית של פילבר... פילבר בעדותו אומר שאם ימצא ביומן פגישה עם סספורטס לפני אוגוסט פגישה בירושלים זה סימן ששיקול הדעת לא זוהם והטיפול היה מקצועי. אתם לא בדקתם אנחנו בדקנו וגילנו שהייתה פגישה לפני אוגוסט בלשכה בירושלים. ולא שלחתם את זה. למה אנחנו צריכים להיות תלויים באחרים ביומן של עד מדינה.
פולינה: לא הפקתי את כל היומן. כי לא ראיתי לנכון
הש׳ פ.פ למה?
פולינה: לא יודעת להצביע על חשיבות הדבר. אבל אין ספק שפגישה ביומן שנתמכת ביומן וקשורה בכתב האישום צריכה להיות
לשאלות השופט בר פולינה משיבה: היום הדברים נראים לי אחרת אני לא יודעת למה לא מסרתי את כל היומן
בהמשך כנרת מבקשת מגיל לוי לתייג את אור כרמי ויהודה שפר שטענו שאין חשיבות להסתרת היומן
24. כנרת בראשי: מציגים כרגע בבית המשפט מזכר של פוינה גובזמן מיום 29.3.2021 שנה וחודשיים אחרי הגשת כתב בתגובה להודעה מספר 0
האישום הנדון: מעבר על הקלטון בטלפון של אילן ישועה.
ז׳ק חן: האם היו הקלטות שקשורות לכתב האישום?
פולינה: כן
ז׳ק מה שאת מספרת לבית המשפט ואנחנו מבהירים שבזמן החקירה האזנת לשיחות הטלפון שהוקלטו
במכשיר של אילן ישועה ושנה וחודשיים אחר כך האזנת להקלטות, האם את זוכרת מה האירוע שהוביל אותך שנה וחודשיים אחרי הגשת כתב אישום להאזין לאותן הקלטות?
פולינה: למיטב זכרוני הייתה בדיקה של הסנגורים לעניין הטלפונים.
ז׳ק חן: אזכיר לך גם פה פנינו לעליון בבקשה לקבל חומרים העליון קבע שהטלפונים של ישועה יעברו בדיקה נוספת ע״י מומחה מטעמנו במחלקת החקירות של רשות ני״ע ושם אותרה האפליקציה וההקלטות והנושא חשוב מאוד.
ישועה אמר בחקירה שלו שהוא לא מקליט אנשים ושמעולם לה הקליט אנשים, מדוע היה צריך לחכות כל כך הרבה זמן אחרי כתב האישום לאשש או להפריך גירסה של עד מרכזי?
למה לא בדקתם אם היה שיחות אז בחקירה ולאמת אותו עם שקריו?
פולינה: לא חושבת שהשאלה הייתה מהימנות גירסתו, למה
הש׳ בר עם ידעתם על קיומו של האפליקציה של הקלטת שיחות?
מתבררת אוזלת היד והרשלנות של החוקרת פולינה ושל הפרקליטות - אי הכרת חומרים וראיית מנהרה 💣💣💣💣💣💣💣 ז.ח: מציג מסמכים , אני מבקש ממך 🛑לעיין במסמכים מ אוג' 2015 סמוך לארועים של רשות ני"ע שפונה למשרד התקשורת לקבל תשובות והבהרות
לארועים של בזק-יס , עמדת חברת התקשורת בזמן פילבר ואחרי וכל התנאים , כל זה מופיע בסעיף 6 למכתב. 🛑מסמך נוסף - מסמך תשובה שכתב פילבר לכל השאלות הללו 🛑מסמך נוסף תשובת פילבר שהועתק ממכתב לבהות האם את מכירה את המסמכים הללו? פ: בוחנת את המסמכים דקות ארוכות
פ: כרגע לא זוכרת את המסמכים האלה , אני יודעת שהיתה פניה לחברת בזק ביחס למימוש האופציות, זה לא מה שהיה במוקד החקירה שלנו, אני לא יודעת להגיד אם ראיתי את המסמכים האלה בזמן אמת, אני יודעת שהייתה פנייה של הרשות ני"ע למשרד התקשורת.
