כוכב ה-NBA לשעבר אמרה סטודמאייר, ששיחק בסוף הקריירה שלו גם בהפועל ירושלים ומכבי ת"א, נעצר בארה"ב בחשד שהכה את בתו, כך דווח בתקשורת האמריקאית. לסטודמאייר יש שתי בנות, אחת בת 14 ואחת בת 17, ובדיווח לא צויין באיזה מהן מדובר, ככל הנראה מפאת היותן קטינות.
"הבחנתי בכתמי דם על בגדיה של הקורבן", נכתב בדו"ח המעצר של השוטרים שהגיעו לבית של אמארה סטודמאייר במיאמי. אמה של הקורבן אישרה את זהות בתה, שדמעות ודם כיסו את פניה". גרושתו של אמארה, אלכסיס סטודמאייר, הודיעה למשטרה כי בתה פנתה אליה במטרה שתעזור לה. לאלכסיס ואמארה סטודמאייר יש ארבעה ילדים, שני בנים ושתי בנות. לטענת אלכסיס, אמארה קיבל בצורה לא טובה את האפשרות שבתו תבחר לשהות עם אמה בעקבות הגירושים וראה בכך "חוסר כבוד".
1 צפייה בגלריה
אמארה סטודמאייר
אמארה סטודמאייר
המקרה קרה על רקע סכסוך גירושים. אמארה סטודמאייר
(צילום: עוז מועלם)
בתו של אמארה סטודמאייר התקשרה אתמול למשטרה בסביבות שמונה בערב והתלוננה גכי אביה חבט בה באגרופו בעקבות ויכוח. על פי הדיווח אמארה טען בפני המשטרה שבתו הייתה לא מרוצה ממכך שהוא הכה אותה "בעקבות היותה חסרת כבוד ושקרנית".
אמארה סטודמאייר היה אחד הכוכבים הגדולים ב-NBA בעשור הראשון של שנות ה-2000, בעיקר במהלך תקופתו בפיניקס סאנס. ב-2007 נבחר לאחד מחמישיית העונה הסדירה ונבחר שש פעמים למשחק האולסטאר. אמארה שיחק בנוסף בניו יורק ניקס, דאלאס מאבריקס ומיאמי היט. ב-2016 הפתיע רבים כשחתם בהפועל ירושלים, עמה זכה באליפות ב-2017. ב-2020 חתם במכבי ת"א במהלך העונה וזכה בסיומה עם הקבוצה באליפות תוך כדי שהוא מצטיין במשחק הגמר נגד מכבי ראשון לציון.