יום שבת, 08.06.2024 שעה 17:05
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

דראפיץ': אני המאמן שמקדם צעירים הכי הרבה

מאמן הפועל ת"א התייחס לביקורות: "לא כל שחקן צעיר ששמים ב-11 זה טוב ובריא". וגם: ההבטחה שקיבל מההנהלה והטעות שלו עם לאיוס. קלטינס: "שבוע קשה"

|
סלובודאן דראפיץ' (איציק בלניצקי)
סלובודאן דראפיץ' (איציק בלניצקי)

אחרי שהודחה מגביע הטוטו על ידי הפועל באר שבע בפנדלים ומגביע המדינה על ידי הפועל עפולה, הפועל תל אביב תחזור ביום שבת ב-15:00 לליגת העל ותארח את הפועל חיפה. מאמן האדומים מת”א סלובודאן דראפיץ’ קיים היום (חמישי) מסיבת עיתונאים והתייחס להכנות ולתקופה הלא פשוטה בקבוצתו. המסע”ת הועברה בשידור ישיר כאן באתר.

דראפיץ’ אמר: “עברו 24 שעות ואנחנו חושבים על המשחק הבא והמשימה הבאה. צריכים ביומיים האלה לראות מי הפצועים והמורחקים, לראות מי חוזר ולבנות את הסגל. רוצים לחזור להיות קבוצה טובה כמו שהוכחנו נגד באר שבע. דיברנו על המצב שלנו, זה מאוד מנטלי, צריכים להסתכל על חצי הכוס המלאה. פסלו לנו שער בב”ש והיינו צריכים לנצח, אבל זה הכדורגל, לפעמים שער פה ושער שם עושה אותך גדול ולא סגנון משחק”.

“שיחקנו בלי שמונה שחקנים נגד עפולה, הרכב שלא שיחק יחד, הגענו למצבים, לא כבשנו ויצאנו מופסדים. בהחלט צריכים לראות הפועל ת”א אחרת אחרי מחנה האימונים. אני מסתכל איפה אני יכול לקדם את הקבוצה. מסתכלים על מה יהיה ואבוי ואבוי, אבל אנחנו צריכים להסתכל על הפועל חיפה. יכולים בהחלט להיות במקומות אחרים ושם אנחנו רוצים להיות. אני מרגיש יותר טוב את הקבוצה ממה שהרגשתי קודם, מאמין שאפשר לצאת לדרך חדשה וטובה”, הוסיף.

דראפיץ מדבר לקראת המשחק מול הפועל חיפה

על הפציעות אמר המאמן: “בדקנו איפה אנחנו אשמים, יהב קיבל רגל עץ באמצע המגרש, לאיוס ביקש חילוף נגד באר שבע ולא היו לי חילופים, נתתי לו לשחק נגד עפולה ואז היה לו עומס בשריר, זו טעות שלי. לאדי גוטליב יש מחלה, גם בן ודוסו עם קצת חום וצריכים להתמודד. לא קל להיות מאמן ולנהל את הסגל כשיש פצועים וחולים, מקווה שאנשים יהיו סבלניים וייתנו קרדיט על העבודה שאנחנו משקיעים פה”.

חשבת שזה יהיה יותר קל?
”אף פעם לא היה לי קל, כל הזמן יש ציפיות, הדשא של השכן תמיד ירוק יותר ותמיד אתה אומר ‘אם אני אהיה שם זה ייראה אחרת’ ופתאום אתה מגיע ואומר שזה לא ירוק כמו שחשבת. צריך לדעת להתמודד עם הדברים האלה, אני מאמין במועדון ובשחקנים, צריכים לעשות כמה שינויים קוסמטיים ולחזק את הקבוצה, מקווה שנעשה את זה טוב בינואר ונרוץ קדימה”.

סלובודאן דראפיץ' (איציק בלניצקי)סלובודאן דראפיץ' (איציק בלניצקי)

אתם משחקים נגד הפועל חיפה שגם כן מגיעה אחרי גביע הטוטו והגביע, היו במשחקים שלהם הרבה שערים, זה משהו שאתם מסתכלים עליו?
”זה קצת טריקי, הפועל חיפה לפני הפגרה הייתה קבוצה קשה שמנצחת 0:1 ומפסידה 1:0, אני מכיר את רוני לוי, הוא לא ייתן לקבוצה שלו לספוג הרבה שערים, אולי זה ניסיון לראות כמה שחקנים, אל תשכחו שגם הוא מאמן חדש שבוחן כל מני דברים. הוא אחד המאמנים הטובים בארץ ואולי הכי טוב, עבדתי איתו הרבה שנים. שתי הקבוצות צריכות נקודות, דברים קטנים יכריעו, מקווה שנהיה בצד המנצח”.

הזכרת את ינואר, הבעלים יחזקו את הקבוצה ויכניסו את היד לכיס?
”כשהגעתי הייתה הבטחה שנראה מה צריך בינואר ונתחזק, לא יודע באיזה סכומים, רוצים לראות שחקנים ישראלים וזרים ולראות איפה צריכים להתחזק. כשאני אלמד את הסגל ונעשה את זה בצורה יפה ומכובדת ולא להשתגע כמו בשנים הקודמות. זו ההבטחה של ההנהלה, אני סומך עליה והם יודעים שאנחנו צריכים להתחזק. רוצים להפוך את הקבוצה לאטרקטיבית וטובה, לא רוצים להשתגע”.

סלובודאן דראפיץ' (איציק בלניצקי)סלובודאן דראפיץ' (איציק בלניצקי)

הזרים לא עמדו במבחן, גם חלק מהישראלים, מה לגבי הצעירים שמשמשים כמחליפים?
”נגד באר שבע שיחקו שבעה שחקנים ממחלקת הנוער של הפועל ת”א, זה משהו בלתי נתפס. אני מאמן שמקדם שחקנים צעירים בכדורגל הישראלי, אולי הכי הרבה מכל מאמן. יש פה מחלקת נוער טובה, לא כל שחקן צעיר ששמים בהרכב זה טוב ובריא. צריך לתת איזון, סתיו משחק טוב, אבל הוא צריך לדעת שהוא בלם שלישי שיהפוך להיות בלם שני. יש דרך והתקדמות, הקבוצה עדיין צריכה להיות בנויה על ותיקים עם ניסיון ואחר כך צעירים. צריכים חמישה זרים טובים שצריכים להיות מובילים ואז צעירים. אין ספק שיש פה מחלקת נוער מצוינת, זו אחת הסיבות שבאתי לכאן, אין ספק שתראו את זה יותר העונה ובעונה הבאה”.

אתה יכול להתייחס לאל ים קנצפולסקי?
”הייתה לו טירונות, אחרי זה פציעה קטנה, אולי הייתי צריך להכניס אותו נגד עפולה, אבל איבדתי את החילוף האחרון, שכחתי שבמחצית הראשונה היה לי חילוף וזה ברח לי, אבל אין ספק שהוא יקבל הזדמנות ואני מקווה בשבילו ובשביל הצעירים שיוכיחו את עצמם”.

סלובודאן דראפיץ' (איציק בלניצקי)סלובודאן דראפיץ' (איציק בלניצקי)

דוד קלטינס הוסיף: “שבוע לא קל מנטלית, גם בטוטו כשהיינו קרובים לגמר ובסוף בגלל קרנות וגול דקה 96 הודחנו, גם בגביע כמובן, היה מאוד קשה, אבל הפנים רק לליגה, נכפה עלינו להתרכז רק בליגה אז אין תירוצים, צריכים להגיע כשירים ומוכנים לכל משחק”.

מה זה עושה לך כשחקן כשאתה שומע שרוצים להביא שחקנים בינואר?
”צריך לשאוף שהקבוצה תהיה טובה ולהתקדם, מצד אחד אנחנו קרובים לתחתית ומצד שני אפשר לעלות למעלה, ינואר זה לא אחריות שלי אלא של הצוות המקצועי, לכולם יש שאיפה שנהיה כמה שיותר טובים”.

מה דעתך על שילוב השחקנים הצעירים?
”מצחיק שאני אחד מהיותר ותיקים, אני בקשר מצוין עם הצעירים ומנסה להעביר את החשיבות של כל משחק וכל אימון, הם ישתלבו בהדרגה ובלי להפעיל יותר מדי לחץ ובלי שיחשבו שהכול תלוי בהם. כולם מאחלים להם בהצלחה ושימשיכו להתפתח כי הם מביאים גאווה. יש פה קבוצה חדשה, גם אני חדש, מבחינה חברתית עברנו תהליך בפגרה, אני קצת הייתי פצוע ועדיין קצת, אבל חברתית זה מאוד חיבר אותי, כולם יודעים את החשיבות של זה”.

דוד קלטינס (איציק בלניצקי)דוד קלטינס (איציק בלניצקי)
אסור לפספס
נגןמי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
מי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
נגןגביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
גביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
נגןנטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ שלה
נטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ החדשים
נגןכשאבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו עם צמד
האבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו כובש צמד
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */