"נפלתי קורבן להונאה, תיזהרו ממנו": טענות קשות נגד יוצא האח הגדול

המקעקעת שרה קורי טענה שאופק לוי, הבעלים של חברת "אונליין שמונליין", סיפק לה שירותי בניית אתר לעסק שלה, אך לא הראה תוצאות: "הוא התנער מאחריות" • קורי כתבה לעוקביה על כוכב עונה 12 של "האח": "הוא ביקש 20 אלף שקלים ואמר שאם לא יחזיר את הסכום דרך הזמנות הוא ייתן לי זיכוי בסכום המלא" • לוי מסר בתגובה: "טענותיה לא ברורות, לא מדובר בחבילת שיווק"

בית "האח הגדול", צילום: אורן בן חקון

המקעקעת שרה קורי פרסמה היום (שישי) סדרת סטוריז נגד יוצא "האח הגדול" אופק לוי, שבה היא פורשת חווית שירות לא נעימה, שחוותה לטענתה עם חברת האינטרנט "אונליין שמונליין" שמנהל לוי.

"נפלתי קורבן להונאה וחשוב לי מאוד לשתף אתכם ולהזהיר", היא כתבה, ואף הוסיפה בהמשך: "תיזהרו מהחבר'ה האלה. אני כבר הבנתי שכסף לא יחזור אליי. וגם עכשיו צריכה להוציא עוד כדי לחזור אחורה ולעבוד מאוד קשה להקים אתר מחדש".

קורי מספרת שהכול החל כאשר נתקלה בתקלה טכנית באתר שלה, ולאחר שביקשה עזרה בסטורי פנה אליה בחור נחמד ופתר לה את הבעיה מהר דרך משרד הסושיאל בו עבד. "הוא הציע לי שאבוא לפגישה בחברה, שהם ירימו לי את האתר וינצלו את הפוטנציאל המבוזבז שבו". היא סיפרה שהגיעה לפגישה במשרדי "אונליין שמונליין" עם מנהלת המותג שלה יובל, שם נפגשו עם המנכ"ל אופק לוי.

אופק לוי נכנס לבית "האח הגדול", צילום: מיכה לובטון

"אופק עלה בהצעה שהם יעבירו לנו את האתר לממשק שלהם ב-woo commerce והם יכניסו לנו המון הזמנות. אמרו שזה מסלול שעולה 20,000 שקלים. אמרתי להם: 'תודה, אבל כרגע אני מתעסקת בלנסות להכניס כסף לאתר ולא להיפך. אין לי סכומים כאלו'. אופק הסתכל עליי בעיניים ואמר לי: 'שרה אני שומע אותך. בואי נעשה ככה – אם תוך שלושה חודשים אני לא מחזיר לך את הסכום דרך הזמנות באתר, אני מזכה אותך בסכום המלא'".

"אני ויובל נדהמנו מההצעה, אמרנו, 'וואו נשמע אחלה דיל, מה יש לנו להפסיד?' אנחנו לא מבינות בממשקים והם ממש האקרים ויש להם צוות גדול. הובטח לנו יחס VIP. אמרנו 'יאללה'. גיהצתי את האשראי 4 תשלומים".

עוד היא סיפרה ששלושה ימים לאחר מכן צפתה במשדר הכניסה לאח הגדול, "ולא תאמינו, אני רואה את פאקינג אופק שלושה ימים אחרי שהוא הבטיח לי שהוא הולך לעבוד ברבאק על האתר שלי!". היא מסבירה כי לא נלחצה כי ידעה שעומד לרשותו צוות עובדים. "ואפילו היינו בעדו כל העונה. חכו הסיפור רק מתחיל".

"משם הכל הידרדר"

כמו כן, היא סיפרה שבמשך העונה אכן החלה עבודה על האתר שלה, תוך שמנהלת המותג שלה עובדת במרץ עם לא מעט התעסקות מול עובדת של לוי, שהייתה זמינה עבורן.

"ולאחר שלושה חודשים האתר עדיין לא היה באוויר", היא הוסיפה. "במקביל התייעצנו עם עוד חברים בעלי אתר, וכולם אמרו פה אחד שהייתה טעות להחליף ממשק. בכל מקרה התחלנו לזרז את החבר'ה והם היו עסוקים בלהאשים את פייסבוק, את חברות הסליקה, ובעיקר אותנו שאנחנו לא עושות את הדברים כמו שצריך - התנערו מהאחריות לגמרי. רק מזכירה שהובטח לנו שירות קומפלט שידאג לנו להכל צ'יק צ'ק. בזמן הזה כבר היו אמורות לזרום הזמנות מפה עד הודעה חדשה, כן?". 

שרה קורי. "אף אחד לא ענה ולא עזר", צילום: אינסטגרם שרה קורי

"ומשם הכול הידרדר", היא כתבה לצד צילומי מסך שפרסמה של הודעות ששלחה לאופק. "האתר בבלגאן שלם..", היא כתבה לו. "מה קורה בסייל? למה כל התמונות לרוחב כשסיכמנו שיהיו לאורך? אני ממש לא מרוצה זה מעייף אותי כבר".

היא מספרת שאחרי הבטחות של אחיו סהר, היא הסכימה לתת להם צ'אנס למרות שכבר הייתה סקפטית. "ב-13 לדצמבר סהר מעדכן שנכנס סכום של 5,000 שקלים דרך הקידומים. בהתחלה שמחתי, ואז יובל אמרה שהיא בדקה ומאז שהאתר החדש עלה לאוויר היו רק 10 הזמנות, ובסך הכול נכנס רק 1800 שקלים וגם הם דרך הסטורי שלי".

מפח הנפש, לטענתה, המשיך כאשר ניסתה להעלות לאחרונה לאתר מוצרים חדשים, תוך הרבה קשיים בעבודה עם הממשק החדש. היא אמרה שלא קיבלה עזרה ותמיכה כמו שציפתה: "מהשעה 18:00 אף אחד לא ענה ולא עזר. השאירו אותי ככה. וכך החלטתי לסיים את הקשר איתם".

בנוסף, היא סיפרה, לא עזר הקשר החברי שנוצר. קורי אמרה שלאחר שיצא מהאח, אופק הגיעה אליה לסטודיו להתקעקע וכך גם אחיו סהר. "הם הגיעו וקעקעתי את שניהם בחינם". עוד היא חשפה התכתבות שבה ביקשה מלוי לסיים את ההתקשרות: "אוף אופק פליז. פשוט תחזירו לי את הכסף או לפחות חלק, אני ממש מבואסת. פשוט תעזרו לי לחזור אחורה, נהיה לי בור בעסק עם ההשקעה הזאת. סמכתי על המילה שלך ואני מרגישה שרימו אותי. אני מתחננת תצא חבר ותחזיר לי את הכסף". את הסטוריז היא חתמה באזהרה לגולשים.

אופק לוי,

אופק לוי לוי מסר בתגובה: "מאז הפרסום שחוויתי שמעתי אין ספור סיפורים על העסק שלי. אחד טען שיש עובדים, השני טען שאין, השלישי טען שאני רמאי והרביעי שאני מלאך. כנראה שלעולם לא אצא מזה - התרגלתי. המשרד שלי מעסיק ומפרנס עשרות אנשים בארץ ובעולם, ומספק שירות לעשרות לקוחות מרוצים בכל חודש. ראיה לכך שאין אף תביעה כנגד החברה ומעולם לא ביקרתי בבתי משפט.

"לא כל כך ברורות לי הטענות. שנציגי החברה לא ענו בשעה שש בערב כי המשרד סגור בשעות האלה? שחברת סליקה כמו ישראכרט לא אישרו לשרה להעביר אשראי? שפייסבוק דוחים את חשבון המשתמש שלה כי טוענים שהעסק לא פעיל? כל אלה לא קשורים לעבודתנו.

"בנוגע לאתר שכן בנינו ועומדים מאחוריו, אין לנו יכולת להתחייב בפני לקוח על החזר כספי במידה ולא יקבל תוצאות. אני לא חוזה עתידות. שרה התעקשה שכן, אנחנו התעקשנו שלא, ולמרות זאת ניסנו כמיטב הידע שלנו לנסות, להניע ולקדם מכירות. למי שלא מאמין, מצרף את החשבונית, בה כתוב במפורש - בניית אתר. לא חבילת שיווק כמו שהיא טוענת".  

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר