שתף קטע נבחר

בכורה לאלמוג כהן בנירנברג, ליברפול נוצחה

קשר מכבי נתניה בעונה החולפת פתח בהרכב בהפסד 1:0 לפ.ס.ו. איינדהובן. קייזרסלאוטרן הפתיעה את האדומים עם 0:1

אלמוג כהן רשם הערב (ש') את הופעת הבכורה שלו במדי נירנברג, שנוצחה 1:0 על ידי פ.ס.ו. איינדהובן במשחק הכנה לקראת העונה הבאה.

 

הקשר בן ה-21, שהגיע לקבוצה מהבונדסליגה אחרי ארבע עונות במכבי נתניה, פתח בהרכב וראה את אולה טויבונן כובש את שער הניצחון בדקה ה-48.

15 אלף צופים חזו במשחק. בורוסיה מנשנגלדבאך, ללא גל אלברמן, שהוצב ברשימת ההעברות, ניצחה את ונלו ההולנדית 1:2.

 

ליברפול ערכה את משחקה השני בעידן רוי הודג'סון וסיימה אותו עם הפסד 1:0 לקייזרסלאוטרן הגרמנית. חלוץ הרכש, מילאן יובאנוביץ' ערך הופעת בכורה במדים האדומים, ז'ירי בילקי כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-32.

 

יובנטוס, שכבר לא תגיע ארצה, ניצחה את ליון 1:2 במשחק הכנה לקראת המפגש עם שמרוק רוברס ביום חמישי. אדרסון העלה את הצרפתים ליתרון עם פנדל בדקה ה-22, אלסנדרו דל פיירו הישווה מאותה הנקודה שש דקות להפסקה. הרכש מאודינזה, סימונה פפה, כבש את שער הניצחון בדקה ה-75.

 

במשחק מרתק בליסבון, בנפיקה גברה 2:3 על מונאקו. אאירטון (30), איימאר (51) וקרדוסו (62) כבשו לאלופת פורטוגל, סאגבו (42) וכריסטיאנו (45 בפנדל) השלימו מהפך זמני לזכות הצרפתים. 

 

משחקי הכנה נוספים: ולנסיין - ברוז' 1:0, שרלרואה - וולבס 2:1, סנדרלנד - האל 2:4, סנט אטיין - ניס 0:2, מינכן 1860 - דורטמונד 1:1, פרסטון - אברטון 3:0, ויטסה - היברניאן 1:1.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אלמוג כהן
צילום: אורן אהרוני
מומלצים