הפועל ת"א מנהלת מגעים עם שוער פיינורד, אופיר מרציאנו, שהפך לשוער שלישי במועדון הפאר ההולנדי. האדומים כבר הגישו למרציאנו הצעה כספית, אבל בינתיים ישנם פערים בין הצדדים.
מרציאנו בן ה־33 לא שיחק העונה בליגה, אלא רק במשחקי הכנה נגד אוסטנד ושטרסבורג לפני כשבועיים, וגם איבד את מקומו בסגל הנבחרת. למעשה, משחקו הרשמי האחרון של מרציאנו היה לפני שבעה חודשים, נגד טוונטה בליגה ההולנדית.
1 צפייה בגלריה
אופיר מרציאנו
אופיר מרציאנו
אופיר מרציאנו. יגיע להפועל?
(צילום: עוז מועלם)
בהפועל ת"א התקבלה החלטה להחליף את השוער סטפן מרינוביץ', למרות היכולת הטובה שלו במשחק האחרון בסכנין. תחילה שקלו לצרף את שוער המשנה של הפועל באר־שבע, אריאל הרוש, אבל בסופו של דבר החליטו ללכת על שוער בכיר יותר בדמותו של מרציאנו.שוער פיינורד היה גם על הכוונת של מכבי חיפה, ששקלה לצרף אותו אם יתברר סופית כי ג'וש כהן לא יוכל לשחק העונה, אבל האלופה החליטה כי במקרה כזה היא תנסה להחתים את ניקיטה חייקין, השוער הישראלי של בודו גלימט הנורווגית, כך שמבחינתה מרציאנו היה רק ברירת מחדל.
המכשול של האדומים הוא כלכלי: ההצעה הראשונית של הפועל לא לשביעות רצונו של השוער, אך מה שיכול לסייע לה היא מכירתו של המגן אבו דוסו, עליו התקבלה הצעה מקבוצה מקזחסטן, שמוכנה לשלם 250 אלף יורו.
הפועל ת"א רוצה לשדרג את עצמה בעוד מספר עמדות, ולכן היא עומדת לשחרר גם את ההולנדי גודפריד רומראטו, שנמצא במעקב של בני־ריינה וחדרה, ואת הספרדי פבלו גונסאלס.