יממה סוערת ולא פשוטה כלל עברה על עירוני קריית שמונה. לאחר התיקו המאכזב של הקבוצה מול נס ציונה הבינו בקבוצה הצפונית שאין מנוס מזעזוע והמאמן מנחם קורצקי החליט להתפטר מתפקידו. אחרי 14 מחזורי ליגה קריית שמונה ממוקמת במקום האחרון בליגת העל עם 10 נקודות בלבד מ-42 אפשריות.
"מצבה של הקבוצה רע מאוד, הן מבחינה מקצועית והן מבחינת המורל והאמונה. הזעזוע הזה היה מתבקש ולא היה מנוס, נקווה שנצא לדרך חדשה מעכשיו", אמר גורם בקבוצה. מרקו בלבול הוא המועמד המוביל לקבל את המשרה, אך המאמן שסיים את תפקידו לאחרונה בליגה ההודית עדיין מתלבט אם לקבל את ההצעה.
1 צפייה בגלריה
בלבול על הספסל
בלבול על הספסל
מרקו בלבול
(צילום: עוז מועלם)

בין הצדדים כבר התקיימו שיחות ראשוניות כאשר בנו של איזי שרצקי, ניר, מאוד רוצה למנות את בלבול. "אני מאמין שעוד היום ימונה מאמן חדש", אמר הבעלים איזי שרצקי.
מועמד נוסף הוא ניסו אביטן, כאשר אם לא יהיה סיכום עם בלבול אז הוא עשוי להתמנות. מי שיעביר היום את האימון הוא עוזר המאמן רביד גזל. בקריית שמונה מתכוונים לעשות לא מעט שינויים בחלון ההעברות של ינואר ולצרף עוד שלושה שחקנים ישראלים לפחות. הקבוצה כבר סיכמה עם שני שחקני התקפה שיצטרפו בינואר: מרלון הברזילאי, שמשחק בבירמינגהאם ליגיון מארה"ב וחלוץ נבחרת בלארוס איבן בכר.