הפועל באר-שבע הצליחה לחזור למסלול הניצחונות לאחר שניצחה אמש (שבת) בחוץ את מ.ס אשדוד 0:1 משער של רותם חטואל המחליף. רק בשבוע שעבר הודחה הקבוצה מגביע המדינה על ידי אותה אשדוד באותו מגרש ובקבוצה ידעו שכדי להימנע ממשבר עם חזרת הליגה עליהם לנצח אתמול. כמו בגביע, גם אתמול באר שבע לא הציגה משחק טוב, בעיקר בחלק ההתקפי, אך העובדה שלמרות זאת הקבוצה ניצחה גורמת לאופטימיות במועדון. בקבוצה ציינו לטובה את הקפטן מיגל ויטור שפתח למרות שעדיין לא החלים ממחלה ואת איאד אבו עביד שבתוספת המזמן ביצע עבירה בגינה הורחק בכרטיס אדום אך היא מנעה מאשדוד להגיע למצב ודאי לכיבוש שהיה גוזל מבאר-שבע את הניצחון.
המאמן אליניב ברדה סיכם: "אני לוקח מהמשחק הזה את הפוקוס וההקרבה של השחקנים. מיגל סבל בשביל לשחק. אבו עביד הציל גול והקריב מעצמו. ההקרבה עברה משחקן לשחקן מה שלא יכולתי לציין במשחק הגביע. זה היה חסר לי בשבוע שעבר. אני עדיין לא ישן טוב על זה שעפנו מהגביע. קשה לי עם זה. כשאתה עובד קשה ומחוייב אתה מצליח לנצח משחקים".
1 צפייה בגלריה
אליניב ברדה מאמן הפועל באר-שבע עם עוזרו מאור מליקסון
אליניב ברדה מאמן הפועל באר-שבע עם עוזרו מאור מליקסון
אליניב ברדה מאמן הפועל באר-שבע עם עוזרו מאור מליקסון
(צילום: דניאל כהן)
ברדה הפתיע כשבחר לא לעלות בהרכב עם חלוץ טבעי, כשרמזי ספורי תופקד בעמדה זו בעוד החלוצים אסטריט סלמאני, יוג'ין אנסה ואיתי שכטר על הספסל. תומר חמד שמתאבל על אביו, לא נכלל בסגל. ברדה הסביר את המחשבה שמאחורי המהלך: "אחד הדברים שהסקנו מהגביע שהמגרש הזה קטן ואשדוד לא לוחצת. היא מחכה מאחורה ולכן לחלוץ אין יותר מדי שטחים. חשבנו לשחק עם עוד שחקן שיודע לשחק עם הרגל בצפיפות. מבחינה הגנתית זה עבד מבחינה התקפית פחות"
רותם חטואל, שהשער שכבש, התשיעי במספר העונה בליגה ושוב כמחליף, הוכיח שהוא עדיין האיש החם של הקבוצה, הוסיף: "כל שחקן רוצה לפתוח. משחק קודם לי ולכל הקבוצה לא היה משחק טוב. אני שמח שהיום זה עבד שעליתי מהספסל. אשדוד קבוצה חזקה קשה לנצח כאן. זה לא קל. לקחנו קשה את ההפסד בגביע. ידענו שחייבים לנצח היום. נלחצנו בסוף. מזל שאיאד אבו עביד הציל אותנו. כל הכבוד לו".
מריאנו בריירו שמחלים מפגיעה בברכו אמור לחזור בעוד כשבועיים לאימונים מלאים, בתקווה שברכו החלימה והוא לא יצטרך התערבות כירורגית.