בדרך לרבע גמר דרמטי במונדיאל
(צילום: אבי חי)
אחרי שדווח שביקש לעזוב את נבחרת פורטוגל לאחר שגילה כי הוא יסופסל מול שווייץ, כריסטיאנו רונאלדו העלה פוסט לאינסטגרם שלו בו ניסה להוריג את הלהבות. הכוכב העלה פוסט בו כתב: "קבוצה כה מאוחדת שכוחות מבחוץ לא יכולים לשבור אותה. אומה כה אמיצה שלא נרתעת ממצבים קשים. קבוצה במובן האמיתי של המילה שתיאבק עד הרגע האחרון".
מונדיאל 2022 ב-ynet - היכנסו למתחם המיוחד
מוקדם יותר היום דווח כי במהלך השיחה בין הכוכב למאמנו פרננדו סנטוס, לפני תחילת המשחק כשהתברר כי כריסטיאנו יחל את המשחק מול שווייץ על הספסל, איים השחקן כי הוא "עוזב את הנבחרת".
4 צפייה בגלריה
רונאלדו
רונאלדו
איים וחזר בו. רונאלדו
(צילום: AP)
לאחר מכן, אחרי שנרגע מעט ושוחח שוב על סנטוס, הפנומן הפורטוגלי חזר בו ונכנס רק כמחליף, בדקה ה-72, במהלך ה-1:6 הגדול בשמינית הגמר. מי שהחליף את רונאלדו ב-11 הפותחים, גונסאלו ראמוס, כיכב עם שלושער ענק וגרף את רוב המחמאות.
4 צפייה בגלריה
שער מוסף הספורט של "ידיעות אחרונות", היום
שער מוסף הספורט של "ידיעות אחרונות", היום
שער מוסף הספורט של "ידיעות אחרונות", היום
בפרסום ב"רקורד" כתבו, בין השאר כי "אחרי האיום, רונאלדו התעשת והבין את החשיבות והדחיפות של שמירה על יציבות במחנה של פורטוגל. הוא שינה את דעתו במהירות".
רונאלדו ספג ביממה האחרונה טונות של ביקורת על התנהגותו בסיום אותו ניצחון גדול על שווייץ. הכוכב, שסופסל כאמור בתחילת המשחק על-ידי סנטוס, צפה משם בהצגה הגדולה של מחליפו וזכה לקראת הסיום ל-18 דקות על כר הדשא. בסיום, כשכל שחקני פורטוגל חגגו עם הקהל, רונאלדו ירד לבדו לחדר ההלבשה.
4 צפייה בגלריה
פרננדו סנטוס מאמן נבחרת פורטוגל עם כריסטיאנו רונאלדו
פרננדו סנטוס מאמן נבחרת פורטוגל עם כריסטיאנו רונאלדו
שיחה קשה. סנטוס ורונאלדו
(צילום: AFP)
"בסופו של יום, עד כמה שהוא שחקן גדול, מדובר במשחק קבוצתי", הסביר אתמול חלוץ העבר של ארסנל ונבחרת אנגליה, איאן רייט. "זה לא סוד, הוא לא משחק טוב בשנתיים האחרונות. לצערי, למרות שפורטוגל ניצחה - הוא לא נראה מאושר".
"יש הרבה מעריצים של כריסטיאנו רונאלדו שלא מוכנים להגיד לו את האמת ואני חושב שהוא צריך להקשיב לה", הוסיף מגן העבר של מנצ'סטר יונייטד ונבחרת אנגליה, גארי נוויל. "הבלבול, האווירה מסביב, הפנים הזועפות. זה חייב להיפסק כי זה לא משקף אותו טוב בכלל".
4 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל
כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל
יפתח מול מרוקו?
(צילום: AFP)
לפני שישה ימים היה מעורב רונאלדו בתקרית נוספת, בסיום ההפסד 2:1 לדרום קוריאה בשלב הבתים. כשהעביר את סרט הקפטן לפפה, הוא נראה ממלמל לעברו של סנטוס: "אתה ממהר להיפטר ממני...". בסיום המשחק, כשהפרשה הגיעה לאוזני רונאלדו וסנטוס, שניהם ניסו לכבות את האש ולהרגיע את הרוחות.
"מה שקרה בחילוף זה שאחד משחקני דרום קוריאה ניסה לזרז אותי", הבהיר כריסטיאנו. "אמרתי לו להיות בשקט כי זה לא התפקיד שלו". גם סנטוס הגיב ואמר: "אני חושב שהוא לא היה מרוצה בגלל תגובה של אחד השחקנים הקוריאנים. הוא כבר אמר שזה לא שווה התייחסות".
פורסם לראשונה: 11:42, 08.12.22