מכבי ת"א רשמה אתמול (ראשון) ניצחון קליל במיוחד, 67:96 על הפועל גליל-עליון בכפר בלום, אבל הראש של הצהובים כבר במשחק ביום חמישי, כשיארחו את אלופת היורוליג אנדולו אפס.
כחלק מחלוקת הדקות והרצון לא לשחוק את הסגל בשבוע של שלושה משחקים, אף שחקן לא קיבל אתמול יותר מ-23 דקות, והזר ששיחק הכי הרבה היה ג'רל מרטין - 19 דקות בלבד. מי שקיבלו את רוב המחמאות על המשחק היו רומן סורקין, דארון היליארד ורפי מנקו, שקלעו 13 נקודות כל אחד.
2 צפייה בגלריה
ג'רל מרטין
ג'רל מרטין
הוביל את הזרים בדקות עם 19 בלבד. מרטין
(צילום: אפי שריר)
2 צפייה בגלריה
קטש ושחקניו
קטש ושחקניו
חילק עומסים. קטש
(צילום: אפי שריר)
בעקבות הניצחון הקל - ההפרש כבר צמח ל-30 נקודות ברבע השלישי אחרי ריצת 0:16 - המאמן עודד קטש הקפית ממעמקי הספסל את תומר אגמון בן ה-18, שקיבל שש דקות שבהן רשם חמש נקודות, ריבאונד וחטיפה. "זה מרגיש נהדר", אמר אגמון בסיום. "אני תמיד מוכן על הספסל, מחכה להזדמנות שלי, ואני מאוד שמח שהצלחתי לקלוע ולתרום. אני גם לומד פה מהרבה שחקנים מאוד מנוסים, וזה באמת עוזר לי".
בינתיים בצוות המקצועי מנסים למצוא מחליף לאלכס פוית'רס, שעבר ניתוח בכף ידו וגמר את העונה. אחד השמות שעלה בימים האחרונים הוא של האיטלקי אקילה פולונארה (31, 2.03 מ'), שהודיע לאנדולו אפס הטורקית שהוא מעוניין לעזוב בגלל מיעוט דקות. עד כה הא עלה בחמישייה בשבעה מתוך 14 משחקי יורוליג, ולא הציג מספרים מרשימים - 2.9 נקודות ו-2.2 ריבאונדים בפחות מ-12 דקות.
שיחות ראשוניות כבר נעשו עם השחקן, אבל במכבי ת"א מודעים לכך שעוד קבוצות יורוליג מחפשות אחר שחקן בעמדה 4 - וירטוס בולוניה האיטלקית כבר נכנסה למרוץ בעקבותיו - וממשיכים לבדוק אופציות נוספות.