שתף קטע נבחר

"האווירה מול מכבי ת"א - של משחק ידידות"

מגן אולימפיאקוס גיורגוס גליציוס מתכונן לעימות נגד הצהובים ללא הקהל היווני, ואמר ל-ynet: "אם נהיה במיטבנו לא תהיה בעיה". על ההפסד של מכבי למוגרן: "זה לא אומר כלום"

אחרי שעברה בקלות את KS בסה מאלבניה (1:11 בסיכום שני המשחקים), אולימפיאקוס מתכוננת לעימות מול מכבי תל אביב, בסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית. המשחק הראשון יתקיים ביום חמישי הקרוב באצטדיון קראיסקאקיס בפיראוס, ללא נוכחות הקהל היווני.

 

שחקניו של המאמן הגרמני אוואלד ליינן, לא יוכלו ליהנות מעזרה של הקהל, בשל עונש שנגזר עליהם על ידי אופ"א, בעקבות התפרעויות האוהדים בעבר במשחקים מול סטנדארד ליאז' ובורדו. האדומים-לבנים יודעים שלמרות זאת, אף אחד לא ייתן להם הנחות.

 

אחרי שצירפו שחקנים מהשורה הראשונה, דוגמת הדני דניס רומדאל מאיאקס והספרדי אלברט ריירה מליברפול, בקבוצה מקווים לא רק להשיב את תואר האליפות ביוון, אלא גם להגיע רחוק בזירה היבשתית.


אוהדי אולימפיאקוס מקבלים בחום את ריירה. חיזוק משמעותי (צילום: AP)

 

המגן הימני הכשרוני של אולימפיאקוס, גיורגוס גליציוס בן ה-24, אמר בראיון ל-ynet לקראת המשחק: "יהיה לנו קשה בלי הקהל, אין לי שום ספק בזה. תהיה אווירה כמו במשחק ידידות, כאשר האוהדים לא נמצאים ואין מי שידחוף אותך. הפעם הם לא יכולים לעזור לנו, ונצטרך להיות מרוכזים. אם נעשה את זה ונהיה במיטבנו - לא תהיה בעיה".

 

אולימפיאקוס נחשבת לפייבוריטית ברורה מול שחקניו של יוסי מזרחי, גם בגלל הרקורד ההסטורי שלה, וגם בשל איכות שחקניה והתקציב הגדול בהרבה. על כך אמר גליציוס: "כל משחק קשה, נצטרך לבוא לעשות את העבודה שלנו במגרש. ברור שיהיה הרבה יותר קשה לעומת מה שהיה מול הקבוצה מאלבניה. מכבי קבוצה טובה, ולכן אני לא חושב שאנחנו פייבוריטים".


לירן שטראובר, במונטנגרו. המשחק מול מוגרן לא אומר כלום (מארק ורמאן)

 

על ההפסד של מכבי ת"א 2:1 למורגן ממונטנגרו במשחק הגומלין אמר היווני: "זה לא מעניין אותנו אם קבוצה אחרת הפסידה או לא, כי זה לא אומר שום דבר לגבי מה שיהיה במשחק נגדנו. אולי הם באו למשחק עם יתרון 0:2, והיו בטוחים שכבר עלו? נצטרך לבוא לעשות את העבודה שלנו, ואני מקווה שנעשה את זה".

 

גליציוס הודה שאינו יודע יותר מדי על היריבה הישראלית: "אני לא זוכר שמות, זו תהיה הפעם הראשונה שאני משחק נגד קבוצה מישראל. אני רק יודע שהם סיימו במקום השלישי בעונה שעברה, ושהעונה הגיעו לשם הרבה שחקנים חדשים טובים".

 

על המטרות של קבוצתו אמר המגן: "הגיעו אלינו הרבה שחקנים טובים ואיכותים ברמה גבוהה, ואנחנו רוצים לא רק לזכות בדאבל ביוון, אלא גם להגיע רחוק בליגה האירופית. אלברט ריירה שחקן גדול ואיכותי, בטוח שהוא יוכל לעזור לנו להתקדם".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
גיורגיוס גליציוס
צילום: Getty Images imagebank
מומלצים