"שרפת את עצמך": אוראל צברי הפגיש את אביו עם נתניהו - והותקף

השחקן והקומיקאי לקח חלק באירוע הוקרה מטעם הכנסת, שבמהלכו הגשים לאביו חלום לפגוש את ראש הממשלה המיועד • כשפרסם את תיעוד המפגש ברשת, הוא זכה למחמאות רבות, אך גם לביקורת קשה

אוראל צברי, צילום: משה בן שמחון

אוראל צברי עבר אמש (שני) יום מרגש במיוחד שבו זכה להגשים לאביו יקיר את חלומו הגדול לפגוש את יושב ראש האופוזיציה בנימין נתניהו. את האווירה המשמחת והחגיגית העכירו לא מעט טוקבקים שנאספו בפוסט שהעלה צברי לחשבונו הפרטי באינסטגרם המונה 172 אלף עוקבים, שבו תיעד בין את המפגש של אביו עם יושב ראש הליכוד. 

• "בוא נעשה משהו מטורף ונתחתן": אוראל צברי עושה את צופית גרנט ושולי רנד

לסרטון המפגש המדובר הוסיף צברי קטע מוסרט נוסף שבו קיים שיחה עם אביו, שבמהלכה אמר לו "הרגע הזה שווה את כל המסע שהלכת להיות שחקן".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Orel Tsabari (@oreltsabari)

לפוסט, שזכה לסופרלטיבים חיוביים רבים מצד מאות גולשים, התווספה גם לא מעט ביקורת קשה וחריפה על צברי. "מתבאס ממך. ציפיתי שתהיה בעד השמאל", כתב לו עוקב. "עצוב מאוד שהחלום של אבא שלך הוא לפגוש חלאת אדם שמוכר את המדינה בשביל להתחמק ממשפט", הביע את מורת רוחו אחד הטוקבקיסטים. "מי מתרגש לפגוש את ביבי?", הטיחו בכעס.

אוראל צברי כאליאב זוהר ב"ארץ נהדרת", צילום: ארץ נהדרת - קשת 12

"בחיים לא ראיתי מישהו מתרגש לראות עבריין", "איזו גאווה זו לפגוש בן אדם כמו ביבי? בן אדם ששם את עצמו לפני כל אזרח ואזרחית במדינה. בן אדם שמסכן את הדמוקרטיה שלנו כדי להתחמק ממשפט. תת רמה, בקיצור", העליבו.

"איזה ביצים של שור יש לך! מקווה שתישאר לך פרנסה. לפחות בשנות התשעים אתה באנקר", הביע דאגה אחד המגיבים. "שמור על הגב שלך עכשיו מכל השמאלנים", ייעץ לו אחר. "איך ברגע שרפת את עצמך בברנז'ה", קבע נוסף.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר