האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
כל הכבוד לו |
ירושלמי ציוני |
23.12.22 03:53 |
1 |
הביא חורבן למדינתו |
ZoroRace |
23.12.22 04:29 |
6 |
כן נאטו, לא נאטו לא שיחקו שום תפקיד, רוסים חיפשו תירוץ, הפלישה הייתה עניין שהם החליטו עליו לפני שנים |
davidi |
23.12.22 04:46 |
7 |
לא נכון. ישראל הסכימה לוויתורים וחלוקה גם אז אלא שהערבים לא הסכימו. |
Ofer H |
23.12.22 05:48 |
11 |
זה בדיוק המקרה, רוסיה הייתה נחושה 'להחזיר' את ברה''מ, בכוח או בויתור אוקראיני על עצמאות עם שליטה מלאה ממוסקבה |
davidi |
23.12.22 06:20 |
13 |
לא ביקשו מזלנסקי לוותר על אוקראינה ביקשו לוותר על הצטרפות לנאטו. |
Ofer H |
23.12.22 06:54 |
16 |
התירוץ הזה של נטו לא רציני ורוסים משתמשים בו כרגע בדיוק כדי שאנשים לא יבינו על מה המהומה |
Michelangelo |
23.12.22 07:05 |
20 |
יתכן, אבל זה מה שהיה על השולחן. |
Ofer H |
23.12.22 07:06 |
21 |
שום דבר לא היה על השולחן |
השפוי האחרון |
23.12.22 09:19 |
49 |
הסיבה היחידה לפלישה היא כן/לא נאטו. ראה ערך גיאורגיה |
מבצבץ |
23.12.22 09:30 |
56 |
פוטין הוא זה שאמר עוד לפני המלחמה שלאוקראינה אין זכות קיום והיא בכלל חלק מרוסיה. |
Stardust |
23.12.22 13:49 |
71 |
זכור לי שהוא אמר את הדברים בקירוב למה שאמרת |
מבצבץ |
23.12.22 15:19 |
73 |
לא מדויק. הוא אמר וגם כתב לפני כן על ''הנסיבות ההיסטוריות'' של יצירתה של אוקראינה העצמאית |
Stardust |
23.12.22 15:27 |
75 |
זלנסקי אמר תמיד דהוא מוכן לוותר על ההצטרפות לנטו |
tesla man |
23.12.22 07:48 |
24 |
הוא אמר את זה רק אחרי הפלישה הרוסית. |
Ofer H |
23.12.22 08:26 |
33 |
לפני הפלישה הוא לא יכל להצטרף |
tesla man |
23.12.22 08:33 |
37 |
הוא התגרה בדוב, יותר מידי |
מבצבץ |
23.12.22 15:21 |
74 |
אז למה הם פלשו ב2014? |
ראיס |
23.12.22 08:22 |
31 |
כי הם נבלות זה למה. |
Ofer H |
23.12.22 08:24 |
32 |
מי נבלות? הרוסים? נכון. |
השפוי האחרון |
23.12.22 09:24 |
52 |
שטויות. רוסיה בעצמה פלשה ב- 2014 ולקחה שטחים מאוקראינה |
jenkins |
23.12.22 11:27 |
66 |
תמורת 50 מיליארד דולר האמריקאים הבטיחו את טחינת אוקראינה עד דק באמצעות זלנסקי הטיפש. |
בן יהוידע |
23.12.22 06:54 |
17 |
הזלזול הכללי שיש כלפי העם האוקראיני כאילו הוא איזה עדר שהולך אחרי רועה הוא מצחיק |
Inorganic |
23.12.22 06:59 |
19 |
איך יעשו הפיכה כשהאופוזיציה בכלא או מתחת לאדמה? אתה מניח שהרבה אזרחים ואני מדבר על מיליוני |
יצחק היקר |
23.12.22 16:42 |
86 |
יש לך צל צילו של ספק שדעת הקהל באוקראינה תומכת בזלנסקי ומוכנה להילחם? כי אני מכיר הרבה אוקראינים, |
Barbaaba |
23.12.22 16:53 |
88 |
מה שייך גיא בכור בכל תגובה? לא הזכרתי אותו בכלל והעובדה שאתם מתנפלים עליו כל כך רק מראה |
יצחק היקר |
23.12.22 17:51 |
95 |
גיא בכור הוא ליצן מפורסם, וכשאני רואה מישהו שמדבר שטויות הרבה פעמים בדיעבד מתברר שהוא הביא את זה |
Barbaaba |
23.12.22 19:53 |
104 |
אז אצלך דמוקרטיה זה על תנאי...למה טיבי אוהד ישראל? הרי לשיטתך טיבי היה צריך לשבת בכלא לא ? |
יצחק היקר |
23.12.22 19:59 |
106 |
אני לא מומחה לניואנסים של דמוקרטיה, אבל לדעתי פסילה של מפלגה ששוללת את עצם קיומה של המדינה |
Barbaaba |
24.12.22 03:08 |
115 |
גם אני לא מומחה גדול אבל אופוזיציה היא חלק מהדמוקרטיה. ואם כדבריך היתה שם אופוזיציה לפני |
יצחק היקר |
24.12.22 03:34 |
117 |
האופוזיציה בחלקה תפקדה בעצם כפרוקסי של פוטין בתוך הפרלמנט האוקראיני. |
Barbaaba |
24.12.22 04:15 |
118 |
חחח, נניח וזה נכון, אם הרוב היו רוצים לבצע הפיכה היו מצליחים |
Inorganic |
23.12.22 17:35 |
91 |
גאד...קודם כל הרבה אוקראינים נכנעו בתחילת המלחמה. לעשות הפיכה שאין אופוזיציה אין כלום |
יצחק היקר |
23.12.22 18:20 |
99 |
מה שתגיד |
Inorganic |
23.12.22 18:35 |
100 |
ובתור אחד שלא מכיר את המקום, ולא יודע כלום על המקומות שהוא מדבר עליהם, |
Stardust |
23.12.22 18:51 |
102 |
ואם יוטל גרעין על אירופה,ארה''ב 'תכיל' את זה?-ודאי שלא |
ש-עצמון |
24.12.22 19:34 |
126 |
אין קשר ואין דמיון ואין מקום להשוואות. ההסברים תופסים ספריה שלמה |
מחדד עפרונות |
23.12.22 13:42 |
69 |
זלנסקי עשה הכל כדי להגיע לשלום עם רוסיה |
ראיס |
23.12.22 08:19 |
29 |
ישראל הסכימה לפשרה טריטוריאלית אבל נלחמה ולא ויתרה על עצמאותה. הערבים, כמו הרוסים, רוצים לבטל |
Barbaaba |
23.12.22 09:15 |
47 |
לא נכון בפרוש האוקראינים שיחקו עם בד אדום לפני הפר הרוסי |
עוזי מזרחי |
23.12.22 10:17 |
59 |
יש לך ויכוח עם פוטין בעצמו. |
Stardust |
23.12.22 10:18 |
60 |
יש לך ויכוח עם עצמך |
עוזי מזרחי |
23.12.22 10:19 |
61 |
פוטין הוא זה שאמר עוד לפני המלחמה שלאוקראינה אין זכות קיום והיא צריכה להיות חלק מרוסיה. לא אני. |
Stardust |
23.12.22 10:44 |
62 |
לפי הגישה שלך |
godfrey |
23.12.22 06:01 |
12 |
ממש לא! |
ZoroRace |
23.12.22 08:48 |
38 |
מי לא יכול להכות את היד? |
godfrey |
23.12.22 08:50 |
40 |
שום דבר לא היה עוזר לו - פוטין החליט לפלוש הרבה לפי ה-24 בפברואר. |
Barbaaba |
23.12.22 09:18 |
48 |
נאטו נאטו נאטו, תירוץ ממוחזר |
Inorganic |
23.12.22 06:26 |
14 |
הסבר מלפני 7 שנים |
androvision |
23.12.22 07:15 |
22 |
אנחנו מסתכלים רק מהזווית של ארה״ב ואירופה |
ZoroRace |
23.12.22 09:05 |
46 |
גבר הסברת את העניין מעולה לסתום את הפה לכל |
עוזי מזרחי |
23.12.22 10:49 |
63 |
הדירוג הראשון שלי (; |
ZoroRace |
23.12.22 12:40 |
67 |
יד אלוהים היא |
ZoroRace |
23.12.22 12:52 |
68 |
רק שפוטין לא באמת שייך לאנשים שעשו את המהפכה הזו |
Stardust |
23.12.22 10:50 |
64 |
קריאה מעוותת של המציאות. רוסיה הייתה כובשת אותה בכמה ימים |
Z-L |
23.12.22 07:49 |
25 |
אבל כדאי שתוסיף מילה רעה על הרוסים. |
קסדו |
23.12.22 17:39 |
92 |
זלנסקי עשה שירות מדהים לפוטין |
בלאגן |
23.12.22 08:18 |
27 |
בנתיים רוסיה מפורקת כמעט לחלוטין |
SmokinKills |
23.12.22 08:21 |
30 |
התנהלות של פוטין |
godfrey |
23.12.22 08:52 |
41 |
הצחקת את השועלים |
Barbaaba |
23.12.22 09:23 |
51 |
על הצוואר שלו הרג של עשרות אלפי בני |
מה פעל אל |
23.12.22 08:32 |
36 |
כל מנהיג יש על הצוואר שלו |
godfrey |
23.12.22 08:54 |
43 |
שאלתי אוקראיני בעבודה אם לדעתו זלסקי יהודי |
צג1 |
23.12.22 15:32 |
76 |
דיקטטור במסווה של כיבשה. אבל אצלכם שם בשמאל המוסר מתהפך בקברו. אדון זלנסקי ביטל את |
יצחק היקר |
23.12.22 15:45 |
80 |
מעניין אותי איפה אתה צורך חדשות יצחק. מה שמעת על 'התנכלות לכנסיה שלא נראית טוב'?? |
Barbaaba |
23.12.22 16:25 |
85 |
+ |
Huck Finn |
23.12.22 18:40 |
101 |
ה''פרשן'' טאקר קרלסון מפוקס, בטח מחורפן. הוא מצידו שפוטין יחסל את כל אוקראינה ואירופה. |
פלדל |
23.12.22 03:56 |
2 |
טאקר קרלסון מתייחס בקטע הבא |
androvision |
23.12.22 04:20 |
5 |
סליחה |
godfrey |
23.12.22 09:30 |
55 |
קרלסון שאל שאלות נכונות וחשובות |
בלאגן |
23.12.22 08:19 |
28 |
הוא טמבל |
godfrey |
23.12.22 09:32 |
57 |
שתול של הרוסים זה... |
godfrey |
23.12.22 08:54 |
44 |
קרלסון זה סוג של גיא בכור אמריקאי? פופוליסט פוטיניסט? |
Barbaaba |
23.12.22 09:25 |
53 |
מנהיג זר שמגיע לקונגרס וממש מצליח להלהיב את הקהל, זה מדינאי דגול. תכל'ס... |
סוף לאדישות |
23.12.22 04:00 |
3 |
זה נכון מאוד. |
godfrey |
23.12.22 08:55 |
45 |
היה אחד כזה שהגיע בתקופת אובמה , קוראים לו ביבי |
מחדד עפרונות |
23.12.22 13:45 |
70 |
הכתבה המלאה מידיעות של היום: |
davidi |
23.12.22 04:04 |
4 |
תודה! |
adcani |
23.12.22 21:35 |
110 |
אגב מערביות ודמוקרטיה, אוקראינה אינה ולא היתה מעולם דמוקרטיה ליברלית אלא דמוקטטורה שמרנית למדי. |
rocsteady |
23.12.22 05:03 |
8 |
מדובר בדמוקרטיה צעירה, הבחירות שם חופשיות, יש מספר מועמדים גדול והרבה מפלגות עם דעות שונות ומגוונות |
davidi |
23.12.22 05:16 |
9 |
אין דבר כזה ''דמוקרטיה יחסית''. או דמוקרטיה על כלל עקרונותיה היסודיים או שלא. |
rocsteady |
23.12.22 05:42 |
10 |
בסדר, לשיטתך גם ישראל אינה דמוקרטיה ;) |
Inorganic |
23.12.22 06:34 |
15 |
מדויק, וארחיב טיפה על ''הפרה הקדושה'' הזו. |
יחצניק |
23.12.22 07:19 |
23 |
צודק לחלוטין++ |
Inorganic |
23.12.22 08:27 |
35 |
אנשים הבריזו משיעורי אזרחות? קח שיעור בחינם: כל חוק שאינו ליברלי הוא כפיה, ומשכך, ניתן לכפות עליך שבת כהלכתה |
rocsteady |
23.12.22 08:49 |
39 |
ישראל אכן אינה דמוקרטיה אמיתית. אף פעם לא טענתי ההיפך. ומשכך בטח שאינה ליברלית. המילה ''ליברליות'' נישאת הרבה |
rocsteady |
23.12.22 08:52 |
42 |
בוא תספר לי איפה יש דמוקרטיה ''אמיתית'' שבה כל אחד עושה מה שבא לו ואין שום הגבלות? |
יחצניק |
24.12.22 18:15 |
122 |
כל הדמוקרטיות הן יחסיות. ובכל אחת מהן סגנון ממשל ייחודי לה ושונה בכמה דברים ממדינות אחרות. |
Barbaaba |
23.12.22 09:30 |
54 |
זה לא עניין של דעה אלא הגדרה. דמוקרטיה אינה תוכנית לפי רצוני. אין דמוקרטיה בלי הפרדת רשויות. |
rocsteady |
23.12.22 21:57 |
111 |
אין כבר מפלגות עם.דיעות שונות. הם או בכלא או מתחת לאדמה. דיקטטורה קשה במסווה של דמוקרטיה |
יצחק היקר |
23.12.22 15:47 |
81 |
חחח אסור לצפות בפורנו? |
השפוי האחרון |
23.12.22 09:33 |
58 |
אני מדבר על החוק שם. לא מה שעושים פורעיו. |
rocsteady |
23.12.22 21:58 |
112 |
לחומה במקסיקו אין כסף ???? |
שלומי2 |
23.12.22 06:56 |
18 |
מלחמה באוקראינה, זה לא איזה קונפליקט רחוק, שלא נוגע לארה''ב ולמערב, אפילו אמריקאים כבר הבינו זאת |
davidi |
23.12.22 08:15 |
26 |
בדיוק.אוקראינה עכשיו היא כמו פולין של 1939 |
ראיס |
23.12.22 08:27 |
34 |
איזה מצחיק אתה. 50 מיליארד דולר כדי לעצור את היטלר כשהוא רק התחיל, לא היו משתלמים לאמריקאים אילו היו |
Barbaaba |
23.12.22 16:20 |
84 |
זה שנורר על |
עמוס |
23.12.22 09:20 |
50 |
הוא יודע טוב מאוד שהוא נלחם את המלחמה של ארה''ב |
Deadlocked |
23.12.22 15:37 |
78 |
נכון - אבל האנשים שלו נקטלים כל יום. אף אמריקאי לא נהרג עבור אוקראינה בעוד שעשרות אלפים |
יצחק היקר |
23.12.22 15:49 |
82 |
הוא והמדינה כולה נלחמים עבור אוקראינה עצמאית. זה חופף במידה מסוימת את האינטרסים של ארה''ב |
Barbaaba |
23.12.22 19:58 |
105 |
זה שתיתן לי ציונים או דוגמאות לא רלוונטיות לא.עושה אותך צודק. |
יצחק היקר |
23.12.22 20:09 |
108 |
לא התכוונתי לומר חלילה שאתה פאתטי, אלא שזה פאתטי לטעון שהאוקראינים נהרגים למען ארה''ב. |
Barbaaba |
24.12.22 03:01 |
114 |
השאלה היא למה המלחמה התחילה כשאותו צוות אובמה שהיה אחרי למהפכה ב2014 חזר לשילטון |
KnightRider |
24.12.22 04:43 |
119 |
את זה אתה צריך לשאול את פוטין. הוא זה שפלש, סיפח, תידלק מלחמת אזרחים באמצעות פרוקסי.. |
Barbaaba |
24.12.22 05:05 |
120 |
סיוע חשוב ומשמעותי כדי להרוג עוד כ150,000 רוסים פולשים, פוטין טיפש אם חשב שנאטו לא יספקו נשק לאוקראינה |
אריה33 |
23.12.22 10:58 |
65 |
בהחלט נכון ואנחנו כבר בדרך לשם |
adcani |
24.12.22 00:17 |
113 |
אוי חבל על 50 מיליארד שיכלו ללכת למען מטרות טובות |
מקורי |
23.12.22 13:52 |
72 |
כן אה.. |
אגוז_12 |
23.12.22 16:56 |
89 |
זה כאילו אין לו חליפה נורמלית |
Deadlocked |
23.12.22 15:37 |
77 |
בסוף הכל יתגלה ויובהר |
מרסו |
23.12.22 15:43 |
79 |
בדיוק. |
Deadlocked |
23.12.22 15:53 |
83 |
ממש הפרוטוקולים של זקני וושינגטון... אתה באמת מאמין לקונספירציות המטופשות האלו? |
Barbaaba |
23.12.22 17:22 |
90 |
ולגופו של עניין? |
Deadlocked |
23.12.22 17:56 |
97 |
מהנסיון שלי, אנשים שמאמינים שהמלחמה באוקראינה היא בעצם ''קונספירציה של המערב הקולקטיבי'' |
Barbaaba |
23.12.22 20:01 |
107 |
כמה ארה''ב העבירה סיוע לישראל לאורך השנים? לדעתי הרבה פחות... |
פודי בן קיפוד |
23.12.22 16:50 |
87 |
עד 2019 המספר היה 142 מיליארד דולר, תוסיף מה שקיבלנו ב2020-2022 ומה שאושר ל2023 |
Inorganic |
23.12.22 17:41 |
93 |
תודה רבה על המידע! |
פודי בן קיפוד |
23.12.22 17:42 |
94 |
בכיף |
Inorganic |
23.12.22 18:03 |
98 |
זה לא בהכרח הכל לסיוע צבאי. כלכלת אוקראינה (200 מיליארד) התכווצה בשליש שזה בערך מה שהקונגרס נתן |
KnightRider |
23.12.22 17:55 |
96 |
גם אלביט והתעשיות הבטחוניות אצלנו עלו לא רע... ב-24 לפברואר התנפצה קונספציה של עשרות שנים. |
Barbaaba |
23.12.22 20:12 |
109 |
בארה׳׳ב חברות הביטחון הענקיות קובעות את מדיניות החוץ, לא ההיפך |
KnightRider |
24.12.22 03:27 |
116 |
והמטומטמים אישרו. אבל מצד שני... אם יש אידיוט שמקיז את דמו להכות באויב שלי....תפדל.... |
ויליס |
23.12.22 19:08 |
103 |
כל דולר מגיע לו. התוקפנות |
קו-שמיים |
24.12.22 05:08 |
121 |
נכון, אוקראינה משלמת בחיים של החיילים והאזרחים שלה |
דוד מגן |
24.12.22 18:34 |
123 |
אף אחד לא יוצא בזול, ואין מקום לשיפוט, כל אחד עושה מה שהוא יכול |
אריה33 |
24.12.22 18:37 |
124 |
סבבה לגמרי, העיקר שהרוסים הרשעים יסבלו |
דוד מגן |
24.12.22 20:34 |
127 |
50 מיליארד $,סכום עתק. |
ש-עצמון |
24.12.22 19:29 |
125 |
חבר מתאריך 1.1.13
52022 הודעות, 402 מדרגים, 783 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מנהיג אמיתי שמצליח להפיח רוח לחימה איתנה במדינתו, ולאחד את כל העולם מאחוריו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.6.19
608 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מדינאי כושל וחסר נסיון שהביא הרס וחורבן למדינתו.
לפני המלחמה לא הסכים להצהיר שלא ייכנס לנטו.
לאחר המלחמה הצהיר זה.
כן הוא פרזנטור טוב ויודע לנאום.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
868 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
הם התכוננו למלחמה הזאת שנים רבות, שפכו מיליארדים על צבא (רובם נגנבו כמובן). לזלנסקי או כל נשיא אוקראינה אחר לא הייתה שום אפשרות לעצור את הפלישה, אלא אם כן הם היו מוכנים להפוך לבובה של פוטין ולמדינת חסות שלהם. לכך העם האוקראיני לא הסכים בשום אופן ואנחנו רואים זאת עכשיו - נחישות בה גיבורים אוקראינים נלחמים בפולש רוסי אכזר. מי שטוען אחרת טועה ומטעה.
שאלה למחשבה: למה ב 1948 עם ישראל החליט להילחם על העצמאות כשהיה ברור שכוחות ערבים הם הרבה יותר גדולים מאיתנו ובלי עזרה מבחוץ אין לנו סיכוי? לפי הגיון שלך היינו צריכים להסכים להיות חלק ממדינה ערבית ולא לנסות להילחם על העצמאות, נכון?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.8.18
44217 הודעות
בתגובה להודעה מספר 7
פה זלנסקי לא הסכים להרבה הרבה הרבה הרבה הרבה פחות.
מה ההשוואה בכלל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
868 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
כמו שישראל הייתה נמנעת ממלחמה ב 1948 אם הייתה מוותרת על מדינה יהודית בארץ ישראל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.8.18
44217 הודעות
בתגובה להודעה מספר 13
ישראל, להזכירך, הסכימה לתכנית החלוקה.
לא שאני אומר שלכן זלנסקי היה צריך לוותר על משהו, רק שזה לא דומה ל48.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.3.20
2873 הודעות, 21 מדרגים, 34 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
עוקב אחר כל 8 השנים האחרונים עמדה מול אוקראינים אפשרות לוותר על עצמאות חלקית או מלאה.
לקיחת חלקים מאוקראינה ב2014 היה ניסיון לעשות השתלטות שקטה ובדרך הפוליטית.
לא עבד להם - ניסו בכוח.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.8.18
44217 הודעות
בתגובה להודעה מספר 20
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.22
1948 הודעות, 29 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 21
אף אחד לא תכנן לקבל את אוקראינה לנאט"ו, גם לא בעוד 50 שנה. וממילא רוסיה כבר גובלת בנאט"ו (המדינות הבלטיות) והשמים לא נפלו. גם פינלנד תצטרף לנאט"ו ולא יקרה כלום. נאט"ו זה סתם תירוץ. פוטין תכנן לפלוש לאוקראינה לפני שנים רבות וזה לא קשור לנאט"ו. פוטין נחוש להיכנס להיסטוריה כמי שהחזיר לרוסיה את האימפריה שלה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.11.21
4900 הודעות, 31 מדרגים, 55 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 49
הדמיונות שפוטין רוצה להקים מחדש את ברית המועצות, היא זו שדחפה את אוקראינה לא לסגת מזה.
חבל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.22
9057 הודעות, 31 מדרגים, 62 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 56
והוא זה שקורא לעצמו פטר הגדול של המאה ה-21, כובש השטחים למען האימפריה.
אבל כנראה שכולם דמיינו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.11.21
4900 הודעות, 31 מדרגים, 55 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 71
ובסמיכות לפלישה.
אם זה היה מוקדם יותר ובאופן עקבי, זה היה מסמן שאלו כוונותיו.
היות וזה נאמר רק ערב הפלישה משמע זה רק עוד תירוץ ואמתלא.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.22
9057 הודעות, 31 מדרגים, 62 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 73
וגם שם אמר, או רמז ברמזים מאד עבים, שאוקראינה לא הייתה קיימת כעצמאית ולא אמורה להיות כזו גם עכשיו.
אבל כמו הרבה דברים שהדובי אמר ועשה עד המלחמה הזו, לא הבינו את ההקשר עד הסוף, או מה שיותר סביר - פשוט התעלמו מזה כי זה היה נוח לכולם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.10.20
9358 הודעות, 64 מדרגים, 114 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
לא לשנות את ההיסטוריה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.8.18
44217 הודעות
בתגובה להודעה מספר 24
לא תמיד
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.10.20
9358 הודעות, 64 מדרגים, 114 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 33
בגלל הרבה סיבות.
כל מה שזה נהיה ראלי להצטרף זה אחרי הפלישה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.11.21
4900 הודעות, 31 מדרגים, 55 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 37
עם עניין ההצטרפות לנאטו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.4.15
3852 הודעות, 22 מדרגים, 43 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
אז לא היו דיבורים על נאט"ו.אוקראינה סה"כ רצתה להתקרב לאיחוד האירופי.
טבעי שאוקראינים אחרי מה שרוסים עשו להם ב2014 ירצו להיכנס לנאט"ו כדי להציל את עצמם מהשכן ששולל מהם את עצם זכות קיומם כמדינה עצמאית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.8.18
44217 הודעות
בתגובה להודעה מספר 31
אבל את זו יכלו לנסות למנוע אילו האמריקאים לא היו מחממים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.22
1948 הודעות, 29 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 32
אף אחד לא חימם וממילא אין קשר לא לאוקראינה ולא לאמריקה. פוטין היה נחוש לפלוש ואף אחד לא יכול היה לעצור אותו. הסיבות הן אימפריאליסטית ולא שום דבר אחר. אנשים שהכירו את פוטין טענו שהרעיון לכבוש את אוקראינה הופיע אצלנו לפני יותר מעשור ומאז הוא התכונן.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.10.17
838 הודעות
בתגובה להודעה מספר 16
אוקראינה לא החריזה מלחמה ולא רצתה מלחמה. רצו רק שקט. אז פה אפשר להגיד שזה דומה לוויתורים שעשתה ישראל בזמנו.
בקשר לנאטו - כבר בפעם האלף מסבירים לך כאן שלאוקראינה יש סכסוך טריטוריאלי עם רוסיה משנת 2014, ולכן בחיים לא היו מקבלים אותה לנאטו.
אגב, אין באמת סיבה רשמית אחת לפלישה, כי שמונה שנים שטפו לרוסים את המוח שיש שם נאצים, שרומסים זכויות של רוסים, שעושים שם ניסויים על ציפורים, שאוקראינה רוצה לאירופה ונאטו, שהם רוצים נשק גרעיני. יאללה שיחליטו כבר.
בינינו, הסיבה האמיתית היא ממניעים איפריאליסטיים בלבד + אוכלוסיה פוטנציאלית לעבדות + מצבי טבע כמו גז ונפט. גם לערבים מספרים שהציונים זה הרוע של הרוע ושהם שוחטים לארוחת בוקר ילדים פלסטינאצים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.6.22
1388 הודעות, 25 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
ואף יתכן כי הם יגרמו להטלת פצצות גרעין על כל ערי הבירה הארופיות ואולי גם על מנהטן.
כשיש לך מנהיג סנילי - לא הכל מובא בחשבון,ומלחמת עולם שלישי לא נלקחה בחשבון.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.12.21
5657 הודעות, 32 מדרגים, 63 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 17
מי רוצה להלחם? זלנסקי או ההמונים בחזית? אם זלנסקי מכריח אותם, למה הם פשוט לא נכנעים או עושים הפיכה? הרי האוקראינים עשו 2 מהפכות ב20 שנה האחרונות, ב2005 וב2014, ממש עדר מסכן 😏
בטח גם בן גוריון או צ'רצ'יל הכריחו את העם להלחם, היו צריכים להכנע לצוררים מסביבם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.6.15
13303 הודעות, 87 מדרגים, 165 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
בני אדם - שמחים לברוח מבתיהם אל הלא נודע כשלא נשאר להם דבר רק כדי לתמוך במנהיג שלהם?
הרי השלטונות שם במקרה הטוב קושרים אותך ערום לעמוד, ובמקרה הפחות טוב אתה גבר לא נושם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.22
2253 הודעות, 11 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 86
ואפילו שהיתי כמה שבועות בקייב באוגוסט, ומה ש-stardust מתאר זו אכן המציאות.
יש אופוזציה, אבל המפלגה הפרו רוסית הוצאה מהחוק. (וגם מפלגת השריעה לדוגמא)
אף אחד לא מכריח את האוקראינים להלחם ועם כל הכבוד - זלנסקי הוא לא יותר מהנשיא הנבחר שלהם והם יכולים להחליף אותו בבחירות הבאות.
הקשירות לעמודים זה משהו שעשו לבוזזים בתחילת המלחמה כשהמדינה כמעט גלשה לאנרכיה וזו היתה ממילא פעילות של אזרחים שתפסו בוזזים, לא של המדינה.
חבל שאתה המתייחס ברצינות לשטויות שגיא בכור כותב בערוץ שלו))
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.6.15
13303 הודעות, 87 מדרגים, 165 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 88
שהוא עושה עבודה טובה...
שיכנעת אותי מה אגיד לך ? - אנשים שאין להם בית חשמל או מים תומכים בנשיא שהביא את זה עליהם.
ארגוני אופוזיציה פרו-רוסיים, אצלכם זה בסדר להוציא אותם מחוץ לחוק ולהכניס אותם לכלא - אחלה דמוקרטיה..
אתמול דיווח טאקר קרלסון ( עוד אחד כמו בכור - נכון) על כך שהוא מכניס אנשי דת מכנסיות לכלא - אין לי תימוכין לכך אבל לא אפול מהכיסא אם יתברר שהדיקטטור חביב האמריקאים עשה גם את זה.
בינתיים אוקראינה נכתשת לאבק - אבל האמריקאים מוחאים כפיים...למה לא בעצם...הרי הם לא מתים שם.
אוי הצביעות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.22
2253 הודעות, 11 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 95
ערכתי לאחרונה בתאריך 23.12.22 בשעה 20:15 בברכה, Barbaaba
מהפרסומים של הליצן עם הזקנקן.
אבל אתה אומר שאתה מביא את היציאות הללו מהמקבילה האמריקאית של גיא בכור. בסדר - עכשיו אני מבין מאיפה זה בא.
אני עוד זוכר פוסט שלך מלפני כמה חודשים, שטוען שהמערב המרושע מפיץ שמועות שהאיראנים מתכוונים להעביר ככטב"מים לרוסים רק כדי ללכלך על רוסיה.
הטיעון שלך היה שאין לרוסים צורך בכטב"מים, כיוון שממילא הם זהים לעוצמת הרס של פגז ארטילריה ומזה יש לרוסים הרבה.
מה אתה יודע על הכנסיה הרוסית פראבוסלבית? שהפטריארך קצין הקג"ב לשעבר קיריל שעומד בראש הכנסיה פסק שלצאת 'למבצע המיוחד באוקראינה' זו מצווה ומי שמת בקרב מכפר על כל חטאיו?
היית מצפה שמאמיניו יקחו ברצינות את דבריו, גם אם הם באוקראינה?
ולגבי המפלגות הפרו רוסיות - היית מקבל בכנסת ישראל מפלגה עם אורינטציה איראנית או חמאסניקית?
בעצם, יש בפרלמנט בישראל מפלגות שתומכות בהשמדת המדינה - רע"ם ובל"ד, והן אכן לא צריכות להיות בכנסת.
פסילה של מפלגות פרו רוסיות היא מובנת לחלוטין - כמו שאצלנו יחסמו את רע"ם ובל"ד.
ואם יש לך ספק שהאוקראינים מוכנים לסבול, גם בלי חשמל ומים ועדיין הם מוכנים להילחם - אתה לחלוטין לא מבין את תמונת המצב.
לך תבקר קצת באוקראינה, תדבר עם אנשים ותראה שאתה טועה מאוד.
יש לי הרבה חברים באוקראינה וביקרתי שם גם במהלך המלחמה.
רק מהפוסטים שהם מעלים אתה יכול להבין בבירור מה הלך הרוח שם.
למה שיאשימו את זלנסקי? פוטין אשם.
ולא, לא 'המערב הקולקטיבי' מהפרוטוקולים של זקני וושינגטון...
אלו שטויות שמפיצים מטורללים כמו גיא בכור וטאקר קרלסון.
וגם התעמולה של הקרמלין.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.6.15
13303 הודעות, 87 מדרגים, 165 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 104
זה שאתה מורעל על האוקראינים- זו זכותך.
גיא בכור לדעתי הוא אחד המזרחנים הטובים ביותר בארץ ודברים שהוא צפה לפני שנים מתקיימים היום.
הוא לא חף מטעויות אבל הוא רחוק שנות אור מהליצנים של ערוצי התקשורת שאין להם מושג מה באמת קורה סביבנו.
אבל בסדר - הבעת את דעתך, זרקת עלי קצת תסכול ואני מקווה שאתה מרגיש יותר טוב עם עצמך..
דמוקרטיה על תנאי - לא אצלי. או שיש או שאין.
אתה יכול לטעום שזלנסקי הוא דיקטטור הכרחי - אתה לא יכול לטעון שהוא דמוקרט. אלא אם המוסר שלך כפול.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.22
2253 הודעות, 11 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 106
הוא לגיטימי לחלוטין.
וגם בהתאם לחוק במדינת ישראל. פשוט כל פעם בג"ץ מבטל את ההחלטה לפסול את בל"ד ורע"ם.
בכל מקרה, עד למלחמה היו שם בפרלמנט גם מפלגות פרו רוסיות.
ואני בהחלט חושב שהליצנים מערוצי החדשות עדיפים מגיא בכור, אבל עדיין אני לא טורח במיוחד לצפות בהם...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.6.15
13303 הודעות, 87 מדרגים, 165 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 115
המלחמה אז קל וחומר שאין זה דמוקראטי לחסל את האופוזיציה אלא אם כן חבריה חתרו בפועל תחת אושיות המדינה.
אז להוציא את האופוזיציה מחוץ לחוק, להכניס חלק מחבריה לכלא, לאסור על גברים לצאת מהמדינה לקשור בוזזים לעמודי חשמל במקום להביאם למשפט- שום דבר מזה אינו דמוקראטי - להיפך זו דיקטטורה לשמה.
כבר כתבתי שיכולת לטעון שזלנסקי דיקטטור הכרחי לנוכח המצב אבל להגיד שהוא דמוקרטי- אפילו לא קרוב.
הדמוקרטיה נבחנת דוקא ברגעיה הקשים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.22
2253 הודעות, 11 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 117
מפלגת "אופוזיציה לכל החים" של ויקטור מדבדצ'ק היתה כזו.
מדבדצ'וק קיבל תקציבים מהקרמלין והוא הפיץ תעמולה רוסית בערוצי הטלויזיה שלו.
אני מניח שלשרת את האויב שלך, לקבל ממנו כספים ולחתור תחת עצם קיומה ועצמאותה של המדינה זה פלילי, לא?
במה זה שונה מעזמי בשארה שמסר מידע לחיזבאללה?
בהחלט יכולה להיות סיטואציה שחברים בפרלמנט בוגדים במדינה ומשרתים את האויב.
לא נראה לך לגיטימי להוציא את המפלגה הזו מחוץ לחוק?
אגב פוטין קיבל חזרה את מדבדצ'וק בעסקת חילופי אסירים. (מדבדצ'וק האו בנאדם עשיר מאוד, ופוטין היה הסנדק של בנו)
לאסור על גברים לצאת מחוץ למדינה כשהיא במצב חירום צבאי לא נוגד את הדמוקרטיה כמובן.
גם אצלנו עד לפני כמה עשרות שנים אם היית משרת מילואים פעיל לא יכולת לצאת לחו"ל ללא אישור מהצבא!!
וקיים אצלנו גם גיוס חובה - יכולים לא רק לאסור עליך לצאת מהארץ, אלא אפילו לגייס אותך בכפייה אל מותך...
אז אנחנו לא דמוקרטיה?
ככל הידוע לי מלש"בים עד היום צריכים אישור מצה"ל ליציאה מהארץ.
וקשירת בוזזים לעמודים זה משהו שעשה הציבור בהיעדר משטרה, לא הרשויות.
מה הבעיה עם זה? אוי, ממש נורא ואיום... אני מזמין אותך להציץ פה ברוטר בשרשורים שבהם דנים בגנבים\שודדים\אנסים ערבים או בדואים, ותראה מה החבר'ה פה מעוניינים לעשות לאנשים כאלו...
לקשור אותם לעמוד? חחחח הצחקת את השועלים)))
קושירם שודדים לעמודים, ממש נורא...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.12.21
5657 הודעות, 32 מדרגים, 63 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 86
ואם חיילים היו רוצים להכנע בהמוניהם גם היו מצליחים, אבל זלנסקי המכשף הצליח לעבוד על מיליונים, הא?
גאד, מתי כבר יהיו טענות פחות מביכות🤣
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.6.15
13303 הודעות, 87 מדרגים, 165 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 91
שירסן את השלטון - אתה מצפה מהם להפיכה?
אנשים חפצי חיים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.12.21
5657 הודעות, 32 מדרגים, 63 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 99
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.22
9057 הודעות, 31 מדרגים, 62 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 99
אתה סגור על זה שהם מעדיפים להיות מדינת חסות רוסית סטייל בלארוס, או להיות אפילו חלק מרוסיה כמו בימים הטובים של פעם?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.4.16
71591 הודעות
בתגובה להודעה מספר 17
על אזור שומם באוקריאנה אולי כן.
בינתיים הרוסים לא צריכים גרעין.
הם משמידים את התשתיות באוקריאנה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.10.20
8208 הודעות, 29 מדרגים, 56 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.4.15
3852 הודעות, 22 מדרגים, 43 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
כשהוא נכנס לתפקיד הוא היה סוג של "שמעון פרס" ועל כך הייתה עליו ביקורת קשה מהימין האוקראיני.אבל עם הזמן הוא הבין שפשוט אין עם מי לדבר.הוא הבין שרוסיה לא מוכנה להתפשר ומה שהיא רוצה זה מינימום להפוך את אוקראינה למדינת חסות סטייל בלארוס כדי לספח אותה בעתיד
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.22
2253 הודעות, 11 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
לגמרי את העצמאות היהודית\אוקראינית.
פוטין לא פלש לדונבאס. הוא פלש לקייב.
הוא רצה להפוך את אוקראינה למדינה שלו. כמו שסדאם כבש את כווית.
והאוקראינים לא רצו להיות בשר התותחים של המלחמות הבאות של המטורף מהקרמלין. תראה מה קורה לתושבים בשטחים שנכבשו ב-2014 -
אותם פוטין גייס בכפיה ושלח אל מותם כבר בתחילת "המבצע הצבאי המיוחד". והוא גם מאיים לגייס את צבא בלארוס.
אז כמו שאנחנו לא נכנענו לערבים במלחמת העצמאות ונלחמנו, גם האוקראינים לא מוותרים על המדינה שלהם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.5.08
11331 הודעות, 137 מדרגים, 264 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
עם הקטע של הצטרפות לנטוש
הם היו צריכים להודיע שלא מצטרפים לנטו וחיים כמדינה עצמאית מבלי לקנטר את הרוסים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.22
9057 הודעות, 31 מדרגים, 62 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 59
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.5.08
11331 הודעות, 137 מדרגים, 264 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 60
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.22
9057 הודעות, 31 מדרגים, 62 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 61
פוטין הוא זה שאמר שהוא פטר הגדול של המאה ה-21 שייעודו הוא להביא לרוסיה "שטחים שנלקחו מהאימפריה". לא אני.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.13
8596 הודעות, 37 מדרגים, 73 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
כולם היו צריכים לפרוס שטיח אדום להיטלר במלחמת עולם שניה ולתת לו לכבוש את עצמם ללא יריה אחת. תבוסתנות בזויה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.6.19
608 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
לעיתים המלחמה בלתי נמנעת.
אבל כשאתה לא יכול להכות את היד, נשק אותה (;
כאן זלינצקי הביא חורבן על מדינתו.
עד הרגע האחרון טען שהרוסים לא מתכוונים לתקוף ושלא הוצג לו מידע כזה.
סירב להתחייב לא להצטרף לנטו.
היה יכול למשוך זמן בהכרזה שלא יצרף.
ציפה שאירופה וארה״ב ילחמו עבורו.
בנוסף ברית נטו הפרה את התחייבותה לרוסיה שלא להתפשט לכיוונה.
הוא לא מדינאי, ללא ניסיון.
שחקן קולנוע שכבש את העם בהצגה של נאומים ותלבושת צבאית (כמו סדאם, ערפאת וקסטרו).
שיימשך להיות לא תבוסתן כדברך ולהחריב את מדינתו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.13
8596 הודעות, 37 מדרגים, 73 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 38
ספר את זה למאה אלף רוסים מתים שבאו לעשות walk in the park. אין קשר למספרי אבידות של אוקראינה כי הם המגנים על ארצם ואת זה צריך לעשות בכל הכח ובכל האמצעים. עתיד שלהם וחופש שלהם על המפה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.22
2253 הודעות, 11 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 38
כל הדרישות שלו היו תירוצים לצורכי פנים ולא יותר.
הוא גם דרש שנאט"ו תוציא מהברית מדינות שנכנסו אחרי 1997... כן בסדר.
היו לו עוד דרישות שהוא ידע מצויין שאי אפשר להיענות להם.
קשקשן שקרן ורוצח המונים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.12.21
5657 הודעות, 32 מדרגים, 63 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.10.14
1669 הודעות, 16 מדרגים, 27 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.6.19
608 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
ושיהיה ברור לא מצדיק בכלל את הרוסים או את המלחמה הנוראית הזו.
https://eishton.wordpress.com/2022/02/26/ukraine-invasion
״ראשית, רק כדי שתבינו עד כמה האמריקאים יודעים היטב שההתנגדות לצירוף אוקראינה איננה איזה טירוף של פוטין או שאיפה אימפריאליסטית, כפי שמתואר לנו בתקשורת, אלא צורך בטחוני עליו יש הסכמה רוסית רחבה, אני מעוניין לצטט בפניכם מזכר שכתב ב-2008 ראש ה-CIA הנוכחי, ויליאם ברנס, למזכירת המדינה בזמנו, קונדוליזה רייס:
"כניסה של אוקראינה לנאט"ו היא הקו האדום הבוהק ביותר בעבור האליטות הרוסיות (לא רק פוטין). על פני יותר משנתיים וחצי של שיחות עם שחקני מפתח רוסיים, מהטיפשים ביותר בחללים האפלים של הקרמלין למבקרים הליברלים והחריפים ביותר של פוטין, עוד לא מצאתי ולו אדם אחד שרואה בהצטרפות אוקראינה לנאט"ו דבר מלבד איום ישיר על האינטרסים הרוסים".
גם מזכיר המדינה תחת ביל קלינטון, ויליאם פרי, מסכים שבראייה היסטורית (שהתקשורת "חוסכת" מכם), האחריות למצב הנוכחי רובצת בעיקר לפתחה של ארה"ב. "אם אתה מסתכל על תקופה של עשרים השנים האחרונות ומחשב בלוח התוצאות, ישנן לפחות אותו מספר של טעויות בצד האמריקאי, לעומת הצד הרוסי". פרי מסביר שהוא זוכר בתקופתו שהוא התנגד להרחבת נאט"ו מזרחה ומודה ששם התחיל "המדרון החלקלק"; שעד אז היחסים עם רוסיה היו במסלול חיובי ושהיתה זו ארה"ב שהחליטה לסגת חזרה אל מדיניות המלחמה הקרה.
התרחבות נאט"ו לאורך השנים (רוסיה נמצאת בקצה הימני של המפה).
המדובר על ההתחייבות המפורסמת של ארה"ב ואירופה לרוסים ב-1990, שנאט"ו לא תתרחב "אפילו סנטימטר אחד מזרחה" (אל עבר רוסיה). בתמורה הרוסים הסכימו לאיחוד של גרמניה והצטרפות מזרח גרמניה לנאט"ו (וחשוב להבין שזה ויתור ענק: גרמניה ניסתה להשמיד את רוסיה פעמיים באותה מאה והרגה עשרות מיליוני רוסים). התחייבות זו הוכחשה בזמנו ועד היום ניתן למצוא אנשים שמנסים לשווק את הפרופגנדה שכלל לא היתה הבטחה שכזו, אך יש לנו את המסמכים הסודיים המקוריים כיום ואנו יודעים שההבטחה ניתנה גם ניתנה. ולמרות שכך, ארה"ב ונאט"ו המשיכו להתקדם מזרחה, הלאה והלאה, אל עבר רוסיה, מציבים בכל מקום בו הם דורכים טילים וכוחות המאיימים עליה.
גם שגריר ארה"ב לברה"מ בזמנו, ג'ק מטלוק, מתאר כיצד עוד בתקופתו וכמובן לאחריה, היתה זו ארה"ב שדירדרה את מערכת היחסים במכוון, הפרה את ההסכמים והביאה אותנו אל המצב בו אנו נמצאים היום. תוכלו לקרוא את מאמרו ("אני הייתי שם: נאט"ו והמקורות של המשבר באוקראינה") או לצפות בראיון המלא כאן:
ואפילו ג'ורג' קנאן, אחד המומחים הגדולים ביותר בארה"ב לרוסיה וברה"מ ומי שנחשב לאבי "תורת הבלימה", שמטרתה בדיוק למנוע התרחבות רוסית, התנגד באופן מוחלט להתרחבות נאט"ו מזרחה. כך אמר לאחר שארה"ב החליטה על ההתרחבות ב-1998:
"זוהי תחילתה של מלחמה קרה חדשה. אני חושב שהרוסים בהדרגה יגיבו באופן תוקפני וזה ישפיע על המדיניות שלהם. אני חושב שזו טעות טראגית. לא היתה כל סיבה לכך. אף אחד לא איים על אף אחד אחר. ההתרחבות הזו היתה גורמת לאבות המייסדים להתגלגל בקברם. התחייבנו להגן על סדרה של מדינות, אפילו שאין לנו את המשאבים או הכוונה לעשות זאת ברצינות. היתה פשוט החלטה פזיזה של הסנאט שאין לו כל עניין ביחסים בינלאומיים.
אני הוטרדתי באופן מיוחד מההתייחסות לרוסיה כמדינה שמתה לתקוף את מערב אירופה. אנשים לא מבינים? המחלוקות שלנו במלחמה הקרה היתה עם השלטון הסובייטי-קומוניסטי. וכעת אנו מפנים את גבנו לאותם אנשים בדיוק, שביצעו את ההפיכה הבלתי-אלימה הגדולה בהיסטוריה להסרת אותו משטר סובייטי".
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.5.08
11331 הודעות, 137 מדרגים, 264 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 46
אוהדי האוקראינים הנאצים שרצחו את עמינו בכל הזדמנות שמצביעים נגדינו באום עד היום
אבל אנחנו טועים אם העובדות יבלבלו אותם
קבלת ממני דרוג
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.6.19
608 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 63
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.6.19
608 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 63
האוקראינים אכן היו נאצים ואף גרועים מהם.
אם הייתי מספר ליהודי שחי באוקראינה בזמן השואה, שיום יבוא ויקום יהודי שיהיה נשיא אוקראינה והוא ישמיד בעצמו את אוקראינה ויביא אותה למצב של חורבן (אין חשמל, מים) והאוקראינים יתמכו בו ויאהבו אותו - הוא כנראה לא היה מאמין…
אֵ֣ל קַנּ֤וֹא וְנֹקֵם֙ יְהוָ֔ה נֹקֵ֥ם יְהוָ֖ה וּבַ֣עַל חֵמָ֑ה נֹקֵ֤ם יְהוָה֙ לְצָרָ֔יו וְנוֹטֵ֥ר ה֖וּא לְאֹיְבָֽיו: (נחום פרק א פסוק ב)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.22
9057 הודעות, 31 מדרגים, 62 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 46
למעשה הוא כינה אותה אסון קולוסאלי.
הוא איש קג"ב בנשמתו ומבחינת שאיפות אימפיאליות הוא לא שונה, למעשה הוא אומר את זה בפירוש עם כל הדיבורים על היותו פטר הגדול של המאה ה-21. כל ההבדל הוא כסות אידאולוגית כביכול של ברית המועצות, שגם היא הייתה מזוייפת והתעסקה בעיקר בשליטה על אחרים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.1.06
21440 הודעות, 100 מדרגים, 175 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
לפחות נשארה לו מדינה ריבונית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.9.18
3236 הודעות, 20 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.5.22
6887 הודעות, 42 מדרגים, 59 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
התנהלותו של זלנסקי סייעה לפוטין לחשוף את חולשת המערב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.1.20
6962 הודעות, 16 מדרגים, 21 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
ופוטין מבודד מהמערב, שיהנה עם החברים החדשים שלו. איראן, סין וצפון קוריאה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.13
8596 הודעות, 37 מדרגים, 73 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
עזרה לזלנסקי לחשוף את היכולות האמיתיות של צבא הרוסי... בדיחה של צבא ובדיחה של המדינה עולם חמישי..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.22
2253 הודעות, 11 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.20
724 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
וחורבן למדינה
זה לא גיבור
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.13
8596 הודעות, 37 מדרגים, 73 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 36
גם לזכות וגם לחובה...
גם יהודים היו יכולים להיות יבדים של מיצרים לעולמים אבל הם תמיד מרדו ותמיד היו חוטפים בראש ומנהיגיהם ..עליהם אנחנו גדלנו, על הסיפורי גבורה שלהם ועל ההיסטוריה המפוארת. לא להיסטוריה הזו אתה מייחל לאוקראינים... כולם חכמים לשבת בצד לתת עצות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.4.18
289 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
אמר לי מה פתאום יהודי הוא הוטבל והולך לכנסיה.. שלחתי לו לינק לוויקיפדיה באנגלית והוא אמר לי שזה שקר של היהודים, מישהו דובר אוקראינית יכול לבדוק לנו את זה בגוגל באתרים באוקראינה, האם התיחסות אליו היא שהוא יהודי או שהוא התנצר?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.6.15
13303 הודעות, 87 מדרגים, 165 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
האופוזיציה, הכניס לכלא מתנגדים ואתמול שמעתי שהוא גם מתנכל לכנסיות דתיות שנראות לו לא טוב.
אחלה דמוקראט. אלא שהאמריקאים עשו ממנו סלבריטי עד כדי כך שהשתן עלה לו לראש וכעת הוא חושב שהוא צ'רצ'יל.
בינתיים אנשי עמו נקטלים, הערים שלו מושמדות ונכתשות ואין לזה סוף באופק.
אוקראינה בועטת - אולי. חיה? נו....ככה בקושי.
לא שיש לי איזה סימפטיה לרוסיה או פוטין - אבל להציג אותו כאיזה מנהיג על כשלמעשה הוא דיקטטור אכזרי- המרחק רב.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.22
2253 הודעות, 11 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 80
תוכל לפרט קצת יותר? זלנסקי סתם ככה נכנס לו בכנסיה הרוסית אורתודוכסית?...
ממש, דיקטטור אכזרי...
אני לא עף על זלנסקי אישית, אבל הוא רחוק מאוד ממה שאתה מנסה לצייר פה.
האמריקאים עשו מנו סלבריטי? בחייך.
למה קשה לך לקבל שאוקראינה היא מדינה עצמאית, ולזלנסקי ולאוקראינים יש את האינטרסים שלהם!
שלפעמים חופפים לאינטרסים של ארה"ב ולפעמים לא.
כמו שהאינטרסים של ישראל לפעמים חופפים לאינטרסים של ארה"ב ולפעמים לא.
אז אנחנו בובות של האמריקאים כמו שלפעמים אומרים עלינו בעולם? זיבי!
וגם האוקראינים לא.
ואגב, סתם ככה רציתי לשאול - מדוע אתה סבור שהאמריקאים חירחרו את מהפכת מאידן ב-2014?
יש לך איזושהי אינדיקציה או הוכחה לכך??
כי אין כלום. זו שטות מוחלטת.
או שזה רק בגלל שפוטין הבכיין שלא מסוגל לקבל שלאנשים יש רצונות משל עצמם, ואם הם מתמרדים, אז זה בטח בגלל שהמערב השטני שטף להם את המוח?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.1.21
133 הודעות
בתגובה להודעה מספר 80
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.7.13
19547 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
לא מבין אותו. הרי הוא כל הזמן מקטר על כך שאמריקה נגמרת. אז אם אירופה תחוסל לאיפה בדיוק יוכל "לברוח"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.10.14
1669 הודעות, 16 מדרגים, 27 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב
ואגב, גם להצגה המגוחכת הזאת היו מחיאות כפים רמות :
לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.13
8596 הודעות, 37 מדרגים, 73 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
אבל הוא מטומטם. הוא תוהה למה זלנסקי אומר שהכסף שמביאים לאוקראינה זאת השקעה ושואל מתי אמריקאים יקבלו דיווידנד? הוא פשוט מטומטם גמור. רק עובדה שתעשיה צבאית של ארה״ב מקבלת הזמנות במיליארדים ממדינות ברית נאטו מפוחדות וזה נותן מקום עבודה לאלפי אמריקאים זה כבר דיוידנד. שיסתום את הפה שלו ויגיד תודה שרוסיה לא יושבת לו על הגדר. נראה אותו מנהל מדינה של 40 מיליון תושבים מול פולש אכזר...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.5.22
6887 הודעות, 42 מדרגים, 59 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.13
8596 הודעות, 37 מדרגים, 73 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 28
והשאלות שלו הוכחה לזה. חוץ מזה הוא ליצן גמור שצוחק על נשיא מכהן של מדינה שנמצאת במלחמה. לא בא לו טוב בעין בגדים של זלנסקי? הוא אומר שזה לא מכובד..אפשר לחשוב ...פשוט טיפש ואין מילה אחרת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.13
8596 הודעות, 37 מדרגים, 73 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
יש כאלה מליונים...ממומנים מכסף הרוסי..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.22
2253 הודעות, 11 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
6023 הודעות, 28 מדרגים, 55 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.13
8596 הודעות, 37 מדרגים, 73 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.10.20
8208 הודעות, 29 מדרגים, 56 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
868 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.9.07
206 הודעות
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.18
19214 הודעות, 80 מדרגים, 135 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מי שלא יודע כדאי לו להתעדכן.
אסור שם אפילו לצפות בפורנו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
868 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
לפני המלחמה היו שם גם מספר מפלגות תומכות רוסיה למשל, לצד מפלגות לאומניות יותר וכלום ישבו בפרלמנט אוקראיני. בעקבות הפלישה הרוסית ותמיכה של אותן מפלגות בכך, חלק מהמפלגות הפרו רוסיות הוצאו מחוץ לחוק, אבל זה דבר טבעי. אולי זאת עוד לא דמוקרטיה כמו בארה"ב, אבל מדובר במדינה דמוקרטית יחסית במיוחד בהשוואה לרוסיה השכנה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.18
19214 הודעות, 80 מדרגים, 135 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
הינה למשל שחקנית פורנו שנרדפה באוקראינה על השתתפותה בסרטי פורנו ב2012:
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4315746,00.html
בחירות חפשיות אינן העקרון הדמוקרטי היסודי היחיד.
יש גם עקרונות נוספים כמו הפרדת רשויות, וכמו כן עקרונות ליברליים: חופש הקניין, חופש העיסוק וחופש הביטוי חזקת חפות וכו'.
לכן דמוקרטיה האמיתית היחידה היא דמוקרטיה ליברלית, ולכן מדינות כמו *דרום* קוריאה, סינגפור ואוקראינה אינן דמוקרטיות כיוון שאינן ליברליות כלל.
במקרה של שחקנית הפורנו אוקראינה פגעה לה בחופש העיסוק ובחופש הביטוי ובחופש הקניין.
מצטער, אוקראינה אינה דמוקרטיה ובטח שלא ליברלית.
מדובר בדמוקטטורה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.12.21
5657 הודעות, 32 מדרגים, 63 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
חוק איסור צריכת זנות, לא?
אגב, המקרה שהבאת ישן, מאז הייתה מהפכה באוקראינה (ששימשה תירוץ לפוטין לפלוש ב2014) בה העם העיף את ינוקוביץ', בובה של פוטלר, במטרה להתקרב יותר למערב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.2.16
6264 הודעות, 32 מדרגים, 62 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
דמורקטיה וליברליות זה נשמע יפה אבל לא לגמרי נכון.
גם הדוגמא שאתה הבאת, וגם בהרבה מקרים אחרים שבגללם יש חוק והגבלות גם במדינות "דמוקרטיות".
המטרה בסוף בשיטת ממשל של מדינה, היא כמו שיטת ניהול של חברה או משפחה. הליברליות היא רצון לחיות בכיף ובנוח ללא הגבלות וכפיה.
אז הכי כיף לבזבז מיליון שקל בלי להתאמץ לחשוב אם יש או אין, אבל אם אין, הבזבוז הזה יכול לעלות בחיים ובבריאות..
אז גם בדמוקרטיה ליברלית, כמו בחיים עצמם. צריך גבולות ובלמים.
למשל, מדינה שבשם ה"דמוקרטיה", לא מוציאה מחוץ לחוק ארגונים או מפלגות ופוסלת ח"כים, שתומכים ו/או מבקרים אצל אויבים, היא לא דמוקרטית. היא מטומטמת!
כמו שהגמ' אומרת על חסיד שוטה שרואה אישה טובעת בנהר ואינו ממהר להצילה..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.12.21
5657 הודעות, 32 מדרגים, 63 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
שבת שלום
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.18
19214 הודעות, 80 מדרגים, 135 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
בדיוק כפי שניתן לכפות על אחר לא לצפות בפורנו או לא לקיים יחסי מין הומוסקסואליים או בתשלום וכדומה.
זה או ליברליות או כפיה.
לכן הגישה שאתה מציע היא אנטי-ליברליות.
לגבי דמוקרטיה, אין דמוקרטיה אמיתית שאינה ליברלית כיוון שבדמוקרטיה יש חופש הביטוי, חופש תעסוקה וזכות הקניין.
אם אתה נוטל לעצמך את הזכות לשלול מאדם אחר את הזכות לנסות להיבחר, באיצטאלא של סיוע לאויב, אתה מאפשר עקרונית למנוע מאדם שעבר על החוק לנסות להיבחר, שכן, אילו לא מדובר בעבירה על החוק, אתה בעצם מציע לקחת את החוק לידיים ולהעניש ללא משפט.
לגבי השאלה העקרונית אם אדם שהורשע בעבירה יכול לנסות להיבחר זו שאלה מעניינת קשצרה היריעה להסביר מדוע כל דמוקרט-ליברל אמור להיות בעד. אקצר לאמר שמדובר בשיאה של הגישה הדמוקרטית לפיה הציבור קובע את נציגיו לכנסת.
הציבור אמור לקבוע אם הוא רוצה את העבריין לשעבר בכנסת או לא.
אם מישהו אחר יקבע לציבור מי יהיה נציגו, זה לא "שלטון העם". ולכן לא דמוקרטיה.
גבולות ובלמים, כאמור, צריכים להיות דמוקרט-ליברלים אחרת מדובר בגבולות ובלמים *פוליטיים*.
אחד יקבע שהציבור לא יצרוך פורנו. השני יקבע שהציבור ישמור שבת כהלכתה שלישי יקבע שאסור לקיים יחסים הומוסקסואליים.
מי נכון? כמובן, מי שיש לו עוצמה פוליטית. כפי שרשמתי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.18
19214 הודעות, 80 מדרגים, 135 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
בפי בורים כמו לפיד שלא מבינים בה דבר.
ספק אם אנשים כמוהו בכלל מבינים בדמוקרטיה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.2.16
6264 הודעות, 32 מדרגים, 62 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 42
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.22
2253 הודעות, 11 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
ובאמת - בישראל סגרו מועדני חשפנות. ויש גם איסורים אחרים כמו חמץ בפסח וגידול חזירים.
אז אנחנו לא דמוקרטיה? לדעתי אנחנו כן.
אף מדינה היא לא 100%
וחוץ מזה, למי אכפת?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.18
19214 הודעות, 80 מדרגים, 135 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 54
ה"יחסיות" לא משקפת שום מידע לגבי עמידה על עקרונות הדמוקרטיה כיוון שהעקרונות הללו לא מכומתים ולכן לא ניתן להשוות אחד ביחס לשני. ליחס יש משמעות כמותית בלבד.
למשל, דמוקרטיה אחת שמקפידה על הכל מלבד הפרדת רשויותת ואין בה הפרדת רשויות אפקטיבית, אינה דמוקרטיה אמיתית כיוון שיש להקפיד על הפרדת הרשויות בדמוקרטיה אמיתית, והיא אינה דמוקרטית יותר או פחות מדמוקרטיה שמקפידה על הפרדת רשויות אך לא על זכות הקניין וחופש ההתארגנות וחופש הפרט (אוטורטריה)
כך גם לגבי הליברליות ועקרונותיה (אם למשל אתה בעד חופש לגברים וכליאת נשים במטבח, אז אתה "חצי ליברל"?)
כך גם לגבי הסובלנות ועקרונותיה (אין "קצת" גזען או "גזען יחסית" רק נגד מלוכסנים כהי עור) ועוד גישות עקרוניות.
ההגדרות של המונחים הנ"ל מבוססות על עקרונות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.6.15
13303 הודעות, 87 מדרגים, 165 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.22
1948 הודעות, 29 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
אוקראינה היא בירת הזנות העולמית. הלוואי עלינו אץ הליברליות שלהם בתחום הזה. הנשים שם הן אלה שמתחילות עם הגברים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.18
19214 הודעות, 80 מדרגים, 135 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 58
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.6.14
8503 הודעות, 56 מדרגים, 111 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
המהגרים שם זה קטסטרופה .
דמוקרטים עלובים . מרחמים על אחרים בעוד שבתוך הבית שלהם אנשים סובלים
50 מילארד דולר יכל לעזור בהרבה פרוייקטים אמריקאים
אבל הכבוד האמריקאי והשנאה לרוסים מעביר אותם מדעתם
43. מליון כבר נתנו . עכשיו עוד 50???
בושה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
868 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
מדובר במלחמה, שאם לא הגבורה אוקראינית, כבר יתכן מאוד והייתה ממשיכה ללב אירופה ואז גם ארה"ב הייתה חייבת להלחם ולשלם בחיי החיילים שלה כחברה בנאט"ו. אז בוא לא נתבלבל, אול החומה בגבול עם מקסיקו חשובה, אבל עצירה של רוסיה האכזרית חשובה הרבה יותר. אוקראינה משלמת בחיי אדם, מערב רק בכסף.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.4.15
3852 הודעות, 22 מדרגים, 43 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
אם פולין הייתה מצליחה לנצח את גרמניה הנאצית מלחמת העולם השניה הייתה נעצרת שם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.22
2253 הודעות, 11 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
משקיעים את הסכום הזה ב-1939?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.5.02
30524 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
לאריה דרעי יש מה ללמוד ממנו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.4.12
7553 הודעות, 36 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 50
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.6.15
13303 הודעות, 87 מדרגים, 165 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 78
נקטלו עבור אמריקה.
אחלה מנהיג.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.22
2253 הודעות, 11 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 82
אך לא מעבר לכך.
זה כמו לומר על ישראל, שמקבלת סיוע אמריקאי כבר עשרות שנים, ש"אנחנו נלחמים עבור ארה"ב"
זה שטויות כמובן. אנחנו נלחמים עבור עצמנו ולארה"ב יש אינטרס שנצליח בכך.
בדיוק כמו עם אוקראינה, והסיוע שהם מקבלים מהעולם החופשי\דמוקרטי.
גם מדינות כמו יפן, טיוואן, אוסטרליה קנדה וניו זילנד מסייעות לאוקראינה. בין מתוך אינטרס ובין מתוך ערכים.
אז אוקראינה נלחמת עבור ניו זילנד ויפן???
והחיילים האוקראינים שנהרגו, נהרגו עבור טיוואן, סינגפור ולוקסמבורג שתמכו באוקראינה צבאית?
איזה פאתטי!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.6.15
13303 הודעות, 87 מדרגים, 165 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 105
ארה"ב עוזרת לנו להילחם בערבים אבל ארה"ב לא התכוונה למוטט את המשטרים הערביים.
המלחמה באוקראינה היא לא אוקראינה מול רוסיה אלא אמריקה מול רוסיה והאוקראינים נטבחים על המזבח הזה.
ואני מודיע לך חגיגית שלו אוקראינה היתה מלחמת מול מדינה אחרת- לא היית רואה דולר אחד עובר לשם.
וכל המדינות המערבית שעאלק עוזרות לאוקראינה עושות זאת בעיקר כי האמריקאים דורשים את זה מהם. האמריקאים נושאים על גבם יותר מ 95 אחוז מהעלויות של המלחמה וזה לא במקרה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.22
2253 הודעות, 11 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 108
והמלחמה היא בהחלט אוקראינה מול רוסיה, או יותר נכון - רוסיה מול המערב החופשי דמוקרטי.
ואיך בדיוק הגעת למסקנה שארה"ב מעוניינת למוטט את המשטר ברוסיה?
אתה צודק שהאינטרס האמריקאי הוא בעצם להגן על אירופה כולה ועל הסדר העולמי.
ניצחון חלילה של המטורף הרוצח מהקרמלין יפתח תיבת פנדורה עולמית, ימוטט את ההרתעה האמריקאית ובעצם יגרור את העולם לכאוס למלחמות אינסופיות.
ולכן ארה"ב תומכת באוקראינה. היא לא תתערב בין ארמניה ואזרביג'אן, או בין טג'יקיסטן לקירגיזסטן..
במנפשט האחרון שלך אתה פשוט טועה, עובדתית!!
95% מהסיוע מגיע מארה"ב???? לא אחי..
כמה נותנים הבריטים? הרבה מאוד! וכמה נותן האיחוד האירופי?? גם הרבה...
הפולנים מסייעים לאוקראינה כי ארה"ב אמרה להם?? לא ולא!
הצ'כים? הקנדים?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.15
10524 הודעות, 61 מדרגים, 117 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 114
פוטין המטורף לא הזיז חייל אחד לגבול בזמן ממשל טראמפ וקפץ שהצוות של אובמה התחיל לבחוש שוב בקלחת, נסיונות להכניס את אוקראינה לנאטו, טילים וצבא ארה׳׳ב על הגבול הרוסי.
חבל על עם שמושמד עבור הפרוגרסיבים מחרחרי המלחמות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.22
2253 הודעות, 11 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 119
אני יכול רק לנחש למה פוטין תקף רק בתקופות של דמוקרטים בבית הלבן ובתקופה של טראמפ הוא לא תקף.
קודם כל יכולות להיות לזה אולי סיבות שלא קשורות בכלל.
אבל אני משער שהוא לא רצה לקחת סיכון עם טראמפ שהוא כוחני ולא צפוי.
טראמפ אמנם לא הגיב כשהאיראנים תקפו בערב הסעודית והוא גם לא התערב כשטורקיה פלשה לסוריה וכבשה את אזור מעפרין מהכורדים.
אבל הוא עדיין חיסל את קאסם סולימאני... אז פוטין פשוט לא לקח סיכון עם הג'ינג'י המטורף.
בתקופת אובמה הוא נכנס לסוריה כשהבין שאובמה לא יגיב.
ולדעתי אובמה בתגובה הרפה שלו לכיבוש וסיפוח קרים ב-2014 אשם בעקיפין במלחמה של היום.
ורק לחדד נקודה -
1. לא היה שום נסיון להכניס את אוקראינה לנאט"ו ע"י ממשל ביידן. לא חל שום שינוי.
וגם אל היה שום סיכוי שאוקראינה תכנס לנאט"ו בעתיד הקרוב כי זה מנוגד לחוקה של נאט"ו להכניס מדינה עם סכסוך פעיל.
וגם לא רצו אותם ולא היו צריכים אותם בנאט"ו.
כך שהתירוץ של נאט"ו זה קשקוש של פוטין.
2. אף אחד לא תכנן להציב שום טילים באוקראינה. ממי שמעת על זה? מפוטין?
כחלק מהתירוצים שלו למלחמה הוא הציג תרחיש היפותטי שאם אוקראינה תכנס לנאט"ו בעתיד, יוכלו לשים שם טילים שיגיעו למוסקבה תוך חמש דקות.
כאילו שהבלטיות לא בנאט"ו ממזמן ומי בכלל צריך לשים טילים באוקראינה. יש מלא אמצעים אחרים אם רוצים לשגר.
זה סתם עוד הנפצה של הרוצח מהקרמלין.
אז מי בוחש ואיזה קלחת ומי מחרחר מלחמות?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
15120 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
צריך להמשיך לחזק את צבא אוקראינה כדי שיהיה שווה כח לרוסים ברברים
טוב שרוסיה הפכה למדינה כושלת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.9.07
206 הודעות
בתגובה להודעה מספר 65
המערב כבר לא יעזוב את אוקראינה לבד, למרות כל התקוות הרוסיות
עד החייל הרוסי האחרון על אדמת אוקראינה כמו שאומרים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.1.11
29337 הודעות, 239 מדרגים, 464 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ולא בכדי להקריב חיי אדם לטובת האגו של זלנסקי, לְחַרֶב את אוקראינה עד היסוד
ולמען השאיפות של הזקן האשמאי ג' סורוס הרשע המטורף. הוא וודאי יכשל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.3.22
494 הודעות
בתגובה להודעה מספר 72
תנו לשותף האסטרטגי של איראן לנצח. למה בכלל נלחמים בהם?
מה זה בכלל משנה שאנחנו הבאים בתור שנקבל מהפרוקסי האיראניים את הטילים הרוסיים האלה על ראשינו בארץ?
זלנסקי אשם, בידן אשם, כולם אשמים חוץ מהמשוגע שמנסה כמעט שנה לכבוש מדינה שכנה ופעם בשבוע מאיים לשרוף את כולם בנשק גרעיני.
אלוהים, מזל שלאנשים שכותבים תגובות כאלה, אין שום השפעה על כלום בחיים חוץ ממה שיוצא להם מהמקלד…
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.4.12
7553 הודעות, 36 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.20
18333 הודעות, 177 מדרגים, 325 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אחרי שצפיתי בשני הסרטים התעודיים " חורף באש" ו" אוקראינה באש" שני סרטים העוסקים באוקראינה בעלי נרטיב הפוך לחלוטין הבנתי כי רב הנסתר על הניגלה ויש כאן מערכת מורכבת של אינטרסים ומאבקים גלובאלים שהציבור אינו מודע לה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.4.12
7553 הודעות, 36 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 79
יש קו ישיר בין הNWO של גורג' בוש האב - לועידת בוקרסט של נאטו ב2008 - למהפיכה הכתומה ב2014 - עד ללחימה באוקראינה ב2022.
ארה"ב מושכת פה בחוטים.
מה שבטוח הוא שהאוקראינים הם הקורבן בסיפור - מה שלא בטוח הוא מי הנבל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.22
2253 הודעות, 11 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 83
תתפלא, אבל אנשים רוצים חירות וחופש. לא צריך גורם חיצוני לגרור אותם לזה.
ראיתי פה כבר כאלו האשמות מופרכות נגד ארה"ב ו'המערב הקולקטיבי', שכבר לא מפתיע אותי כלום.
הרבה פעמים זה חופף לקונספירציות בסגנון מתנגדי חיסונים וכאלו שמאמינים שהממשלה מרססת אותנו בכימטריילס.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.4.12
7553 הודעות, 36 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 90
אגב, שעשע אותי הנסיון לחבר לקונספירציות בסגנון "מתנגדי חיסונים" ו"כימטריילס" כדי להגחיך.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.22
2253 הודעות, 11 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 97
נוטים להאמין גם בקונספירציות בסגנון חיסונים וכימטריילס.
יש קורלציה גבוהה מאוד בין הקבוצות.
ולגופו של עניין - זה בולשיט באותה מידה.
מה עם "המהפכה הכתומה" ב-2004? (ב-2014 זו היתה מהפכת הכבוד במאידן)
או שאצלך הכל זו קונספירציה של זקני וושיגטון וג'ורג' סורוס, הואוקראינים הם בכלל תמימים שמשחקים בהם?? בעצמך כתבת את זה!
קשה לך לקבל מציאות של עם שמעוניין לא להיות נשלט ע"י הדיקטטור התורן מהקרמלין, ורוצה עצמאות?
גם ישראל בעיניך היא בובה אמריקאית, או שפשוט יכול להיות שהיהודים חלמו על מדינה בארץ אבותיהם?
אגב, לא חסר אנשים שמאמינים בשטות הזו, כמו שלא חסר אנשים שמאמינים ש"ארה"ב ואצולת הממון של רוקפלר\הבונים החופשיים\רוטשילדים עומדים מאחורי הכל"...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.6.22
3157 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.12.21
5657 הודעות, 32 מדרגים, 63 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 87
https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001298054
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.6.22
3157 הודעות
בתגובה להודעה מספר 93
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.12.21
5657 הודעות, 32 מדרגים, 63 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 94
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.15
10524 הודעות, 61 מדרגים, 117 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אבל בלי עין רע, יצרנית הנשק הענקית לוקהיד מרטין רושמת עליות חדות וכ30% מתחלת המלחמה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.22
2253 הודעות, 11 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 96
באירופה האמינו ש"עידן המלחמות הגדולות" הוא היסטוריה, וצמצמו בהדרגה את תקציב הבטחון.
מה שקרה ב-24 לפברואר, זה שהעולם נוכח ש'מה שלא יעלה על הדעת' - דהיינו אלפי טנקים שמסתערים לעבר עיר בירה של מדינה ריבונית בנסיון למחוק לחלוטין את אותה המדינה סטייל היטלר ופולין ב-1939, אכן יכול לקרות שוב, ובאירופה!!
וגם הסינים קצת מתחו שרירים מול טיוואן.
כי אם פוטין יכול, למה שהם לא?
אז יפן הסיקה מסקנות ומתחמשת במאות מיליארדים.
גרמניה שינתה דיסקט, ותשקיע מאה מיליארד יורו בצבא.
וגם שאר מדינות אירופה הבינו שכדאי להיות חמושים, כי אנחנו בעולם מסוכן שבו דיקטטור מטורף וחולה נפש חולם על הקמת ברית המועצות\האימפריה הצארית.
ואלו דברים שקורים באירופה, לא רק משוגעים כמו סדאם חוסיין וקדאפי מהמזה"ת...
לחשוב שמי שאשם במלחמה הם אלו שבמקרה נהנים ממהנה כלכלית זה קונספירטיבי.
רפא"ל ואלביט אשמים במלחמה? או היצרן של ג'אוולין והימרס?
או אולי מתווכי נדל"ן מגיאורגיה וארמניה, שהנדל"ן להשכרה שם עלה במאות אחוזים בגלל הפליטים מרוסיה?
מי אשם שהמטורף מהקרמלין הורה לצבאו לפלוש ולכבוש את אוקראינה??
אני אתן לך רמז - המטורף מהקרמלין אשם.
ולא אף אחד אחר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.15
10524 הודעות, 61 מדרגים, 117 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 109
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.22
159 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.7.21
240 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
של פוטין שהחליט ככה לתקוף ופתח במלחמה נוראית!
צריכה להיענות בעזרה.
המינימום: כסםית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
478 הודעות
בתגובה להודעה מספר 121
אירופה וארה"ב יוצאים בזול, הם יכולים להמשיך בחיים נורמליים ומדי פעם צריכים לשלוח כסף ונשק כדי שהמלחמה לא תגיע אליהם ולראות איך רוסיה נופלת לעט אבל בטוח
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
15120 הודעות
בתגובה להודעה מספר 123
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
478 הודעות
בתגובה להודעה מספר 124
אפילו הולנד הקטנה יחסית הודיעה היום שהיא מעבירה 2 מיליארד יורו לאוקראינה. אם כך, אז הכל טוב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.4.16
71591 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד