אלופת ליגת העל לנשים, אליצור רמלה, ממשיכה להתחזק והיום (שישי) הודיעה על חזרתה של הפורוורדית האמריקנית, אמה קאנון (33, 1.90 מ'), שתחליף את ברניס מוסבי, לה היה חוזה זמני בקבוצה.
קאנון כיכבה ברמלה בעונה שעברה ואף הובילה אותה לזכייה באליפות המדינה, כשבמשחק המכריע על האליפות באשדוד היא סיימה עם 25 נקודות ו-16 ריבאונדים. קאנון פתחה את העונה בבורסה הטורקית וגם שם היא בלטה עם 25 נקודות ו-10 ריבאונדים בממוצע.
2 צפייה בגלריה
קאנון מטעה את רוזנבלום
קאנון מטעה את רוזנבלום
אמה קאנון
(צילום: באדיבות מינהלת ליגת העל לנשים)
המנהל המקצועי של רמלה, ניסים רון: "מדובר בשחקנית שאנחנו מכירים ואוהבים. שחקנית שהייתה מדהימה בעונה האחרונה ואחת השחקניות המשמעותיות לתרומה באליפות. מעבר לתרומתה המקצועית, אמה מנהיגה חברתית שמחברת בין כל השחקניות על המגרש ומחוץ למגרש, מה שלא פחות חשוב אצלנו ברמלה".
מאמנת הקבוצה, שירה העליון: "אמה היתה מהשחקניות הטובות, המסורות והמחויבות ברמלה בעונה שעברה כשהובילה אותנו לאליפות. אני שמחה שלמרות שלאמה היה חוזה טוב בקבוצה מצליחה באירופה, היא רצתה לחזור למשפחה ברמלה ואין מאושרת ממני לחזור לשתף איתה פעולה".
2 צפייה בגלריה
יצחקי מול רוטברג
יצחקי מול רוטברג
יצחקי מול רוטברג. אשדוד ורמלה ייפגשו בשלב השני ביורוקאפ
(צילום: עודד קרני, מינהלת ליגת העל לנשים)
קאנון אמורה לערוך את הופעת הבכורה המחודשת שלה כבר ביום שני הקרוב, במשחק החוץ של הקבוצה מול אס"א ירושלים.
רמלה, אגב, תפגוש את מכבי אשדוד בשלב 32 האחרונות של היורוקאפ. המשחק הראשון יתקיים ב-5.1 בהיכל הקריה באשדוד, הדומלין ב-12.1 בקריית מנחם. אליצור חולון תפגוש את פנתינאייקוס (ששיחקה בשלב הבתים עם א.ס רמה"ש) לשני משחקים שבסיכומם המנצחת תעלה לשלב הבא.