תנו לי את הפאנל המעונב שעה לפני משחק עם 300 צופים. תנו לי את השדרן שלפני יומיים צרח במשחק מונדיאל ומחר הוא יצרח באותה התלהבות כשמגבו מנס ציונה יבקיע. תנו לי לחכות עשר דקות לאישור השער בבדיקת הוואר ואז תנו לי לחכות לתוספת זמן של ארבע דקות. תנו לי את בזבוזי הזמן החל מהדקה העשרים. תנו לי את הכושר הלקוי של השופטים שנחים בעצמם בכל בזבוזי הזמן ולכן הם מוסיפים רק ארבע דקות בסיום הדקה ה-90.
תנו לי התירוצים של המאמנים המפסידים, סטייל "אם היינו כובשים חמישה שערים במחצית הראשונה לא היינו מפסידים ארבע אפס". תנו לי את הפרשן שלא סותם את הפה 94 דקות. תנו לי את השחקן שכל המדינה ראתה שהוא ניסה להרים כדור והוא טוען שהוא "התכוון להבקיע" אחרי שהוא ראה את השוער שלושה צעדים מקו השער וחישב את הזווית בשבריר שנייה שהכדור היה ברגל שלו.
1 צפייה בגלריה
אוהדי ק"ש ומכבי ת"א
אוהדי ק"ש ומכבי ת"א
אוהדי ק"ש ומכבי ת"א
(צילום: אפי שריר)
תנו לי את הפרשן שהוריד שמונה קבוצות ליגה והוא מעביר ביקורת על כל העולם. תנו לי את הערוץ שמתחיל את שידור המשחק המרכזי שעתיים לפני וכשמתחיל המשחק הצופה כבר לא עומד בשיעמום (לרוב) ונרדם. תנו לי את כתבות הצבע מבית ספר "אליאנס", בבית סבתא כשהחריימה ברקע וסבתא מנסה להיות אותנטית ולא להסתכל למצלמה.
תנו לי את המאמן שאומר "עבדנו על זה באימונים" אחרי ששחקן היריב כבש שער עצמי. תנו לי את שדרי הקווים שמבקשים משחקן מיוזע שבקושי נושם "לתאר את מהלך השער" והשחקן עונה "חיים הרים את הכדור ואז נגחתי פנימה". תנו לי את השחקן שיאמר "נתנו את כל כולנו". תנו לי את הפרשן שמתחיל כל משפט בצמד המילים "בל נשכח". תנו לי את הליגיונר שמעדיף לשחק בישראל כי היא "אירופה" אחרי שהוא "דחה" הצעות של קבוצות מאירופה. תנו לי את הכותרת "מנצ'סטר סיטי מתעניינת בפלוני אלמוני לקראת חלון ההעברות הקרוב".
תנו לי את מנחת הפאנל שאומרת "זו הטבלה אחרי המחזור השני אבל היא עוד עלולה להשתנות". תנו לי את השחקן שבישל בהרמת כדור שלושה שערים מתוך אלף הרמות כדור שעפו ליציע והוא מבקש "לפתוח את החוזה או שהוא עובר לאלופת אסטוניה שמייעדת לו את ההרכב הראשון".
תנו לי את פגרת שזרוע החורף הארוכה בעולם שלאחריה הקבוצה הביתית משחקת מחוץ לביתה כי הדשא לא נקלט כי התבלבלו בסוג הדשא והזמינו דשא שמתאים לשלג.
תנו לי את שחקן הזר שמגיע לקריית שמונה ומצהיר שהוא בא לקחת אליפות "בשביל הקהל המדהים של הקבוצה".
תנו לי תקצירים בשער השבת שנמשכים 46 שניות כי לא היו שום אירועים ובמשך 30 שניות מהתקציר מראים את השחקנים יוצאים מחדר ההלבשה ונעמדים מול יציע סגור.
תנו לי את "הבעלים המיועד" שלא רק שאין לו כסף, אפילו השם שלו לא אמיתי ואף עיתונאי ספורט לא עולה על זה.
תנו לי כבר משחק ליגה ישראלית. כי בתכלס שום דבר, שום משחק ושום טורניר לא ישתוו בסנטימנט, באהבה ובמתח שחווים במשחק של הקבוצה שלך, במדינה שלך ובליגה שלך.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.