מהפך דיאטתי: כך נראית אופירה אסייג אחרי שרזתה

גם אתם תהיתם כמה זמן עבר מצילומי "הזמר במסכה"? נספר לכם שמספיק כדי ששדרנית הספורט ומגישת הטלוויזיה תציג קבל עם ואינסטגרם מהפך דרמטי במשקל גופה שהימם ובלבל את הגולשים

אופירה אסייג, צילום: אורן בן חקון

אופירה אסייג נכנעה ללחץ הציבורי ולשאלות הרבות שקיבלה בימים האחרונים מצד הגולשים שהתעניינו במשקל גופה החדש, ופרסמה היום (שני) אל מול 816 אלף עוקביה ברשת החברתית אינסטגרם הסבר מניח את הדעת על הפער הגדול בין המראה שהציגה בצילומי "הזמר במסכה", בה היא משמשת כשופטת, לבין הפיגורה החטובה בהרבה שאליה נחשפו הגולשים בימים האחרונים.

• "מלאת שנאה עצמית שכדי להרגיש גדולה, רומסת אנשים": הצל נגד אופירה אסייג

כל זאת בעקבות סרטונים שהעלתה אסייג לרשת שבהם חשפה את השינוי הדרמטי שעליו עמלה בזמן האחרון. אסייג גם הוסיפה וחשפה כמה קילוגרמים בדיוק השילה בתהליך הדיאטה שבו פצחה. רמז: לא מעט.

על רקע תמונה שבה הציגה את גזרתה החדשה, כשהיא לבושה שמלה שחורה ונועלת נעלי עקב, התייחסה אסייג בסטורי שהעלתה להבדלים הקיצוניים במראה גופה, מהתקופה שבה צילמה את תוכנית הריאליטי הפופולרית בכיכובה ועד היום.

"טוב, אז כולכם מפציצים אותי בשאלות, אז הנה התשובה: מאז הצילומים ל'הזמר במסכה' ועד היום ירדתי עשרה קילוגרמים, וזה משמעותי", הכריזה. "לאחר מכן הוסיפה בהומור "בקטנה", וצירפה אימוג'י קורץ עם לשון בחוץ. "העיקר שאתם נהנים מהתוכנית, ואני נהנית מהמשקל החדש", שיתפה בתחושותיה לאחר השינוי הדרסטי במראה. "ומהתגובות הקורעות שלכם", ציינה לקראת סוף דבריה שבהם התייחסה, כאמור, לסופרלטיבים שקיבלה בעקבות השינוי.

"הזמר במסכה", צילום: שי פרנקו

מאות תגובות מפרגנות הצטברו בסרטונים האחרונים שהעלתה אסייג לעמודה הפרטי. "זה באמת מטורף, חברה שלי", "מדהימה", "וואו מהממת", "מעלפת", "משתבחת עם השנים, שאפו", "את בשיא שלך", הרעיפו עליה מחמאות הטוקבקיסטים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר