לאחר החזקה החלקה לליגת מפגרת המונדיאל עם 1:3 על בני סכנין, מכבי חיפה מתכוננת למשחק החוץ מול מכבי נתניה ביום שני הקרוב במסגרת המחזור ה-15. קפטן הירוקים נטע לביא עשוי לשוב להרכב, לאחר ששב מפציעה והיה בסגל מול בני סכנין - אך לא שותף.
בכר העדיף לתת ללביא עוד שבוע של מנוחה ולכן לא שיתף אותו מול סכנין, אך הקפטן ערך מספר אימונים מלאים ונראה כשיר לגמרי ועל כן צפוי לקבל את חולצת ההרכב מול הקבוצה של רן קוז'וק.
2 צפייה בגלריה
נטע לביא שחקן מכבי חיפה
נטע לביא שחקן מכבי חיפה
צפוי לשוב להרכב הירוקים. נטע לביא
(צילום: גיל נחושתן)
בכר מאוד רוצה לראות סגל מלא אך למרות שחזיזה וג'אבר מתקדמים בתהליך ההחלמה ובקרוב צפויים לעמוד לראשותו יש עוד לא מעט פצועים, כאשר דניאל סונדגרן עדיין לא קרוב לחזור למגרשים, ג'וש כהן ממתין לתוצאות של בדיקות שעבר ועשוי לעבור ניתוח ודילן בטובינסיקה עדיין לא כשיר גם הוא.
מחלקת הסקואטינג של בכר בראשותו של המנהל המקצועי גל אלברמן כבר בוחנת אופציות של מעומדים לקראת חלון העברות של ינואר כאשר המטרה להנחית שוער בשבועיים הקרובים, במידה והירוקים לא יגיעו להבנות עם שוער ישראלי עשויים במועדון להקפיא את דניאל סונדגרן עד לעונה הבאה ואז יתפנה מקום לזר נוסף בסגל.
2 צפייה בגלריה
ג'וש כהן שוער מכבי חיפה
ג'וש כהן שוער מכבי חיפה
ג'וש כהן שוער מכבי חיפה
(צילום: ראובן כהן)
מכבי חיפה שבה היטב מפגרת המונדיאל כאשר במשחקי הדירוג של גביע הטוטו הביסה 1:4 את סכנין ולאחר מכן עלתה שלב בגביע המדינה עם 0:1 על הפועל נוף הגליל, בו אמנם לא הרשימה - אך עשתה את העבודה. במחזור החזרה של ליגת העל, שהיה גם פתיחת הסיבוב השני שוב גברה האלופה על סכנין עם 1:3 קליל שהשאיר את הפער בפסגה על ארבע נקודות.