1 צפייה בגלריה
דיישון בוקר
דיישון בוקר
דיישון בוקר
(עמרי שטיין)
המחזור העשירי של ליגת ווינר סל נמשך הערב (שבת) כשהפועל חולון נחלה הפסד 66:86 בכפר בלום להפועל גליל עליון בתום משחק הפכפך. שתי הקבוצות חיפשו ניצחון שני רצוף, אך רק החבורה של ברק פלג הגיעה למחצית השנייה והיא זו שהשיגה את מטרתה.
אצל גיא גודס, למעט אריק גרין וקצת ניצוצות מכריס ג’ונסון, כמעט אף אחד לא הגיע למשחק ההתקפה, כאשר ברבע הראשון האלופה קלעה סל שדה אחד בלבד, גם הוא כשהשעון הראה 1:33 לסיום. מי שרשם ערב מאכזב ביותר היה ג’ו רגלנד, שקלע חמש נקודות בלבד עם אחת משבע לשלוש.
בצד של המנצחת, גם היא רשמה ערב קליעה רע במחצית הראשונה, אך התפוצצות של איתי מושקוביץ’ ברבע השלישי ושל דיישון בוקר ברבע הרביעי נתנו בריחה מאוחרת, שהפסיקה כדי לרשום ניצחון שני רצוף. מי שהיה כנראה חסר לקבוצה בתקופה האחרונה ותרם מהספסל בשני צידי המגרש היה לוטן אמסלם, שנראה שמתחיל להתחבר לו בצפון.
גליל עליון מביסה את חולון עם 66:86 מפתיע
האלופה תנסה להתאושש מההפסד כשתתארח בליגת האלופות באמצע השבוע בבלגיה, אצל אוסטנדה המקומית. החבורה מכפר בלום תישאר בבית, אך מחכה לה משוכה לא קלה בכלל בדמות מכבי תל אביב של עודד קטש.
קלעו להפועל גליל עליון: דיישון בוקר 22 נקודות (7 ריבאונדים ו-8 אסיסטים), איתי מושקוביץ’ 18, ברייס וושינגטון 14 (9 ריבאונדים), לוטן אמסלם 13, נמרוד לוי 10, יהל מלמד 5 ו-ווין לנגסטון 4.
קלעו להפועל חולון: אריק גרין 24 נקודות, כריס ג’ונסון 13, מרווין ג’ונס 12, פרדריק בורדיון 7 וניב משגב וג’ו רגלנד 5 כ”א.

רבע ראשון: 10:15 להפועל גליל עליון

חמישיית הפועל גליל עליון: דיישון בוקר, ברייס וושינגטון, איתי מושקוביץ’, יהל מלמד והראל רינסקי.
חמישיית הפועל חולון: ג’ו רגלנד, פדריק בורדיון, כריס ג’ונסון, מרווין ג’ונס ואריק גרין.
שתי הקבוצות פתחו ביחד אפס מחמש מהשדה, כשג’ונסון החטיא לבד מול הסל במתפרצת, עד שדיישון בוקר הכניס שלשה ופתח באופן רשמי את המשחק. לוטן אמסלם עלה מהספסל ותרם שתי נקודות מתחת לסל אחרי תרגיל יפה מהחוץ, כשחולון קלעה מהעונשין בלבד. החבורה של גודס קלעה סל שדה ראשון כשהשעון הראה 1:33 כשאריק גרין צמצם מעט וקבע יתרון 8:13 למארחת. משגב החטיא בסיום וקבע רבע של אחת מ-11 של האלופה, שבעניינים רק בזכות נקודות מקו העונשין.

רבע שני: 29:34 להפועל חולון

הסגולים פתחו את הרבע השני בניגוד מוחלט למה שהציגו בראשון, כשגרין מחצי מרחק ושלשה של משגב כפו שוויון 15 ופסק זמן של ברק פלג. וושינגטון החזיר את היתרון לצפוניים עם אחת משתיים מהקו, אך גרין נתן יתרון ראשון לגודס במשחק עם סל ועבירה. האלופה כבר עלתה ליתרון שבע בזכות נקודות של ג’ונסון, אך הפורוורד נגע ברשת במהלך שלשה של מושקוביץ’ ואפשר לצפוניים לצמצם ל-25:21. גודס שוב ברח מעט לפלג עם שלשה של ג’ונס, אך בקר השיב מנגד והוריד חזרה לחמש. בוקר קלע אחרון עם שתיים מהקו והוריד את פיגור קבוצתו לחמש בלבד.

רבע שלישי: 55:61 להפועל גליל עליון

ההתקפה השתפרה מעט בתחילת המחצית השנייה, למעט ג’ונסון שהחטיא ליי אפ שלישי במשחק לבדו. אמסלם הוריד לנקודה בלבד עם שלשה ועוד סל מתחת לצבע, כשהתקפה לאחר מכן לוי נתן יתרון 40:41 לצפוניים וגרם לגודס לקחת פסק זמן. המארחת להטה משלשה ראשונה של לוי, כשאחריו מושקוביץ’ בשתיים רצופות קבעו יתרון 42:51, אך אמסלם ביצע עבירה בשלשה של בורדיון והאלופה צימקה ל-51:45. בוקר הצטרף לחגיגה מעבר לקשת עם שלשה משלו, השביעית של קבוצתו ברבע, אך ג’ונסון צחק אחרון עם שלשה משלו על הבאזר.

רבע רביעי: 66:86 להפועל גליל עליון

בוקר פתח את הרבע בדיוק איפה שקבוצתו סיימה את הקודם, עם שלשה נוספת של קבוצתו. מושקוביץ’ עלה ל-16 נקודות על סל משלו ונתן יתרון דו ספרתי ראשון במשחק לברק פלג, והריצה נמשכה עם בוקר, ששוב קלע מעבר לקשת וקבע 57:71 לגליל עליון. המארחת לא נרגעת כששלשה של לוי וסל נוסף של ווישנגטון כבר קבעו עשרים הפרש שלוש דקות לסיום. הכל הלך לקבוצה מהגליל, כאפילו שלשה עם הלוח נכנסה לברייס וושינגטון וקבעה ניצחון בעשרים הפרש.