בשיתוף LG וקבוצת ח.י
אומרים שמשפחה זה הכי חשוב, אז אומרים. לפעמים בני משפחה יכולים להיות גורם מפריע, מעצבן, הורס, מטרחן, מציק ומיותר, וזה בלי בכלל לדבר על איך זה נראה כשצופים יחד במונדיאל. ריבים, ויכוחים או הצקות הדדיות הם עניינים מוכרים וידועים, וכל העסק מתעצם לפעמים לרמות בלתי נסבלות, במיוחד במהלך משחקים.
שתפ LG תוכנית אחים עידן ניידיץ
(עורכת: עמית ברקוביץ)
בתוכנית החמישית של "מגרש ביתי" עידן ניידיץ אירח שלושה בני משפחה וניסה להבין איך נראה הבית כשהם יושבים על אותה ספה ומי בסוף יוצא בוכה.
לכל התוכניות של "מגרש ביתי":
"הוא אוהב להתגרות בנו", טוען אביחי נחום על בן דודו שגיא אליהו. "אם עכשיו נגיד יהיה משהו, ישר יתקשר אליי. אה, ראית? הוא מתגרה בי כל הזמן. אנחנו כל הזמן רבים על כדורגל". נחום הוא אוהד ברזיל, שבסוף השבוע הודחה מהמונדיאל אחרי הפסד טראגי ודרמטי בפנדלים לקרואטיה העיקשת.
1 צפייה בגלריה
עידן ניידיץ
עידן ניידיץ
עידן ניידיץ
(צילום מסך)
לא מפתיע שהשניים לא ממש מסתדרים, כי אליהו עצמו אוהד את ארגנטינה, שדווקא ניצחה בדו-קרב הפנדלים שלה מול הולנד והעפילה לחצי הגמר. "אם ארגנטינה תודח, אני אקח את זה קשה", הוא מתוודה. "לקחתי קשה גם ב-2014, כשמסי היה במרחק נגיעה. ירדה דמעה או שתיים, אומנם הייתי קטן, אבל בכיתי".
הצלע השלישית במריבות המשפחתיות מול המסך הוא סער נחום, אחיו של אביחי, שמעדיף להשאיר את האופציות פתוחות ולא בחר לעצמו נבחרת מועדפת - אפשר להבין אותו עם כל ההפתעות שרצות לנו בטורניר הזה.
יש ויכוחים, מריבות, קטטות, מכות? אני רוצה לשמוע קצת אקשן. "האמת שהיה משהו. לא הייתה לי טלוויזיה בחדר פעם, היה סיטי-ריאל, ואני אוהד ריאל, רוצה לראות ריאל, הוא בא להעביר וזרקתי לו את השלט בפנים".
יוצא לכם לקלל שחקן? "ברור".
גם יוצא לכם להגיד לשחקן מה לעשות בזמן המשחק? "כן. תראה איך הוא פנוי, תראה הוא פנוי. תמסור לו".
בשיתוף LG וקבוצת ח.י