שתף קטע נבחר

אמסלם ימשיך כסקאוט בבית"ר: "בית חם עבורי"

מי ששימש כמאמן הקבוצה בעונה שעברה ונותר בחוץ עם מינויו של מלמיליאן, החליט לקחת על עצמו את התפקיד שהציע לו היו"ר קורנפיין. "רק הצלחת הקבוצה חשובה לי"

דוד אמסלם נשאר בבית"ר ירושלים. מאמן הקבוצה בעונה שעברה החליט הערב (ש') לקחת על עצמו את תפקיד הסקאוט בעונה הקרובה, ולמעשה ייכלל בצוות המקצועי של המאמן החדש, אורי מלמיליאן. אמסלם, כזכור, התלבט ארוכות אם להישאר בבית"ר אחרי מינויו של מלמיליאן, וכבר היה על סף עזיבה.

 

אמסלם אמר היום לאתר הרשמי: "קודם כל אני שמח מאוד להמשיך בבית"ר ירושלים כי המועדון הזה הוא חלק בלתי נפרד ממני.

בחודש האחרון היו לי הרבה התלבטויות, אבל בית חם כמו בית"ר ירושלים לא קל לעזוב ואני שמח שגם בעונה הקרובה אהיה חלק מהקבוצה".

 

על התפקיד החדש אמר אמסלם: "אחרי שישבתי עם איציק, הוחלט שאשמש סקאוט של המועדון ועוד מספר דברים שבהם אעזור לקבוצה. מה שחשוב לי כרגע זה הצלחת הקבוצה וזאת המטרה היחידה שאני רואה כעת".


דוד אמסלם. ימשיך עונה נוספת בבית"ר ירושלים (צילום: אלי אלגרט)

 

יושב ראש הקבוצה איציק קורנפיין אמר לאחר הפגישה עם אמסלם: "אני שמח שהצלחנו להגיע להבנות עם אמסלם לגבי תפקידו בעונה הקרובה. הוא בן אדם יקר מאוד וחלק בלתי נפרד מבית"ר ירושלים ואני באופן אישי שמח מאוד שהצלחנו למצוא את הנוסחא שתשאיר אותו עוד עונה איתנו. אני בטוח שאמסלם יתרום רבות לבית"ר, כפי שעשה עד כה".

 

במקביל, נמשכים מאמצי עמותת אוהדי בית"ר ירושלים להשיג 200 חברים ובמהלך סוף השבוע בלבד, הצטרפו כ-400 למיזם שמאפשר לתורמים לזכות במניה של הקבוצה. ההרשמה לעמותה מתבצעת באמצעות האתר בכתובת www.amutabj.co.il או במקומות נבחרים בירושלים, תמורת 90 שקלים לחודש.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דוד אמסלם
צילום: עוז מועלם
מומלצים