הסטודיו שיעניק לכם השראה ורוגע קרדיט: Color Cafe TLV

מתכננים בילוי לחנוכה?בואו לביקור בסטודיו Color Cafe TLV – הבילוי המושלם לכל הגילאים

חג חנוכה והחופשה הנלווית אליו הם ללא ספק החג של הילדים, כאשר חופשת החג מורכבת משלל אפשרויות בילוי לכל המשפחה וכדאי לנצל אותה על פעילויות שישאירו זיכרון מתוק ורצון לעוד. אחת הפעילויות המומלצות לחג חנוכה הקרוב היא ללא ספק צביעת כלי קרמיקה

בשיתוף Color Cafe TLV

הבילוי המושלם למשפחה, חברים וקולגות

סדנאות לצביעת כלי קרמיקה הפכו לטרנדיות בשנה האחרונה בזכות ההנאה שבפעילות, בשילוב תרפיה מרגיעה וכן מאחר והן מותאמות לכל הגילאים – לילדים עם הוריהם בחופשות, למבוגרים בגיל הזהב, לחגיגת ימי הולדת או בת מצווה, סדנאות לזוגות, מפגשי משפחה, ימי גיבוש לחברות הייטק ועוד.

ביקור בסטודיו Color Cafe TLV  מבטיח לכם הרפתקה של חוויה המשלבת לימוד, יצירה, תרפיה, הנאה ותוצאות של כלים שימושיים שיזכירו לכם את הבילוי המשותף. כבר מדגדג לכם בקצות האצבעות להתחיל לצבוע? המשיכו לקרוא וגלו את כל הפרטים על הסטודיו המיוחד.

הרבה מעבר לצביעת כלי קרמיקה – המקום שעושה את כל ההבדל

Color Cafe TLV מהווה מקום עלייה לרגל לבלוגריות, ידוענים והמון צעירים, אשר מגיעים לא רק לצביעת כלי קרמיקה, אלא לספוג את האווירה הייחודית של המקום, להצטלם ולהנות מבילוי מהנה.

כאמור, הסטודיו מהווה חלק משמעותי מהחוויה, כאשר שילוב הגוונים הורודים, יחד עם פינות ישיבה מעניינות וכלי קרמיקה לבנים מוכנים לצביעה מעודדים את היצירתיות ומשרים אווירה של רוגע ושלווה.

הבילוי המומלץ לחנוכה לכל הגילאים
קרדיט: Color Cafe TLV

הקונספט של צביעת כלי קרמיקה מוכר ואהוב בארה”ב ואירופה – משפחות, יחידים וקבוצות מגיעים לבילוי איכותי ויצירתי של שעתיים וחוזרים עם מוצר ייחודי. צוות הסטודיו שם לעצמו למטרה להפוך את שהותכם לחוויה מתוך אמונה כי זמן האיכות שאתם מבלים במחיצת משפחה, חברים או עם עצמכם אינו נופל בחשיבותו מכלי הקרמיקה אותו אתם צובעים.

מה מצפה לכם בביקור החוויתי בסטודיו?

השלב הראשון הוא בחירת  כלי קרמיקה. תחילה עליכם לבחור כלי ממבחר כלי הקרמיקה בסטודיו: כלי אוכל, יודאיקה, כלי הגשה, דמויות לילדים, קופות, קופסאות, כלי נוי, חנוכיות, כלים לכריסמס ועוד.

מדובר בכלי שנקרא ביסק – כלי קרמיקה לבן וקשה, שעבר שריפה ראשונה בתנור ומוכן לשלב הצביעה.

המדריכים בסטודיו יעבירו לכם הדרכה והסבר על טכניקות צביעה שונות ואמצעי העיצוב העומדים לרשותכם. תוכלו לקבל השראה מספרים וחוברות שנמצאים במקום, משפע הדוגמאות על המדפים, דוגמאות מפינטרסט ועוד.

השלב השני והכיפי של התהליך הוא תכנון הציור וצביעת כלי קרמיקה. אתם מתחילים לצבוע את הכלי הנבחר בעזרת אמצעי עיצוב שונים כגון שבלונות, חותמות, מדבקות ועוד, כאשר הצוות המקצועי מכווין ומדריך אתכם להוציא לפועל את היצירתיות שבכם.

תנו ליצירתיות שבכם לפרוץ
קרדיט: Color Cafe TLV

השלב האחרון הוא זיגוג וגלזורה. בסיום הצביעה משאירים את הכלי הצבוע בסטודיו לטבילה בגלזורה וסיבוב שני בתנור. הכלי המוגמר יהיה מוכן תוך שבועיים עד 8 שבועות (בהתאם לעומס). הוא יהיה צבעוני ומבריק, והעיקר – תוכלו להתגאות בכך שאתם עיצבתם וצבעתם אותו בעצמכם.

שירות אישי ונעים ליצירת החוויה המושלמת
קרדיט: Color Cafe TLV

איך משריינים מקום?

הסטודיו Color Cafe TLV ממוקם ברח’ ירמיהו 46, תל אביב, ונחשב למקום מבוקש מאוד, על כן חובה לשריין שולחן מראש דרך מערכת להזמנת מקום נוחה ופשוטה לתפעול.

לסיכום, מדובר במקום קסום, בו אתם שומרים שולחן מראש ומזמינים את הכלי הנבחר על מנת להחיות אותו ולהוסיף לו את הטאצ’ האישי שלכם. זו לא עוד סדנה, בה המדריכים אומרים לכם מה לעשות, אלא מקום המאפשר תהליך יצירה ייחודי ופרטני בליווי אנשי מקצוע שיעזרו לכם וילוו את תהליך היצירה שלכם.

אנחנו כבר שריינו מקום, ומה אתכם?

לפרטים נוספים וצפייה בתמונות בקרו באתר או בעמוד האינסטגרם

בשיתוף Color Cafe TLV