אמו של עומר אדם יוצאת להגנתו: "הוא מקבל ריקושטים של ראש ממשלה"

צפו: שרון אדם, אמו של הזמר המצליח, התארחה בתוכנית הבוקר של קשת 12 ודיברה בפתיחות על הביקורת הציבורית והאש אותה משך בתקופה האחרונה בעקבות שלל הסקנדלים המתוקשרים אליהם נקלע

עומר אדם, צילום: קשת 12

שרון אדם, אמו של עומר אדם, יוצאת להגנתו בתוכנית הבוקר בקשת 12 ומטיחה במבקרים: "עומר מקבל ריקושטים של ראש ממשלה".
 
לאחר יציאת השיר החשוף של עומר אדם, "אני", שרון אדם, אמו של עומר, הגיעה לאולפן של פאולה וליאון להתראיין בנושא זוגיות ואהבה, והתייחסה גם לבנה ולסערות סביבו, כגון זו שסבבה סביב המופע המשותף עם ניקי ג'אם שהסתיים לפני הזמן.

אמא של עומר אדם ב"פאולה וליאון" קרדיט: צילום מסך, קשת 12

• "מה שעשו זה פשוט להרוג אותו": הסלבס תומכים בעומר אדם

אדם אמרה: "ככל שאתה יותר גבוה וגדול במעמד שלך... זה כמו להיות ראש ממשלה. עומר מקבל ריקושטים של ראש ממשלה. כאילו, כל מה שאתה תגיד, יגידו משהו. לכן הוא גם לא הולך להתראיין". כאשר ליאון התעניין אם אדם מפסיק להופיע, שרון השיבה מיד: "לא, הוא יופיע בעזרת השם. הוא מחפש את הדרך שלו".
 
עוד אמרה על השיר שיצא השבוע: "הוא אומר מה שהוא מרגיש, ואתמול בכיתי הרבה כל היום. אני יודעת מה הוא חווה מעבר לקלעים. יש רגשות לבנאדם, צריך לחשוב...

עומר אדם - אני (Prod by. Moshe & Ofek)

"יש כתבים שאמרו לו שהם מתנצלים על מה שכתבו, שאוהבים לצאת באנטי, כאילו מחפשים תמיד מה לא בסדר. הבנאדם משמח, שליח שלום, עושה טוב, משמח אדם, למה תמיד לחפש מה לא?".

כאשר המראיינים שאלו אותה לגבי השורה בשיר החדש "מוצא את עצמי מתנצל", אדם השיבה: "אני לא חושבת שהוא עושה שום דבר בשביל לפגוע. השנה, עם ניקי ג'אם, הוא רצה לעשות טוב, זה שההוא איחר והתקצר לו הזמן זה לא באשמתו ולא בשליטתו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר