אגדת ברזיל: "ניימאר צריך לקבל עזרה פסיכולוגית"

בראיון שהעניק במולדתו אמר רונאלדו חלוצה האגדי של הסלסאו כי הכוכב העכשווי צריך לקבל עזרה בעקבות הכישלון בקטאר • אנצ'לוטי ימונה במקום צ'יצ'ה לאחר שיגמור את החוזה בריאל מדריד?

ראפיניה מנחם את ניימאר ביום שישי האחרון, צילום: AFP

רונאלדו – אחד מגדולי החלוצים בכל הזמנים בכלל ובברזיל בפרט – ומי שזכה במונדיאל 2002 עם הסלסאו אמר אתמול (שלישי) בראיון כי לדעתו ניימאר ושחקנים ברזילאים נוספים צריכים לקבל עזרה פסיכולוגית כדי להתמודד עם "הלחץ הלא פרופורציונלי" מהמונדיאל, זאת לאחר שניימאר הודה לאחר ההפסד ברבע גמר לקרואטיה בפנדלים כי הוא "גמור פסיכולוגית".

"הייתי ממליץ שתהיה לו תמיכה פסיכולוגית כדי לעמוד בלחץ הזה, שהוא מאוד לא פרופורציונלי עבור בני אדם", אמר רונאלדו, "ניימאר יחזור עם אותה תשוקה, עם אותו רצון. אבל אני חושב שצריך לחזק את הצורך הזה לטפל בבריאות הנפשית של השחקנים שלנו... חשוב מאוד לטפל בנושא הזה, במיוחד כשזה נוגע למונדיאל, שבו כל העולם מסתכל על הנבחרת הלאומית. העולם הסתכל על ניימאר ובחן כל דבר שעשה".

ברצונו לזכות בגביע הגדול הראשון שלו עם ברזיל, ניימאר בן ה-30 התאושש מפציעה בקרסול לאחר המשחק הראשון מול סרביה כדי לשחק בסיבוב הנוקאאוט של הטורניר. הוא השווה את השיא של פלה ככובש הפורה בכל הזמנים של ברזיל עם 77 שערים לאחר שמצא את הרשת בתוספת הזמן של ההארכה הראשונה מול קרואטיה לפני שברונו פטקוביץ' השווה והוביל את המשחק לפנדלים, בסופם ברזיל הודחה בשלב מוקדם מהצפוי.

"כשראיתי את הראיון של ניימאר אמר שהוא הרוס פסיכולוגית, זה שבר לי את הלב בצורה שגם אני נגמרתי פסיכולוגית", אמר רונאלדו, "רציתי למצוא דרך לעזור לו. העזרה הזו קיימת היום. בימים שלי מעט דיברו עליה". רונאלדו אמר מוקדם יותר בטורניר שהוא "הזדעזע" מרמת ה"קנאה והרוע" שאיתה נאלץ ניימאר להתמודד לאחר שנפצע במשחק מול סרביה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

ברזיל, בינתיים, מחפשת מאמן חדש לאחר שצ'יצ'ה התפטר מתפקידו לאחר הכישלון במונדיאל זאת לאחר שש שנים בתפקיד. דיווחים בברזיל ציינו ביום שני את מאמן ריאל מדריד, קרלו אנצ'לוטי, כמועמד לקבל את התפקיד כאשר ההתאחדות הברזילאית אמרה כי היא מוכנה לחכות לקיץ 2023 כדי למנות את האיטלקי. מקורות אמרו ל-ESPN שאנצ'לוטי לא מודע לעניין וכרגע הוא מאושר במדריד, שם חוזהו אמור להסתיים ביוני 2024. אנצ'לוטי אמר בעבר שהעבודה בריאל מדריד עשויה להיות האחרונה שלו לפני הפרישה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר