יום רביעי, 29.05.2024 שעה 09:03
לוח משחקים
  • מכבי פ"ת
  • חמישי, 30/05, 20:30
  • הפועל ב"ש

איביץ': השחקנים שלנו הראו אופי, תוצאה מוצדקת

מאמן מכבי ת"א אמר לאחר הניצחון 2:3 על אום אל פאחם: "קושי מולם? גם בעולם יש מועדונים שעושים בעיות לגדולות ביותר". חמישה אוהדי המארחת נעצרו

|
ולאדן איביץ' (עמרי שטיין)
ולאדן איביץ' (עמרי שטיין)

מכבי תל אביב כבר ראתה את עצמה שוב מודחת בבושת פנים בסיבוב ח’ של גביע המדינה מול הפועל אום אל פאחם, כשפיגרה 2:0 מול הקבוצה מהלאומית עד הדקה ה-63. למזלה, ג’ורג’ה יובאנוביץ’ וצמד של ערן זהבי קבעו בדיוק את התסריט ההפוך לזה שהיה ב-2019 וניצחו 2:3 בדרך לשמינית הגמר.

בסיום המשחק נרשמו כמה אירועים בצד של המארחת, כאשר היושב ראש אבו בלעם הורחק על השופט רועי ריינשרייבר לאחר שהתפרץ עליו לאחר שריקת הסיום. אוהדי הקבוצה התפרעו גם כן והחלו לזרוק חפצים וכוסות לכיוון ספסל מכבי ת”א, כאשר ישנם חמישה עצורים עד כה.

המאמן המנצח ולאדן איביץ’ אמר בסיום: “זה היה משחק קשה, היה להם קו הגנה טוב והם היו רוב הזמן מאחורי הכדור. לא יכולנו לעשות את מה שרצינו. הם היו מאוד מאורגנים וזה התנקם בנו. הם כבשו את השער הראשון אחרי טעות גדולה שלנו. השער השני היה שוק גדול מאוד עבורנו. השחקנים שלי הראו אופי והבקיעו שלושה שערים, כולל כמה מצבים טובים. התוצאה בסיום מוצדקת.

זהבי:"ראינו כבר את האכזבה,הראינו אופי"

החילופים? אולי יכולתי לעשות משהו יותר טוב, אבל אני חושב שזה עזר לנו לנצח. הקושי מולם? זאת הפעם השנייה שאנחנו פוגשים אותם בחוץ. מדי פעם אנחנו רואים בעולם שקבוצות מסוימות עושות בעיות למועדונים הגדולים ביותר ואולי זה המצב שלנו איתם”.

ולדאן איביץ' (עמרי שטיין)ולדאן איביץ' (עמרי שטיין)

כובש הצמד ערן זהבי סיכם: “משחקי גביע זה אף פעם לא משחק פשוט. נקלענו לפיגור ופתאום אתה מתחיל לרדוף אחרי המשחק ונכנסו ללחץ. אום אל פאחם עשו הכל וגם המגרש לא פשוט. שמח שהצלחנו להראות אופי ולעלות שלב.

הבנו שאנחנו צריכים להרים את עצמנו ולתת יותר. במחצית הראשונה הפסדנו את רוב המאבקים וכשאתה משחק כדורגל אתה צריך לנצח את אותם מאבקים. להיות רק מכבי תל אביב זה לא עובד על המגרש. אנחנו צריכים להראות אופי ואני שמח שזה עבד”.

ערן זהבי חוגג (עמרי שטיין)ערן זהבי חוגג (עמרי שטיין)

 החלוץ המשיך: “כולנו היינו מתוסכלים בחצי הראשון, היה משחק מאוד קשה ומגיעות להם המחמאות. היינו באיזו טראומה מלפני שלוש שנים ואנחנו עם הפנים לשלב הבא. אני לא חושב שאפשר לקוות ליריבה כזו או אחרת. גם במונדיאל אנחנו רואים את ההפתעות. אם בכדורגל אתה לא מגיע למשחק בשיא הרצינות אתה משלם על זה. הצלחנו לנצח ונשתפר.

רונאלדו? התבאסתי בשבילו, רציית לראות אותו מסיים עם חיוך אבל לפעמים אנחנו לא מקבלים את מה שאנחנו רוצים. בשבילי הוא היה השראה בכל רגע על המגרש וציפיתי לסוף אחר”.

כריסטיאנו רונאלדו אחרי ההדחה מהמונדיאל. זהבי ציפה לסוף אחר עבורו (רויטרס)כריסטיאנו רונאלדו אחרי ההדחה מהמונדיאל. זהבי ציפה לסוף אחר עבורו (רויטרס)

המאמן המפסיד אדם האדיה אמר בסיום המשחק: “המשחק היה בידיים שלנו עד ה-0:2, אני חושב שניר ביטון היה צריך לקבל אדום במחצית הראשונה, במחצית השנייה הייתה פגיעה בריף מסיקה ואפילו השופט הרביעי אמר לו. המשחק הלך לטובתנו עד למקרה הזה ולצערי משם המשחק הלך למכבי ת”א. בסופו של דבר מתי שהיא חוזרת למשחק, זה קשה. 

נתנו הופעה טובה, השחקנים באו דרוכים ונתנו את הנשמה על המגרש. גם הקהל נתן מופע. הסתכלנו בלבן של מכבי תל אביב, לא באנו נחותים. היה לנו עוד קורה, יכולנו לעלות שוב ליתרון. לצרי זה נגמר ההפך וזה לא מצדיק את מה שקרה במשחק עד הדקה ה-70 ואנחנו נמשיך להיות קבוצה טובה אחר כך”.

אדם האדיה (עמרי שטיין)אדם האדיה (עמרי שטיין)

המאמן דיבר גם על האירועים שהיו בסיום המשחק: “לקרוא להתנהגות של האוהדים גועל נפש? זו מילה גסה ואני לא מסכים איתה. זה הקהל שלי ואני עומד מאחוריו. זה מעשה לא טוב, אנחנו מגנים את זה. הקהל שלנו נתנו מופע גדול, שלושת אלפים או ארבעת אלפים איש. מי שזרק הוא לא אוהד אום אל פאחם.

אנחנו בתקופה טובה. גם בליגה. במשחקים האחרונים כבשנו 12 שערים וספגנו רק אחד. אם לא הייתה עזרה של השופט בדקה ה-70 היינו יכולים לנצח”.

כובש הצמד לזכות א.א. פאחם, ניב סרדל, דיבר גם הוא: “מתסכל מאוד, אבל הגענו נגד קבוצה שהיא כמה רמות מעלינו, אבל הצחנו לעשות 0:2 ולנצח, זה לא הספיק. ברגע שאתה משחק נגד קבוצה איכותית ואתה לא מצליח לנצל את הדברים שלך, בסוף אתה מ]סיד את המשחק והם שמים גול. לא הייתי מאמין אם היו אומרים לי שאכבוש צמד היום ועדיין אפסיד”.

ניב סרדל חוגג (עמרי שטיין)ניב סרדל חוגג (עמרי שטיין)
אסור לפספס
נגןהפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
הפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
נגןמי משחקני ברצלונה מחזיק ברכב היקר ביותר?
מי משחקני ברצלונה נוהג ברכב היקר ביותר?
נגןהמפגש של ספיד עם גראנצ'ו נגמר בהתרסקות
המפגש של ספיד עם גראנצ'ו נגמר בהתרסקות
נגןטורניר הצעירים בהשתתפות טיאגו מסי
מול אצטדיון מלא: טיאגו מסי במשחק על גביע
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */