"היינו יותר מדי רגועים": צפו בקטש מדבר אחרי ההפסד להרצליה
(צילום: ONE)
השבוע האחרון של יפתח זיו במכבי ת״א? אחרי שפורסם ב-ynet שהפועל ירושלים ביקשה ממכבי ת"א את הרכז הישראלי וקיבלה סירוב, גם השחקן עצמו ביקש להשתחרר מהמועדון הצהוב ונענה בסירוב, כעת נראה שהיחסים בדרך לפיצוץ.
זיו לא מרוצה ממעמדו מתחילת העונה, כשביורוליג שיחק רק במשחק אחד במחזור השני מול פנרבחצ׳ה וגם בו קיבל פחות מ-3 דקות, אמנם בזירה המקומית הוא משחק הרבה יותר עם ממוצע של 16.7 דקות בהן רשם עד עכשיו 8.7 נקודות ו-4 אסיסטים, אבל ל-ynet נודע שגם הדקות האלה לא מספיקות לו והוא מעוניין לקבל יותר דקות בליגה. "עודד לא התחבר ליפתח כבר מימי הנבחרת, וגם עכשיו לא, הכל אישי, אין סיבה שהוא ישחק מעט דקות", אמר מקורב לשחקן.
3 צפייה בגלריה
יפתח זיו
יפתח זיו
יפתח זיו
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
יפתח זיו
יפתח זיו
יפתח זיו וקטש
(צילום: עוז מועלם)
במשחק האחרון מול בני הרצליה נצפה זיו בלא מעט דקות כשהוא עומד מאחורי הספסל ומדבר עם מאמן הכושר רגב פנאן. בשאר הזמן הוא נראה מאוד מתוסכל, במהלך המשחק פניני אף ניגש אליו. הוא שיחק 7:57 דקות בלבד.
אחרי הפציעה של נועם דוברת שסיים את העונה, הפועל ירושלים הגישה בקשה למכבי כדי לשחרר את זיו, אך נענתה בסירוב כי במועדון הצהוב לא מעוניינים לחזק את היריבה המושבעת שלהם.
בסביבתו של זיו הופתעו מכך שבקשתו לעזוב נדחתה. יש לציין שהבקשה שלו הגיעה בחפיפה מסוימת עם הפציעה של ווייד בולדווין שצפוי להיעדר בחודש הקרוב, כך שלא בטוח שמכבי תרצה לשחרר שחקן שיכול לעזור בעומס המשחקים הקיים.
3 צפייה בגלריה
ג'יילן אדאמס שחקן מכבי ת"א
ג'יילן אדאמס שחקן מכבי ת"א
חגג מוקדם מדי. אדאמס
(צילום: עוז מועלם)
מאמן הצהובים עודד קטש אמר: "היה אפשר לראות מהצורה שבה המשחק התחיל שמשהו חסר באנרגיות ובאגרסיביות. זאת המלחמה בדר"כ לשמור על רמת ריכוז ודריכות שתספיק לנצח במשחקים. היינו רגועים מדי, גם כשעלינו ליתרון, נרגענו. יש דברים שלא הולכים בקלות, בטח כשאנחנו חסרים שני שחקנים דומיננטיים, אבל אנחנו חייבים להשתפר. בסיטואציה ובנסיבות, אני חושב שאם מסתכלים למשל על היורוליג אנחנו במצב יחסית טוב, בהשוואה למה שקרה פה עד עכשיו. אין ספק שאם נרצה לעמוד במטרות שלנו, אנחנו נצטרך להראות הרבה יותר טוב".
על יפתח זיו אמר קטש: "אליי זה לא הגיע. זה לא משהו שידעתי שהוא ביקש להשתחרר, לא דיברו איתי על זה. מבחינתי הוא שחקן של הקבוצה. הוא שחקן שחשוב לנו, בטח עכשיו שנחסר את ווייד ואנחנו צריכים אותו״
מאמן הרצליה אורן אהרוני אמר אחרי המשחק: "אני חושב שהיה משחק ברמה גבוהה מאוד. לנצח את מכבי ת"א כאן בהיכל זה משהו משמעותי בשבילנו, בעיקר בגלל ההפסדים הכואבים שעברנו. מגיע כל הקרדיט לשחקנים. התחלנו את המשחק טוב, שזה הדבר הכי חשוב מול מכבי ת"א. הגיע לנו לנצח, שחקנים פה עשו קפיצה מדהימה.
"לנצח פה זה יכולות מנטליות גדולות מאוד שיש לשחקנים שלנו. זה נותן שקט לא רק לי, אני חלק ממועדון. אין ספק שההפסדים מערערים את הביטחון שלי כמאמן. כשאתה מפסיד זה מכניס אותך למן סחרור. אני חושב שבסך הכול כמערכת וכמועדון עשינו דברים נכונים והצלחנו לבוא לפה ולנצח. התקופה הקשה הזאת גרמה לי ולמועדון לערער ולהרהר בכמה דברים, אם אנחנו בדרך הנכונה. אני מקווה שהניצחון הזה יחזיר אותנו למסלול הניצחונות".