שתף קטע נבחר

מכבי ת"א הפסידה למוגרן, אבל עברה שלב

ליגה אירופית: הצהובים הציגו משחק חלש ונכנעו 2:1 לקבוצה ממונטנגרו, אבל עלו לסיבוב השלישי בזכות ה-0:2 מהמשחק הראשון ויפגשו את אולימפיאקוס. האריס מדוניאנין כבש ראשון (7), אבל ולדימיר גלושביץ' הבקיע צמד (58 ו-80)

בקושי, אבל בסיבוב הבא. מכבי תל אביב הפסידה הערב (ה') 2:1 למוגרן, אבל עלתה לסיבוב השלישי במוקדמות הליגה האירופית בזכות הניצחון 0:2 במשחק הראשון בבלומפילד ותפגוש שם את אולימפיאקוס היוונית. 

  

 

הצהובים של יוסי מזרחי ואבי נמני הציגו משחק חלש, ולמעשה רשמו הפסד שביעי ברציפות במשחק חוץ במסגרת אירופית. האריס מדוניאנין הבקיע לקבוצה הישראלית כבר בדקה השביעית, אבל הכשלה של ניבאלדו הובילה לכדור עונשין מ-11 מ' של ולדימיר גלושביץ' ול-1:1 בדקה ה-58.


שטראובר בסיום המשחק. מכבי ת"א הפסידה ועלתה (אתר אוהדי מכבי ת"א)

 

גלושביץ' הבקיע את שער הניצחון של המונטנגרים בדקה ה-80 וקבע את תוצאת המשחק. בסיכום 2:3 למכבי ת"א, שכאמור ממשיכה לסיבוב הבא.

 

מהלך המשחק

דקה 7' - גול! 0:1 למכבי ת"א. מדוניאנין הניף את רגלו השמאלית, ומ-25 מ' הכניע את שוער המארחים. שער שני העונה לבוסני של הצהובים.


מדוניאנין. עוד שער לקשר הבוסני הנהדר (צילום: אלי אלגרט)

 

10': הגבהה של קלמי סבן מצד ימין מצאה את הראש של רוברטו קולאוטי, אבל האחרון נגח חלש מדי לידיים של איוון יאנושביץ'.

 

12': שיתוף פעולה בין ברק יצחקי לקולאוטי השאיר את הראשון בעמדה מצוינת לבעיטה מתוך הרחבה, שחלפה סמוך לקורה השמאלית של השער.


קולאוטי. עדיין לא מצא את הרשת בצהוב (צילום: אלי אלגרט)

 

30': יצחקי בעט לשער של יאנושביץ' מ-20 מ', השוער הדף בקושי ושחקני ההגנה שלו הרחיקו את הכדור. 

 

42': מאור בוזגלו שלח כדור חופשי מ-30 מ' היישר לקורה השמאלית של מוגרן.

 

44': מדוניאנין ניסה גם הוא את מזלו מרחוק ובעט ברגל ימין מ-20 מ', אבל הכדור שלו פגע במשקוף ויצא החוצה.


ניבאלדו ואבידור. גם הפעם נכנס כמחליף (צילום: אלי אלגרט)

 

50': לירן שטראובר השמיט כדור ודנילו צ'ולפיץ' ניצל את ההזדמנות, אבל הכדור שלו היה חזק מדי וחלף מעל הקורה.

 

58' - גול! 1:1. ניבאלדו הכשיל את צ'ולפיץ' על סף הרחבה, השופט הצביע על הנקודה הלבנה והוציא את הצהוב לבלם הברזילאי. הקפטן גלושביץ' ניגש לבעוט והכניע את שטראובר בבעיטה לפינה השמאלית.


שטראובר. משחק לא טוב של מכבי ת"א (צילום: אלי אלגרט)

 

64': יובל אבידור, שהחליף את בוזגלו, שלח כדור לרחבה, אבל הנגיחה של קולאוטי נעצרה בידיים של יאנושביץ'.

 

72': קולאוטי, שרוצה להבקיע את שערו הראשון בשורות מכבי ת"א, בעט מהפינה השמאלית של הרחבה, אבל הכדור שלו חלף מעל הקורה. מדוניאנין היה חופשי לגמרי בצד השני.

 

80' - גול! 1:2 למוגרן. ההגנה של מכבי ת"א שוב נכשלה. הגבהה של אייזדין נוחי מצאה את גלושביץ' הלא מכוסה, שנגח מכל הלב לפינה הימנית של שטראובר. צמד לקפטן של מוגרן.

 

86': בעיטה חזקה מתוך הרחבה של תמיר כחלון המחליף שוב מצאה את יאנושביץ' מוכן.

 

הרכבים

מוגרן: איוון יאנושביץ'; לוקה פיוביץ', יאנקו סימוביץ', נמניה יאניצ'יץ', ולדימיר גלושביץ', אנדראה מירקוביץ' (בלשקו בוזוביץ', 70), גוראן יובאנוביץ', דנילו צ'ולפיץ', אייזדין נוחי, אלכסנדר קפיסודה (פטר גרביץ', 46), מרקו צ'טוביץ' (בלשה בוזוביץ', 46).

 

מכבי ת"א: לירן שטראובר; קלמי סבן, ניבאלדו, אבי סטרול, יואב זיו; שרן ייני (ג'בריל סידיבה, 61), אלברט באנינג, האריס מדוניאנין, מאור בוזגלו (יובל אבידור, 61); רוברטו קולאוטי (תמיר כחלון, 77), ברק יצחקי.


פורסם לראשונה 22/07/2010 18:09

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אלברט באנינג
צילום: אלי אלגרט
מומלצים