דנית גרינברג | צילום: אור גפן

צפו: דנית גרינברג חושפת את פניה לאחר הניתוח

אושיית הרשת ופליטת הריאליטי, שעברה תאונת דרכים, עוד סוחבת את השלכות הפגיעה הפיזית הקשה שנגרמה לה • לפני מספר ימים עברה ניתוח כירורגי נוסף באפה, וכעת היא חושפת את תוצאותיו

דנית גרינברג  חשפה היום (שני) לעיניי 434 אלף עוקביה ברשת החברתית אינסטגרם את תוצאותיו של ניתוח האף שעברה לפני מספר ימים. בסדרת סרטונים היא הסבירה את הבעיה הרפואית שממנה סבלה, ושנפתרה בעקבות הניתוח, והתקשתה להסתיר את התלהבותה ממראה החוטם החדש שהתקבל.

• דנית גרינברג מפתיעה: "מאוד הייתי רוצה לעבור לניו יורק"

דנית גרינברג לאחר ניתוח האף

"אז מה אתן אומרות על הרכש החדש שסוף סוף חשפתי?", אמרה גרינברג למאות אלפי עוקביה בתחושת סיפוק. "אבל רגע, אני חייבת להבהיר. אני עדיין כולי בצקתית, כולי נפוחה, אני עם קונסילר, יש לי מלא צהוב מתחת לעיניים, ותראו את החיוך שלי, הוא הכי מוגבל בעולם", הציגה את השלכות הניתוח הטרי שעברה, שעדיין ניכרות בפניה.

"אבל התוצאה אימאל'ה ואבאל'ה", פסקה. "עכשיו קצת הסבר סאחי על מה שעברתי. אז במשך יותר מחצי שנה הסתובבתי עם אף שבור, שעל פניו נראה סבבה והכל, אבל מבפנים המחיצה הייתה שבורה, העצם לא הייתה במקום, והסחוסים היו שבורים", פירטה את נזקי התאונה.

דנית גרינברג, צילום: גיל קרמר

"וזה פשוט גרם לי לחוסר נשימה. לא יכולתי לנשום מהאף בכלל, וזה סיוט אחד גדול", חלקה. "כבר אז, בניתוח החירום שעשו לי, אמרו לי שאני אצטרך ניתוח נוסף כי אי אפשר היה לתקן הכל בניתוח אחד וזה היה חודש לפני החתונה", הרחיבה. "מפה לשם, הבנתי שאם אני כבר צריכה להיכנס לניתוח נוסף, אז אני מעדיפה שזה יהיה אצל פלסטיקאי, כדי שהצורה של האף שלי פחות או יותר תישמר, למרות שהוא הרבה יותר יפה ממה שהיה, תודו!", קבעה.

דנית גרינברג, צילום: יונתן זינדל

"אז זו התוצאה, כמובן לא התוצאה הסופית. מי שעברה את הניתוח יודעת שרק אחרי שנה רואים את התוצאה. ארבע שעות ניתוח. וזהו, אני הכי הכי שמחה בעולם. נחכה שתרד הנפיחות וזהו", סיכמה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו