בדרך החוצה? צפו באיביץ' במסיבת העיתונאים
(צילום: ONE)
מאמן מכבי ת"א ולדימיר איביץ' אמנם קיבל הצעה מקרסנודאר הרוסית, ובתקשורת המקומית אף צוין כי כבר סיכם במועדון מהמקום השמיני והצהובים יקבלו פיצוי של חצי מיליון אירו, אך כשסוכנים פנו ביממה האחרונה למנהל המקצועי ברק יצחקי והציעו לסייע באיתור מאמן, הוא טען בפניהם כי איביץ' יישאר בתפקידו.
במכבי ת"א נוהגים לסגור עניינים שכאלו בעצמם שלהם ופחות מערבים סוכנים, כך שלא ברור אם האמירות של יצחקי בהכרח משקפות את המציאות. גם לא ברור עד כמה הוא בעצמו מעורב בהליך, אולם לפחות מול אחד הסוכנים אמר: "הכל שטויות, איביץ' נשאר במכבי ת"א".
1 צפייה בגלריה
ולדימיר איביץ' מאמן מכבי ת"א
ולדימיר איביץ' מאמן מכבי ת"א
יישאר או יעזוב? איביץ'
(צילום: עוז מועלם)
בני משפחתו של המאמן הסרבי נחתו בשישי האחרון בארץ לעשרה ימים על מנת לחגוג יחד איתו את חג המולד, כך שלא ברור האם אכן סיכם ברוסיה, או שמא יישאר בסופו של דבר במכבי ת"א.
יש לציין כי ברוסיה מתעקשים שהעסקה תיסגר בכל זאת בימים הקרובים, למרות שעדיין לא נחתמה ויש פערים במגעים בכל הנוגע לשכרו. הליגה הרוסית נמצאת כרגע בפגרת החורף, וצפויה לחזור רק בתחילת חודש מרץ.
מכבי ת"א לא התאמנה אתמול ותשוב היום לאימונים. גם השחקנים עצמם לא עודכנו בנוגע לעתידו של המאמן, גם אם יחליט בסופו של דבר לעזוב, המטרה במכבי ת"א היא שאיביץ' יעמוד על הקווים במשחק הליגה בשבת נגד קריית-שמונה.