סוף לספקולציות? נתיחת גופתו של גרנט וול, מעיתונאי הכדורגל המובילים בארה"ב שמצא את מותו במהלך משחק רבע הגמר בין ארגנטינה להולנד בתחומי אצטדיון לוסייל, מצאה כי סיבת המוות היא כתוצאה מכלי דם מתפרץ.
מונדיאל 2022 ב-ynet - היכנסו למתחם המיוחד
אשתו של וול, סלין גונדר, חשפה את סיבת מותו במהלך הופעתה בשידור של CBS ביום רביעי. וול הביע מספר פעמים את עמדתו הנחרצת נגד השלטונות הקטארים, ומותו בטרם עת העלה תהיות רבות ועורר גלי תדהמה ברחבי עולם הכדורגל.
3 צפייה בגלריה
העיתונאי גרנט וול
העיתונאי גרנט וול
העיתונאי גרנט וול
(Getty Images)
3 צפייה בגלריה
גרנט וול
גרנט וול
תמונתו של גרנט וול מתנוססת במהלך משחק רבע הגמר בין אנגליה לצרפת. וול
(צילום: AP)
גופתו של וול הוטסה בחזרה לניו-יורק ביום שני, שם בוצעה הנתיחה שלאחר המוות. בהודעה שפרסמה, כתבה גונדר בין היתר: "שום החייאה לא הייתה מצילה אותו. המוות שלו לא קשור לקורונה או לחיסונים. לא היה שום דבר מרושע שגרם למותו".
וול, שמצא את מותו בגיל 48 בלבד, התלונמן מספר פעמים על בריאותו במהלך שהותו בקטאר. בין השאר, גם בפודקאסט שלו, ששודר ב-6 בדצמבר. "זה נהיה די גרוע, במונחים של לחץ בחזה שלי. אני מרגיש די רע", סיפר למנחה הנוסף שהיה איתו, כריס וויטינגהם. הוא הוסיף כי ביקש טיפול רפואי במרפאה במרכז התקשורת של גביע העולם, מתוך מחשבה שיש לו ברונכיטיס.
3 צפייה בגלריה
העיתונאי גרנט וול
העיתונאי גרנט וול
העיתונאי גרנט וול עם חולצה עם צבע דגלי הגאווה
(רויטרס)
זמן קצר לאחר שנודע מותו, אריק העלה ברשתות סרטון מצמרר ובו אומר: "אני אריק וול, אני אח של גרנט ואני הומוסקסואל. אני הסיבה שאחי לבש חולצה עם צבעי דגל הגאווה. הוא היה בריא ואמר לי שאיימו על חייו. אני לא מאמין שאחי פשוט מת, אני מאמין שהוא נרצח". אריק מחק את הסרטון לאחר מכן, וכעת כאמור, התבררה סיבת המוות של גרנט וול.