י' אייר התשפ"ד
18.05.2024

נחנך מלון דירות מפואר וכשר ראשון מסוגו באיים הקריביים שבמקסיקו

בטקס מצומצם ואקסלוסיבי בהשתתפות רבנים ושליחי חב"ד באיזור בנר שלישי של חנוכה נחנך ונקבעו מזוזות במלון דירות מפואר וכשר, יחיד במינו בנוף הקריבי והמקסיקני

נחנך מלון דירות מפואר וכשר ראשון מסוגו באיים הקריביים שבמקסיקו
חנוכת בית מלון Kippal צילום: באדיבות המצלם

יום שלישי בערב, נר שלישי של חנוכה, האי קוזומל שבמקסיקו לבש חג. בטקס מצומצם ואקסלוסיבי בהשתתפות רבנים ושליחי חב״ד באיזור, נחנך ונקבעו מזוזות במלון דירות מפואר וכשר, יחיד במינו בנוף הקריבי והמקסיקני.

הרב דודי כפלין, שליח הרבי באי קוזומל מזה 14 שנה התכבד בקביעת המזוזה בכניסה הראשית ובמילות ברכה לשותפים והעוסקים במלאכה. בהמשך הערב היוקרתי, התכבדו הרב יוסי בן שמעון, שליח הרבי באי הסמוך איסלה מוחרס והשותפים לפרויקט להדליק את החנוכיה המיוחדת שמוצבת על גג המלון.

בית מלון Kippal, נבנה ע״י קבוצת משקיעים יהודיים ממקסיקו סיטי שראו את המוני היהודים מהארץ ומרחבי העולם המגיעים בהמוניהם לנפוש באיזור ללא מענה לצרכים המינימלים של משפחה יהודית.

הדבר הראשון שkippal מציעה לאורחים היהודים הוא הבנה לצרכים של משפחה יהודית ללא צורך בהתנצלות והסברים… אוכל ושירות 100% כשר, המלון מותאם בדיוק מופלא לצרכים היהודיים עד לפרטים הקטנים כמו: מעלית שבת, כניסה ומעבר בכל הבניין ללא חשש מחיישנים וחילול שבת. כ״כ צוות שמכיר ומבין את הייחודיות של המשפחה החרדית.

למרות שהבניין והדירות מצויידים בטכנולוגיות הכי מתקדמות כמו בית חכם וכניסה דיגיטלית, בשבת הבניין מתאים את עצמו למשפחה החרדית השומרת על קלה כבחמורה.

יש לציין שהאי קוזומל נותן מענה מושלם לצרכים של המשפחה החרדית כמו מקווה טהרה לגברים ונשים, בית כנסת עם מניינים ושיעורים קבועים, 4 מסעדות כשרות למהדרין, אווירה צנועה והכי חשוב בטוחה. שונה מכל מה שאנחנו רגילים לחשוב ולשמוע על החופים והאיים של מקסיקו.

חנוכת בית מלון חדש מקסיקו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד