הפנים ל-2026: שחקני נבחרת ארגנטינה שמצפים להיות גם במונדיאל הבא

ליאו מסי, אנחל די מריה וניקולאס אוטמנדי אמנם לא יהיו עם האלביסלסטה באמריקה אבל ליונל סקאלוני יכול לסמוך על גרעין שחקנים שיוכל לצעוד איתו קדימה גם בעוד 3.5 שנים • וגם: מי השמות החדשים שאמורים לקבל הזדמנות בקרוב כדי להוכיח את עצמם?

מונטייל רגע לאחר שכבש את הפנדל המכריע, צילום: רויטרס

נבחרת ארגנטינה הוכתרה ביום ראשון לאלופת העולם בכדורגל בפעם השלישית בהיסטוריה, 36 שנה לאחר הפעם האחרונה שעשתה זאת ב-1986. ליאו מסי וחבריו הצליחו לגבור על צרפת בדו קרב פנדלים מורט עצבים ועסוקים מאז בעיקר בחגיגות. אחרי שהפרעוש הוריד את העול הכבד שהיה עליו, במיוחד שהיה ברור כי המשחק מול הטריקולור יהיה האחרון בקריירה שלו בגביע העולם, הפנים של האלביסלסטה כבר נשואות אל עבר המונדיאל הבא שייערך בעוד 3.5 שנים בארה"ב, מקסיקו וקנדה.

3.5 שנים הם זמן ארוך מאוד, בטח בקריירה של שחקני כדורגל אבל ננסה לעשות מעט סדר לגבי השחקנים שלא יהיו בטורניר הבא בוודאות, אלה שעשויים להיות שם בהתאם לכושרם לקראת הישורת האחרונה של הקריירה שלהם ואלה שאם לא ייפצעו וימשיכו בקו העלייה שלהם, כנראה שיפארו את הסגל שייבנה ע"י ליונל סקאלוני במטרה לשמור על התואר.

ראשית כל, רשימת השחקנים שבוודאות לא תהיה במונדיאל הבא כוללת כמובן את ליאו מסי, ניקולאס אוטמנדי, אנחל די מריה ופאפו גומס והשוער השלישי פרנקו ארמני - כולם מעל גיל 34 - שאף חלקם עשויים להודיע על פרישה מהנבחרת בזמן הקרוב.  

אוטמנדי. מונדיאל אחרון ומרגש במיוחד לבלם, צילום: AP

השחקנים שהרבה תלוי במצב שיהיו בהתאם לגיל שלהם בתקופה שלפני קיץ 2026 כשרמת החשיבות שלהם במונדיאל הנוכחי הייתה משמעותית הם מרקוס אקונייה (31) וניקולאס טליאפיקו (30).

שחקנים נוספים שאפשר למצוא באותה משבצת, אך זכו להרבה פחות הזדמנויות מצמד המגנים וסיכויים לא גבוה במיוחד להיות חלק מהסגל הם השוער המחליף חרונימו רולי (30), פאולו דיבאלה (29), חרמן פסלה (31), גוידו רודריגס (28), אסקיאל פלאסיוס (24), טיאגו אלמדה (21), אנחל קוראה (27) וחואן פוית (24).

דה פול, דיבאלה ופארדס חוגגים, צילום: AP

אלה שמבחינת גיל, וההתקדמות שהם עברו בשנים האחרונות - התקדמות שאמורה להמשיך, וישאפו להיות חלק מהסגל גם בטורניר הבא הם: כריסטיאן רומרו (24), ליסנדרו מרטינס (24), נהואל מולינה (24), גונסאלו מונטייל (25), אנסו פרננדס (21), ליאנדרו פארדס (28), אלכסיס מק אליסטר (23), רודריגו דה פול (28), לאוטרו מרטינס (25) וחוליאן אלבארס (22) – כולם גם שחקנים שזכו לדקות מהותיות בקטאר ונחשבים לגרעין שרץ מאז סקאלוני מונה לתפקיד.

אנסו. חוץ מפציעות, אין סיבה שלא יהיה המנוע בקישור גם באמריקה, צילום: Getty Images
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

במקביל לשחקנים שהיו בסגל בקטאר, יש כאלה ששואפים לקפוץ מדרגה לנבחרת הבוגרת עד המונדיאל הבא ועשויים לתפוס בסגל מקום מרכזי. ברשימה הזו אפשר למצוא כישרונות על כמו קרלוס אלקראס (ראסינג קלוב), לוקה לנגוני (בוקה ג'וניורס), פקונדו פריאס (קולון), אלחנדרו גרנאצ'ו (מנצ'סטר יונייטד) ועוד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר