יום שבת, 08.06.2024 שעה 08:15
לוח משחקים
  • מכבי פ"ת
  • 0 - 1
  • הפועל ב"ש

ברדה: שהשחקנים יסתכלו על עצמם, איבדנו תואר

מאמן ב"ש היה מאוכזב אחרי ה-2:1 לאשדוד: "כואב מאוד. לא משחק טוב, הגיע להם". בן שמעון: "היה כיף לראות אותנו. מודריץ' או מסי? הלוואי שמסי יניף"

|
אליניב ברדה (ראובן שוורץ)
אליניב ברדה (ראובן שוורץ)

מ.ס אשדוד רשמה הערב (שני) הפתעה גדולה כשניצחה 1:2 והדיחה את מחזיקת התואר, הפועל באר שבע מגביע המדינה בשלב 32 האחרונות של הטורניר. 

מאמן הפועל באר שבע, אליניב ברדה, היה מאוכזב לאחר ההפסד: “לא משחק טוב. בחצי הראשון לא ייצרו מצב נגדנו אבל לשני עלינו בצורה לא טובה וכל הכבוד לאשדוד מגיע להם. הדבר הכי חשוב זה שכל השחקנים יסתכלו על עצמם טוב מאוד מה הם עשו לא טוב. איבדנו היום תואר וזה כואב מאוד. נתרכז בכל המפעלים שיש. כל הכבוד לאשדוד חצי שני היו טובים והגיע להם. תמיד יש מחשבות לחיזוק”.

המאמן הוסיף: “זה משחק על תואר ובכלל לא משנה איזה שלב זה בגביע, לעוף מהמפעל זה כואב ומעצבן אבל זה כדורגל, ושבת יש לנו משחק פה שוב מול אותה קבוצה אז נהיה מוכנים. הייתה הוראה לבעוט לשער כמה שיותר במשחק, לא היינו אגרסיביים ולא לחצנו ולא היינו ראשונים לכדורים אז כך יצא, אי אפשר לסמוך כל פעם על המזל. אני אצטרך לשבת ולראות את המשחק שוב ולנתח ואז אדע בדיוק מה לא עבד”.

שחקני הפועל באר שבע מאוכזבים (ראובן שוורץ)שחקני הפועל באר שבע מאוכזבים (ראובן שוורץ)

“תמיד יותר קשה לשמור על תואר מלקחת אותו, וידענו את זה לפני המשחק אבל בכל זאת אנחנו מדברים פה מאוכזבים, נעשה התאמות למשחק הבא. שיחקנו לפני ארבעה ימים ובנוסף לכך יש לנו כמה חולים אז צריך לבחור מי הכי רענן ומוכן. לקראת שבת ההפסד הזה ישב לנו בראש אבל אנחנו נבוא לפה ורוצים להיראות הרבה יותר טוב”, סיכם המאמן.

מאמן המנצחת, רן בן שמעון, אמר לאחר המשחק: “זה יותר גדול מניצחון, ההישג שלנו הוא לבוא ברגעים האלה עם פצועים והרחקות ולהוציא מעצמנו מה שהוצאנו מעצמנו היום. היה כיף לראות אותנו היום, אני ממש גאה בשחקנים ורוצה להודות לצוות שסביבי”.

“מה השתנה? אנחנו מאמינים באנרגיה וכשאתה עושה את הדברים טוב, אתה מצליח במחצית הראשונה לא היינו טובים בלצאת למתפרצות. כשדברים לא באים טוב בחיים, אם אתה משקיע אתה מצליח וראינו את זה במחצית השנייה. יואב גראפי? כל יום שהוא איתנו זה גאווה. תומר עמר הוא השחקן המרגיז הכי חמוד בכדורגל. הוא מרגיז אצלנו בסגל, אבל הוא חמוד ומקצוען ומגיע לו הדקות האלו. נקודות לשיפור? אני רוצה ללכת לנוח ובחמישי נדע מה נעשה לקראת שבת”.

רן בן שמעון (ראובן שוורץ)רן בן שמעון (ראובן שוורץ)

“אני גאה מאוד בשחקנים ובהשקעה שלהם, שילבנו רצון ויכולת היום כי היה קשה מאוד מול קבוצה קשה ומאומנת. היה משחק ענק של כולם אבל שני חברה צעירים היו נהדרים, תומר עמר קיבל הזדמנות והיה בטוח ונתן לנו להרגיש שיש שוער בשער, ובנוסף אליו, שקד חכמון בשקט בשקט עושה התקדמות מפלצתית, והוא אחראי ושקול אז אני גאה בו. אנחנו מחפשים איזון אבל צריך גם ליהנות מהרגעים הטובים שבהם נראה שהקבוצה מתפתחת. עשינו נצחון על קבוצה גדולה וצריך ליהנות ממנו אבל צריך לראות איך מייצבים וממשיכים. החברה פה הם אנשים שכיף לעבוד איתם ואני מאמין שגם נצליח”.

המאמן סיפר בצד של מי הוא בחצי גמר המונדיאל בין ארגנטינה לקרואטיה: “מודריץ’ או מסי? אני קלישאתי עד דמעות, למסי מגיע לרדת מהבמה העולמית עם תואר והלוואי שהוא יביא גביע, הוא עשה לנו הרבה רגעים של אושר ומגיע לו. אני מרגיש בר מזל שנולדנו בדור שלו, חוץ מזה שחצי מהמתנות בבר מצווה בוזבזו כדי לראות אותו”.

שחקני מ.ס אשדוד חוגגים (ראובן שוורץ)שחקני מ.ס אשדוד חוגגים (ראובן שוורץ)

כובש שער הניצחון, מוחמד כנעאן אמר: “כיף ומרגש, הגיע לנו. עבדנו קשה כל השבוע והתאמנו ממש טוב והחלפנו שיטות תוך כדי המשחק שזה לא קל ושמח שהבאנו את העלייה. רן אמר במחצית שאנחנו משחקים טוב. אני חושב שהגיע לי פנדל כשאבו אביד הביא לי מרפק, אבל ניצחנו. לא היה לחץ. מה יהיה בשבת? חוזרים להתאמן המשחק הזה כבר מאחורינו”.

בלם הפועל ב”ש, איאד אבו עביד, סיכם: “לא עלינו למחצית השנייה כמו שצריך והגול שספגנו פגע בשטף המשחק ובביטחון, לא יודע מה בדיוק לא עבד אבל נפיק לקחים ונלמד להבא. כולם מבואסים ומאוכזבים אבל באים בטענות לעצמנו כי במחצית השנייה לא נראינו כמו הפועל באר שבע, קבוצה שמתמודדת על כל התארים, שעפה בשלב כזה מוקדם, ונלמד מזה. לא היינו שאננים אבל יש ימים כאלה בכדורגל שלא יוצא לך. הלילה לדעתי אני לא אשן אבל נלמד ממנו ונבין ונבוא ביום שבת לפה לנצח”.

מסי ודה פול מככבים בGTA
אסור לפספס
נגןמי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
מי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
נגןגביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
גביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
נגןנטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ שלה
נטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ החדשים
נגןכשאבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו עם צמד
האבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו כובש צמד
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */