אחרי שלא פתח מול שווייץ בשמינית הגמר, כריסטיאנו רונאלדו שוב סופסל ע"י מאמנו פרננדו סנטוס בפורטוגל ולא פתח בהרכב ברבע הגמר המונדיאל שנערך בשעה זו מול מרוקו.
מונדיאל 2022 ב-ynet - היכנסו למתחם המיוחד
מי שפתח במקומו בחוד הפורטוגלי הוא גונסאלו ראמוס, שכבש שלושער מרהיב ב-1:6 של הפורטוגלים על שווייץ בשמינית הגמר. כוכב נוסף ששוב מחוץ להרכב הוא המגן ז'ואאו קאנסלו, דיוגו דאלוט במקומו.
1 צפייה בגלריה
רונאלדו
רונאלדו
רונאלדו. יעלה מהספסל
(צילום: AP)
סיפסולו של רונאלדו מול שווייץ עשה רעש גדול. בתקשורת הפורטוגלית דווח כי הוא ביקש לעזוב את הנבחרת לאחר שגילה כי הוא לא יעלה בהרכב. כריסטיאנו העלה פוסט בחשבון האינסטגרם שלו בו ניסה להוריד את הלהבות: "קבוצה כה מאוחדת שכוחות מבחוץ לא יכולים לשבור אותה. אומה כה אמיצה שלא נרתעת ממצבים קשים. קבוצה במובן האמיתי של המילה שתיאבק עד הרגע האחרון", כתב הכוכב בתגובה לדיווחים.
הרכב פורטוגל: דיוגו קוסטה; דיוגו דאלוט, פפה, רובן דיאש, רפאל גריירו; רובן נבש, ברנרדו סילבה, אוטביו; ז'ואו פליקס, ברונו פרננדש, גונסאלו ראמוס.
הרכב מרוקו: יאסין בונו, אשרף חכימי, ג’וואד אל יאמיק, רומיין סאיס, יחיא אטיאט אלאא, סופיאן אמרבאט, סלים אמאלה, חכים זייש, סופיאן בופאל, אזאדין אונאי, יוסף א-נסירי.