הפגנת הקיצונים

הפצועה החרדית אם ל-11 ילדים: מצבה עדיין קשה אך יציב

האישה שנפצעה מדרדור פח על ידי המפגינים הקיצונים, היא אם לאחד עשר ילדים, מירל דז'לובסקי. משפחתה מבקשת מהציבור להתפלל לרפואתה. נתניהו: קורא למשטרה לתפוס את האחראים (חדשות חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

האישה שנפצעה בירושלים מדרדור פח על ידי המפגינים הקיצונים, היא אם לאחד עשר ילדים, מירל (בת רחל לאה) דז'לובסקי לבית שלזינגר. בעלה, האברך ר' חיים יענקל דז'לובסקי, מחסידי קרלין בירושלים. חמיה המחנך ואיש החסד הרב ישראל אריה דז'לובסקי.

זו התאונה השנייה בתקופה האחרונה במשפחה, גיסה (אח בעלה) נפצע לפני כחצי שנה בתאונה קשה ליד ספסופה ונמצא בשיקום ארוך.

ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו גינה את האירוע ואמר: "אני מגנה בתוקף את ההתפרעות האלימה שבה נפצעה אמש עוברת אורח בידי קיצונים חרדים בירושלים. אני קורא למשטרה לתפוס את האחראים לפשע הזה ולמצות איתם את מלא חומרת הדין. אין שום מקום להתפרעויות אלימות ברחובות ישראל".

מבית החולים שערי צדק נמסר, כי מצבה של הפצועה מההפגנה אמש (חמישי), קשה אבל יציב היא מורדמת ומונשמת וסובלת מחבלת חזה קשה.

אהרן גץ חובש איחוד הצלה שהעניק לה סיוע ראשוני סיפר: "לדברי עוברי אורח - פח צפרדע שהידרדר במורד רחוב יחזקאל מחץ אותה על הקיר במהלך ההפגנה. בסיוע חובשים נוספים הענקנו לה סיוע ראשוני בזירת האירוע ולאחר מכן היא פונתה בניידת טיפול נמרץ למרכז הרפואי שערי צדק שם אושפזה במצב קשה".

עדיין לא ברור לחלוטין האם האישה נפגעה מהדרדרות הפח ישירות או בעת שהוא פונה מהכביש. על פי משפחתה, הפצועה הייתה בדרכה לקניות לשבת.

מבית החולים נמסר כי "למרכז הרפואי שערי צדק פונתה אמש אישה בשנות הארבעים לחייה סובלת מחבלת חזה קשה. הצוות ייצב את מצבה והיא הועברה ליחידה לטיפול נמרץ כשהיא מונשמת ומורדמת.

בני משפחתה ביקשו להתפלל לרפואתה והודו לצוות על הטיפול המידי והמסור. כמו כן, ביקשו למסור כי המשפחה לא מעוניינת בראיונות בשלב זה".

משפחתה מבקשים מהציבור להתפלל לרפואתה: מירל בת רחל לאה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר