קולות שונים נשמעו אתמול בהיכל בכפר בלום, אחרי הפסד 86:66 להפועל גליל עליון. מצד אחד, גיא גודס שטען כי השחקנים היו לא מרוכזים ועייפים ("עוד לא התעוררו, שיחקנו מוקדם") בשל הנסיעה לצפון. מהצד השני, היו כאלה במועדון שלא הסכימו לקבל את ההסבר, לא אהבו לשמוע אותו וטענו שזה אינו תירוץ טוב לאיך שהקבוצה נראתה.
אריק גרין, נקודת האור הבודדת של חולון (24 נקודות), סיפק נקודת מבט אחרת מגודס: "אין תירוצים, אנחנו בוגרים ואני מרגיש שכולנו מקצועניים ובסופו של יום הגענו לכאן שעתיים לפני המשחק. היה לנו מספיק זמן להתכונן היה לנו מספיק זמן להיות מוכנים ובסוף הייתה לנו מחצית שניה נוראית, המחצית הראשונה הייתה טובה אבל השניה הייתה נוראית, אנחנו נלמד מזה ונשתפר״.
1 צפייה בגלריה
מאמן הפועל חולון גיא גודס
מאמן הפועל חולון גיא גודס
גיא גודס. טען שהקבוצה לא התעוררה
(צילום: יאיר שגיא)
שבעה שחקנים ראו הרבה מאוד דקות פרקט, למרות המשחק החשוב של חולון ביום שלישי נגד אוסטנד במחזור הנעילה של שלב הבתים של ליגת האלופות של פיב"א. שחר עמיר שיחק שתיים וחצי דקות, מקסים רומנוב לא שיחק בכלל ובהיעדרו של שון דאוסון החולה, הגיבו במועדון על כך שאם המשחק הלך לכיוון של הפסד ברבע האחרון- מדוע לעייף את השחקנים עוד יותר ולא להשתמש בשניים. במועדון לא הסתירו בשום שלב במשחק את האכזבה מרישום הרוטציה של גודס.
ג'ו רגלנד, שפתח את הגבה אחרי שקיבל מרפק מנמרוד לוי, הזדקק לתפרים ונסע לבית החולים בתום המשחק. רגלנד עצמו הצטרף לשורה של שחקנים שהיו בערב התקפי לא טוב. הוא אמנם מסר שמונה אסיסטים, אך קלע רק חמש נקודות (33% ל-2, 14% ל-3), ובקבוצה היו כאלה שהעבירו ביקורת על שפת הגוף של הגארד.
ההפסד עיכב את כניסתה של חולון לגביע ויותר מכך- היא עשויה לקבל הגרלה קשה ברבע הגמר כשקרב ישיר ייתכן אפילו נגד הפועל חיפה בסוף החודש. עוד קודם יש לחולון בליגה משחק חוץ נוסף בצפון בשבת הבאה, הפעם נגד קרית אתא, אותו תהיה חייבת לנצח כדי לא להיקלע למאזן של 5:5.