אליס פיגנאגנולי, 34, שמאז אוגוסט הייתה השוערת של לוצ'זה מהליגה השלישית באיטליה, טוענת שפוטרה על ידי קבוצתה משום שנכנסה להריון.
"אני בהריון והקבוצה שלי הפסיקה לשלם לי משכורת", סיפרה פיגנאגנולי בריאיון לעיתון מקומי. "באמצע אוקטובר גיליתי שאני בהריון בפעם השנייה. אמרתי את זה למאמן מריו סנטורו, ונאמר לי שהעסקה שנסגרה בקיץ האחרון חייבת להיות מכובדת, ושהם אינם מתכוונים להמשיך לשלם לי".
1 צפייה בגלריה
אליס פיגנאגנולי
אליס פיגנאגנולי
"נראה אם יש קבוצה שרוצה לתת לאמא הזדמנות". פיגנאגנולי
(צילום: מתוך אינסטגרם)
השוערת פרסמה פוסט אינסטגרם, בו סיפרה על המקרה בצורה של מכתב לתינוק העתידי שלה. "הרגשתי פגועה כאישה, אמא ואתלטית. וגם מאוד לבד, חסרת אונים". היא סיפרה שהרגישה 'כמו צעצוע ישן שסיימו להשתמש בו'.
פיגנאגנולי הוסיפה: "אני חולמת על עולם של אהבה בו אישה יכולה לקבל תמיכה באחת המשימות הגדולות, ובו זמנית גם הקשות, של חייה. עולם בו אישה מוערכת על ידי מי שהיא ולא על ידי כמה ילדים יש לה או אין לה".
לסיום כתבה השוערת: "אני עובדת קשה על מנת להיות כשירה ככל הניתן ולחזור למגרש, למרות שזה יהיה הרבה יותר קשה מבפעם הראשונה משום שתהיה לי גם ילדה בת שלוש בנוסף לתינקות החדשה. אני נהנת מההריון שלי, אחר כך נראה אם יש קבוצה שרוצה לתת לאמא הזדמנות. מי יודע אם ישנו מועדון שיש לו מספיק חוזקה כדי להציע לי חוזה".