ז.ח: התשובה מדהימה אותי!! , האם הראו לך את המסמכים הללו ברענון בפרקליטות לפני יומיים? פ: לא ז.ח : הרשות לני"ע שואלת את משרד התקשורת בסוגיות בלב המשפט שלך , מה היה קשור סביב התנאים שבסופו של דבר ירדו?, מתי הגיע? ובפני מי? ובפני מי הודיע משרד התקשורת על עניין המיזוג?
פ: לנושא המיזוג , התנאים שלו אכן עמדו בלב החקירה ז.ח: כיוון שהם מופיעיםבמשפט הזה וכמובן התשובות , נגיע אליהם , מדהים אותי שאת חוקרת ראשית ומרכזית , לא מכירה מסמכים אלה בזמן אמת. פ:לא זוכרת בזמן אמת , ידעתי שהיתה פניה של הרשות לני"ע בהקשר לזה.
השופט ברעם: המסמכים מהותיים וחשובים לדעתך? פ: לא עונה רק קוראת את המסמכים. ז.ח: יש נוסח ויש תשובה , תראי שזה אות אות , מילה מילה , לבהות עוד נחקר מרכזי בנושא התקשורת , אתן לך 2 ציטוטים מתוך מסמך התשובה פ: אין פה שום דבר ממשהו שלא היה מוכר לנו בתיק (שקר שכבר יתברר)
33. טל רימל: ״לא להאמין. אחרי שפולינה החוקרת מודה שלא הציגה לנחקרים מסמכים מזמן אמת בתגובה להודעה מספר 0
ז'ק חן חופר לה בור יותר עמוק ז.ח: אני לא מאמין מהתשובה האחרונה ששמעתי, אגיד לך למה , כי הם נתפסו פ: אני מניחה שהם נתפסו במשרד התקשורת לפי השאלה ז.ח: גם במשרד התקשורת אבל לא בהעברות החומר של המח' המשפטית אלא בהעברה תמימה ממשרד התקשורת תל אביב ,שהעבירה לכם מסמכים, זה מקור אחד אבל היה עוד מקור. פ: הם בטח נמצאים גם ברשות לני"ע ז.ח: היה עוד מקור את זוכרת? פ:לא ז.ח: אני מפנה לברקוד 555 מציג אלו מסמכים מתוך חומר החקירה , אלו מסמכים מביתו של שלמה פילבר את רואה? פ:רואה , נכון ז.ח: המסמכים האלה נמצאים אצלו, נתפסים ממנו , עד מדינה מרכזי שאת חקרת , נחקר מרכזי פ: נכון ז.ח: מן הסתם מקצועית ומכל בחינה אחרת , את כחוקרת מרכזית של פילבר ובזק ,עברת על המסמכים שנתפסו בביתו פ: עניתי על זה , לא עברתי על המסמכים שנתפסו בביתו , היה צוות שביצע מעבר על מסמכים לא אני עברתי , המסמכים האלה היו גם ברשות לני"ע , אני לא יודעת למה הם לא הוכנסו לתוך התיק השופט ברעם : זה נתפס אבל לבקשת הרשות? פ: נכון שאני חוקרת מרכזית, כך מציירים אותי אבל היה צוות שלם שעבד״
התביעה (באופן המותר לה על פי חוק) "שריינה" לעצמה 330 עדי תביעה. מאז התחיל המשפט אנו עדים לעדויות רבות של עדי תביעה שנשמעות כעדי הגנה. איך ולמה זה קרה/קורה ? 1. הפריבילגיה שמעניק החוק לתביעה בראשוניות שבבחירת עדיה בעצם מעניקה לתביעה את האפשרות לבודד מכל קשר שהוא את ההגנה מהעדים שהוכנסו לרשימת עדי התביעה. 2. הפעם הראשונה בה בעצם מתאפשר להגנה לדבר שלא לומר לחקור את עדי התביעה היא בחקירה הנגדית. 3. הלכה למעשה למעט חומרי החקירה שמועברים ע"י התביעה להגנה על פי חוק ועל בסיס שקול הדעת של התביעה, אין בידי ההגנה כל יכולת אובייקטיבית לקבל חומרים אחרים ו/או לדעת האם ישנם חומרים אחרים בין היתר מאחר ואין דרך לתקשר מול העדים... 5. מה שנותר להגנה הוא בעצם להפעיל את המוח המשפטי ולחפש בעיקר טעויות שנסתרו מעיני הפרקליטות עת הגישה את כתב התביעה ומשם לחייב את התביעה לגלות חומרים שהוסתרו מההגנה. 6. וכאן טמונה בעצם התשובה למדוע עדי תביעה נשמעים כעדי הגנה. למרות נסיון הפרקליטות למנוע מההגנה קשר עם עדי התביעה עד לחקירה הנגדית, הרי שעם פתיחת החקירה הנגדית אין ביכולתה של התביעה למנוע מעד להעיד עדות אמת בעיקר אמת מוכחת ומגובה בעובדות כמו במקרה של פילבר או שרן. ולכם גם ביהמ"ש לא מסכים להכריז עליהם כעדים עויינים... 7. במציאות של עולם דמיוני ומושלם בו הפרקליטות לא שואפת להרשעה על פני השגת דין צדק לא הייתה כלל בעיה עם הנוהל הנ"ל, הבעייה מתחילה כאשר הפרקליטות משתמשת בפריבילגיה הנ"ל בכדי להסתיר מידע מההגנה וכל זאת על מזבח ההרשעה, הפרסום והקידום המקצועי. ואולי כמו במקרה שלפנינו גם אג'נדה פוליטית ... 8. הבעיה הגדולה היא הפרקליטים מוגנים עפ"י חוק מכל הליך פלילי בגין "טעויות" שביצעו בהליך המשפטי אלא אם כן יוכח שעשו זאת בכוונת מכוון. כאשר עניין שכזה נגיע לכותרות ראו מקרה רות דוד, אזי כל המערכת מצופפת שורות ומגנה על עצמה בחירוף נפש.
הנוהל האמת נשמע קצת דרקוני, אפשר לתאר שיש סיבות לגיטימיות לפנות לעד תביעה כמו לבקש העתק מלא או מקורי של חומר שהעביר. הלשכה יכלו גם להמליץ לעורכי דין להקליט שיחות כאלו כדי להישמר מהאשמות שוא במקום לנטרל את האפשרות לגמרי.
🔴 ״מכיוון שמנדלבליט הגיש מזכרים על מועדי האישורים לפתיחת חקירה נגד נתניהו, הוא הפך את עצמו לעד. ואני מניח שהוא יבוא להעיד״ (מתכוון שבמסגרת עדי הגנה). (אלי ציפורי בטוויטר)
40. יאללה תשריין לי מקום באולם. רוצה לראות את הפרצוף של הדבר הזה בתגובה להודעה מספר 38
שהוא ושאר חבריו לקבוצה המתיימרת לתקן את העולם על ידי 'השפעה' תלמידי הרב"ש עושה בדיוק ההיפך. הצביעות הדתית שלו מסקרנת אותי מאוד ולכן הייתי מאוד רוצה לראות אותו בשעת העדות.
חבר מתאריך 28.4.22
827 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.12.12
4058 הודעות, 32 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.2.17
16574 הודעות, 146 מדרגים, 271 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
אנחנו חוזים בשירת הברבור של השמאל העברייני
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.10.10
6115 הודעות, 36 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
זה יכל להיות מופע סטנדאפ מעולה..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.11
36902 הודעות, 226 מדרגים, 445 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.3.17
1600 הודעות, 10 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.6.21
108 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.22
159 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
12246 הודעות, 143 מדרגים, 257 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.1.15
18336 הודעות, 165 מדרגים, 298 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.10.10
6115 הודעות, 36 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
לשידור בחדשות 13.
כרגיל דיווח מה שנוח לו ,שהשופטים דחו בקשה של ביבי לכסף מסויים.(לא זוכר בדיוק).
אבל..אף מילה על המשפט.
כלום
נאדה
כאילו אין משפט לראש ממשלה מכהן(כמעט).
הוא אפילו לא מיצמץ..
ומה שמטריד עוד שהמראיינת אף היא "לא התעניינה " פתאום במשפט.
מזג האויר בארצות הברית היה מעניין יותר ממשפט ראש ממשלה .
תקשורת עלובת נפש..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.11
36902 הודעות, 226 מדרגים, 445 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
פולינה אומרת שהיא לא ראתה את המסמכים.
ז'ק חן מוכיח לה שהמסמכים היו בידי 433 ובידי משרד התקשורת, הם גם נתפסו בביתו של פילבר.
המסמכים לא הוצגו לנחקרים.
אם יש מקור שמתמלל את החקירה אשמח אם תביאו לפה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.9.15
16119 הודעות, 105 מדרגים, 184 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
13 נציגי הרגולציה לפני אני מדגיש לפני שפילבר נכנס כמנכל והצביעו פה אחד לאיחוד בזק יס. זה פאקינג בניגוד לכתב האישום
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.12.12
4058 הודעות, 32 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מפעל הנקניקיות הזה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.11
36902 הודעות, 226 מדרגים, 445 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אחרות כמו הוט, פרטנר וסלקום.
היא מנסה להתחמק מתשובה כאילו זה לא היה חשוב, אבל לשאלת השופט בר-עם היא מגלגלת האחריות: "תשאלו את מקבלי ההחלטות" (אלי ציפורי)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.11.21
1936 הודעות, 16 מדרגים, 27 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.11
36902 הודעות, 226 מדרגים, 445 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
עוד דברים שהתרשמת מהם. למשל תגובות השופטים, הפרקליטות…
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.11.21
1936 הודעות, 16 מדרגים, 27 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
לבקשתך.
לעניין השופטים: השופטת פלדמן בניגוד למה שחשבתי עליה, מאוד עירנית, חיה את המשפט ואת העדויות אבל לא מרבה להתערב (לא שהיה צריך).
השופט ברעם הצדיק את דעתי לגביו, מאוד ענייני, מאוד מעורב ולהבדיל מיתר השופטים גם מאוד "מתערב", שואל שאלות, מבקש הבהרות.
השופט שחם נראה קצת מנותק כאילו המשפט הזה גדול עליו. לא ממש משתתף, מכרסם את העט שלו...
בזמן שנוכחתי במשפט ההגנה (נכחו בין היתר תירוש וגולדין) כמעט ולא היתה פעילה.
ז'ק חן (יחד עם העוזרת שלו - עם כיסוי ראש) מאוד חי את המשפט, לפעמים ממש הרים קול על העדה, שותה המון מים, מקניט את העדה, מרבה לחוות דעה על מעשיה באמרות אגב. מדי פעם עו"ד בן צור לוחש על אוזנו. נראה שולט בעניין אם כי לעניות דעתי לעתים גולש לשוליים.
העדה נראתה דיי מבוהלת, לא בטוחה, קצת כמו איילה שנלכדה באור פנסי מכונית רגע לפני הפגיעה... העדות שלה לא קוהרנטית, מאוד הגנתית, נראית מועמדת בכירה לתפקיד עדת מדינה אם תדרש לכך...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.11
36902 הודעות, 226 מדרגים, 445 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
58403 הודעות, 220 מדרגים, 400 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.11.21
1936 הודעות, 16 מדרגים, 27 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 28
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.3.14
12588 הודעות, 79 מדרגים, 146 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
תודה על התיאור המלבב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.9.20
5273 הודעות, 30 מדרגים, 56 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
להרים ידיים בגלל איזה עם שבחר ביבי. בזמן שאנחנו מתרעמים כואבים ונעלבים מהתנהגות המדינה ראשיה שופטיה יועציה ופרקליטיה במשפט זה, יושבים מיטב המוחות לתכנן ולבצע הלאה את שלהם ולהמשיך לשלוט כאן כמו שבגין המסכין והתמים (לדעתי אישית היה סתם טמבל ובריון שעלה לגדולה. לא התרשמתי משפתו הגבוהה) קיבל את השלטון אך הפקיר את השליטה לידי המערך שהתחפר היטיב בעמדותיו וזה עשרות שנים מתאים כל תפקיד לאנשי שלומו כך גם כיום הם לא מתפעלים כלל מהמהפך שקורה בשטח שעם ישראל חוזר לדתו תורתו ובוראו ודוחף בכל דרך על ידי חוקים ותקנות שהם קבעו את דרכם המתועבת כדי לזהם את נשמות בני עם ישראל ולהמשיך את שלטונם עוד שנים רבות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.5.15
6314 הודעות
בתגובה להודעה מספר 39
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.12
15959 הודעות, 151 מדרגים, 295 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.10.10
6115 הודעות, 36 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
כעדת מדינה..
ניראת מוכנה למכור את כולם..
יאללה וועדת חקירה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.1.22
86 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.11
36902 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
ז׳ק חן: בעניין היומן של פילבר היתה פניה של עמותת ״הצלחה״ לקבל את היומן של פילבר, התשובה שניתנה שצריך לחכות לסיום החקירה הנגדית של פילבר... פילבר בעדותו אומר שאם ימצא ביומן פגישה עם סספורטס לפני אוגוסט פגישה בירושלים זה סימן ששיקול הדעת לא זוהם והטיפול היה מקצועי.
אתם לא בדקתם אנחנו בדקנו וגילנו שהייתה פגישה לפני אוגוסט בלשכה בירושלים. ולא שלחתם את זה.
למה אנחנו צריכים להיות תלויים באחרים ביומן של עד מדינה.
פולינה: לא הפקתי את כל היומן. כי לא ראיתי לנכון
הש׳ פ.פ למה?
פולינה: לא יודעת להצביע על חשיבות הדבר. אבל אין ספק שפגישה ביומן שנתמכת ביומן וקשורה בכתב האישום צריכה להיות
לשאלות השופט בר פולינה משיבה: היום הדברים נראים לי אחרת אני לא יודעת למה לא מסרתי את כל היומן
בהמשך כנרת מבקשת מגיל לוי לתייג את אור כרמי ויהודה שפר שטענו שאין חשיבות להסתרת היומן
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.10.10
6115 הודעות
בתגובה להודעה מספר 19
הוא השופר?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.11
36902 הודעות
בתגובה להודעה מספר 22
אני הקטן עושה לו בית ספר בתגובות..
חייב לציין אותו לחיוב שהוא מנהל דיאלוג עם כל אחד, להבדיל מגליקמן וברוך קרא
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.10.10
6115 הודעות
בתגובה להודעה מספר 23
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.11
36902 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
האישום הנדון: מעבר על הקלטון בטלפון של אילן ישועה.
ז׳ק חן: האם היו הקלטות שקשורות לכתב האישום?
פולינה: כן
ז׳ק מה שאת מספרת לבית המשפט ואנחנו מבהירים שבזמן החקירה האזנת לשיחות הטלפון שהוקלטו
במכשיר של אילן ישועה ושנה וחודשיים אחר כך האזנת להקלטות, האם את זוכרת מה האירוע שהוביל אותך שנה וחודשיים אחרי הגשת כתב אישום להאזין לאותן הקלטות?
פולינה: למיטב זכרוני הייתה בדיקה של הסנגורים לעניין הטלפונים.
ז׳ק חן: אזכיר לך גם פה פנינו לעליון בבקשה לקבל חומרים העליון קבע שהטלפונים של ישועה יעברו בדיקה נוספת ע״י מומחה מטעמנו במחלקת החקירות של רשות ני״ע ושם אותרה האפליקציה וההקלטות והנושא חשוב מאוד.
ישועה אמר בחקירה שלו שהוא לא מקליט אנשים ושמעולם לה הקליט אנשים, מדוע היה צריך לחכות כל כך הרבה זמן אחרי כתב האישום לאשש או להפריך גירסה של עד מרכזי?
למה לא בדקתם אם היה שיחות אז בחקירה ולאמת אותו עם שקריו?
פולינה: לא חושבת שהשאלה הייתה מהימנות גירסתו, למה
הש׳ בר עם ידעתם על קיומו של האפליקציה של הקלטת שיחות?
פולינה לא יודעת אני לא בצד הטכני.
הש׳ בר עם - את חושבת שזה חושב?
פולינה: עכשיו אני מבינה שכן. שזה רלוונטי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.11
36902 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
הייתה אמורה להיות מובאת גם בפני בית המשפט שלא לדבר על לחקור נחקרים ללא מסמכים גם שנים אחר כך ואנחנו צריכים לעשות עבודה ארכיאולוגית״ (בראשי)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.11
36902 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מתבררת אוזלת היד והרשלנות של החוקרת פולינה ושל הפרקליטות - אי הכרת חומרים וראיית מנהרה
💣💣💣💣💣💣💣
ז.ח: מציג מסמכים , אני מבקש ממך
🛑לעיין במסמכים מ אוג' 2015 סמוך לארועים של רשות ני"ע שפונה למשרד התקשורת לקבל תשובות והבהרות
לארועים של בזק-יס , עמדת חברת התקשורת בזמן פילבר ואחרי וכל התנאים , כל זה מופיע בסעיף 6 למכתב.
🛑מסמך נוסף - מסמך תשובה שכתב פילבר לכל השאלות הללו
🛑מסמך נוסף תשובת פילבר שהועתק ממכתב לבהות
האם את מכירה את המסמכים הללו?
פ: בוחנת את המסמכים דקות ארוכות
פ: כרגע לא זוכרת את המסמכים האלה , אני יודעת שהיתה פניה לחברת בזק ביחס למימוש האופציות, זה לא מה שהיה במוקד החקירה שלנו, אני לא יודעת להגיד אם ראיתי את המסמכים האלה בזמן אמת, אני יודעת שהייתה פנייה של הרשות ני"ע למשרד התקשורת.
ז.ח: התשובה מדהימה אותי!! , האם הראו לך את המסמכים הללו ברענון בפרקליטות לפני יומיים?
פ: לא
ז.ח : הרשות לני"ע שואלת את משרד התקשורת בסוגיות בלב המשפט שלך , מה היה קשור סביב התנאים שבסופו של דבר ירדו?, מתי הגיע? ובפני מי? ובפני מי הודיע משרד התקשורת על עניין המיזוג?
פ: לנושא המיזוג , התנאים שלו אכן עמדו בלב החקירה
ז.ח: כיוון שהם מופיעיםבמשפט הזה וכמובן התשובות , נגיע אליהם , מדהים אותי שאת חוקרת ראשית ומרכזית , לא מכירה מסמכים אלה בזמן אמת.
פ:לא זוכרת בזמן אמת , ידעתי שהיתה פניה של הרשות לני"ע בהקשר לזה.
השופט ברעם: המסמכים מהותיים וחשובים לדעתך?
פ: לא עונה רק קוראת את המסמכים.
ז.ח: יש נוסח ויש תשובה , תראי שזה אות אות , מילה מילה , לבהות עוד נחקר מרכזי בנושא התקשורת , אתן לך 2 ציטוטים מתוך מסמך התשובה
פ: אין פה שום דבר ממשהו שלא היה מוכר לנו בתיק (שקר שכבר יתברר)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.11
36902 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
של עדי המדינה ניר חפץ ושלמה פילבר - היה תרגיל חקירה.
לשאלה למה אין שום מזכר לזה בחומרי החקירה ענתה קריב: "ההחלטה לא התקבלה על ידי. היו מספיק ממונים, גם בפרקליטות". (אלי ציפורי)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.21
3150 הודעות
בתגובה להודעה מספר 27
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.12
15959 הודעות
בתגובה להודעה מספר 27
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.11
36902 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
ז'ק חן חופר לה בור יותר עמוק
ז.ח: אני לא מאמין מהתשובה האחרונה ששמעתי, אגיד לך למה , כי הם נתפסו
פ: אני מניחה שהם נתפסו במשרד התקשורת לפי השאלה
ז.ח: גם במשרד התקשורת אבל לא בהעברות החומר של המח' המשפטית אלא בהעברה תמימה ממשרד התקשורת תל אביב ,שהעבירה לכם מסמכים, זה מקור אחד אבל היה עוד מקור.
פ: הם בטח נמצאים גם ברשות לני"ע
ז.ח: היה עוד מקור את זוכרת?
פ:לא
ז.ח: אני מפנה לברקוד 555 מציג אלו מסמכים מתוך חומר החקירה , אלו מסמכים מביתו של שלמה פילבר את רואה?
פ:רואה , נכון ז.ח: המסמכים האלה נמצאים אצלו, נתפסים ממנו , עד מדינה מרכזי שאת חקרת , נחקר מרכזי
פ: נכון
ז.ח: מן הסתם מקצועית ומכל בחינה אחרת , את כחוקרת מרכזית של פילבר ובזק ,עברת על המסמכים שנתפסו בביתו
פ: עניתי על זה , לא עברתי על המסמכים שנתפסו בביתו , היה צוות שביצע מעבר על מסמכים לא אני עברתי , המסמכים האלה היו גם ברשות לני"ע , אני לא יודעת למה הם לא הוכנסו לתוך התיק
השופט ברעם : זה נתפס אבל לבקשת הרשות?
פ: נכון שאני חוקרת מרכזית, כך מציירים אותי אבל היה צוות שלם שעבד״
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.8.20
10931 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.11.21
1936 הודעות
בתגובה להודעה מספר 34
התביעה (באופן המותר לה על פי חוק) "שריינה" לעצמה 330 עדי תביעה. מאז התחיל המשפט אנו עדים לעדויות רבות של עדי תביעה שנשמעות כעדי הגנה. איך ולמה זה קרה/קורה ?
1. הפריבילגיה שמעניק החוק לתביעה בראשוניות שבבחירת עדיה בעצם מעניקה לתביעה את האפשרות לבודד מכל קשר שהוא את ההגנה מהעדים שהוכנסו לרשימת עדי התביעה.
2. הפעם הראשונה בה בעצם מתאפשר להגנה לדבר שלא לומר לחקור את עדי התביעה היא בחקירה הנגדית.
3. הלכה למעשה למעט חומרי החקירה שמועברים ע"י התביעה להגנה על פי חוק ועל בסיס שקול הדעת של התביעה, אין בידי ההגנה כל יכולת אובייקטיבית לקבל חומרים אחרים ו/או לדעת האם ישנם חומרים אחרים בין היתר מאחר ואין דרך לתקשר מול העדים...
5. מה שנותר להגנה הוא בעצם להפעיל את המוח המשפטי ולחפש בעיקר טעויות שנסתרו מעיני הפרקליטות עת הגישה את כתב התביעה ומשם לחייב את התביעה לגלות חומרים שהוסתרו מההגנה.
6. וכאן טמונה בעצם התשובה למדוע עדי תביעה נשמעים כעדי הגנה. למרות נסיון הפרקליטות למנוע מההגנה קשר עם עדי התביעה עד לחקירה הנגדית, הרי שעם פתיחת החקירה הנגדית אין ביכולתה של התביעה למנוע מעד להעיד עדות אמת בעיקר אמת מוכחת ומגובה בעובדות כמו במקרה של פילבר או שרן. ולכם גם ביהמ"ש לא מסכים להכריז עליהם כעדים עויינים...
7. במציאות של עולם דמיוני ומושלם בו הפרקליטות לא שואפת להרשעה על פני השגת דין צדק לא הייתה כלל בעיה עם הנוהל הנ"ל, הבעייה מתחילה כאשר הפרקליטות משתמשת בפריבילגיה הנ"ל בכדי להסתיר מידע מההגנה וכל זאת על מזבח ההרשעה, הפרסום והקידום המקצועי. ואולי כמו במקרה שלפנינו גם אג'נדה פוליטית ...
8. הבעיה הגדולה היא הפרקליטים מוגנים עפ"י חוק מכל הליך פלילי בגין "טעויות" שביצעו בהליך המשפטי אלא אם כן יוכח שעשו זאת בכוונת מכוון. כאשר עניין שכזה נגיע לכותרות ראו מקרה רות דוד, אזי כל המערכת מצופפת שורות ומגנה על עצמה בחירוף נפש.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.6.16
316 הודעות
בתגובה להודעה מספר 36
יש חוק מפורש שאסור להגנה לדבר עם עדי תביעה לפני המשפט כדי לברר משהו ?
או שהם פשוט מפחדים שאח"כ יאשימו אותם שניסו להשפיע עליהם ?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.11.21
1936 הודעות
בתגובה להודעה מספר 37
העניין הוא שמגע עם עד תביעה עלול לעלות כדי "הטרדת עד" ו/או "שיבוש הליכי משפט" שכן מופיעים בחוק העונשין וניתן להשית בגינם עד 3 שנות מאסר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.6.16
316 הודעות
בתגובה להודעה מספר 45
הנוהל האמת נשמע קצת דרקוני,
אפשר לתאר שיש סיבות לגיטימיות לפנות לעד תביעה כמו לבקש העתק מלא או מקורי של חומר שהעביר.
הלשכה יכלו גם להמליץ לעורכי דין להקליט שיחות כאלו כדי להישמר מהאשמות שוא במקום לנטרל את האפשרות לגמרי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.1.17
2307 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
🔴 ״מכיוון שמנדלבליט הגיש מזכרים על מועדי האישורים לפתיחת חקירה נגד נתניהו, הוא הפך את עצמו לעד. ואני מניח שהוא יבוא להעיד״ (מתכוון שבמסגרת עדי הגנה).
(אלי ציפורי בטוויטר)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.9.20
5273 הודעות
בתגובה להודעה מספר 38
שהוא ושאר חבריו לקבוצה המתיימרת לתקן את העולם על ידי 'השפעה' תלמידי הרב"ש עושה בדיוק ההיפך.
הצביעות הדתית שלו מסקרנת אותי מאוד ולכן הייתי מאוד רוצה לראות אותו בשעת העדות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.12
15959 הודעות
בתגובה להודעה מספר 38
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.14
104200 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מתי זה קורה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.11.21
1936 הודעות
בתגובה להודעה מספר 44
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.5.15
6314 הודעות
בתגובה להודעה מספר 46
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.11
36902 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
בהתחלה ynet כתבו :"עקב בקשה חסויה". עכשיו זה מופיע בלי הבקשה החסויה. מעניין
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד