לפעמים כל מה שבנאדם צריך זה רצף של ארבעה משחקי כדורגל כדי לדעת עמוק בפנים שזה הולך להיות יופי של סופ"ש. כל חובב כדורגל מרגיש את העקצוץ הזה לקראת משחקי רבע גמר המונדיאל, שייצאו הערב לדרך.
דומה שבתמהיל שסידרו לנו יש את הכל: יריבויות עתיקות יומין שכוללת איבה מהימים שבהם נלחמו עם חרבות ושריון, מפגשים קלאסיים שכבר סיפקו בעבר רגעים ותמונות שאי אפשר לשכוח, להקת רקדנים, מגה-סטאר שנשלח אל הספסל ומחפש איך לשקם את האגו הפצוע, וסינדרלה שאי אפשר לכבוש נגדה גול, גם אם מניחים את הכדור על נקודת הפנדל.
1 צפייה בגלריה
ניימאר, מסי ואמבאפה. סופ"ש רותח
ניימאר, מסי ואמבאפה. סופ"ש רותח
ניימאר, מסי ואמבאפה. סופ"ש רותח
(צילום: AFP, גטי אימג'ס)
אחרי יומיים נטולי כדורגל (אל תתחילו, גביע הטוטו לא נחשב), ככה הולך להיראות הלו"ז של סוף השבוע: פותחים את החגיגה ב-17:00 עם הברזילאים של צ'יצ'ה נגד קרואטיה של מודריץ', ממשיכים ב-21:00 עם מסי וארגנטינה נגד הולנד של ואן חאל (יפה לו המהפך התדמיתי ממאמן זועף לסבא חביב שמפזר נשיקות) ואז הולכים לישון וקמים בשבת עם אנרגיות של חפלה לקראת המשחק (17:00) של מרוקו המפתיעה נגד פורטוגל שהפתיעה את עצמה כשגילתה כמה היא טובה בלי כריסטיאנו רונאלדו בהרכב. ולקינוח: אנגליה נגד צרפת, שתי יריבות שלא נפגשו יותר מדי פעמים במונדיאל (פעמיים בלבד ולא בשלבי הנוקאאוט), אבל עסוקות כבר מאות שנים בטיפוח תיעוב הדדי שכמובן גולש אל הדשא וכותרות עיתוני הספורט.
בפרק לקראת משחקי רבע הגמר מנתחים שליחי ynet ו"ידיעות אחרונות" לקטאר, יאיר קטן ואורי קופר, את יחסי הכוחות, מוסיפים זרדים - סליחה: חביות דלק - להגדלת הלהבות לקראת המשחקים הטעונים ומנסים לענות על השאלה שכל אנגלופיל מנסה להדחיק: רגע, אתם באמת מאמינים שהארי מגווייר הוא האיש שיצליח לעצור את אמבאפה?
וגם: איציק שאשו בטוח שצ'יצ'ה הוא מורה לריקודי עם, שלוקה מודריץ' הוא קרוב משפחה של אלן דג'נרס ושמרוקו תעוף. טוב, זה האיש שהעיף את המרוקאים כבר מול ספרד והימר שאמבאפה לא יפגע כי הוא ילד מעצבן.
האזינו לפרקים הקודמים של הפודקאסט מונדיאל במדבר:
הפודקאסט מונדיאל במדבר עוסק בכל הנושאים הגדולים והקטנים של הצגת הכדורגל הגדולה בקטאר, מביא סיפורים, ניתוחים מקצועיים, דיונים סוערים כמו שרק ספורט מסוגל לייצר, ומלווה מקרוב את המונדיאל עם שליחי "ידיעות אחרונות" ו-ynet בקטאר. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת האפליקציות שמתחת לנגן, או בכל אחד מהמקומות שבהם אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים.