"עלילות דם נגד ישראל": הצל נגד נטלי פורטמן

הראפר יצא נגד השחקנית האמריקנית-ישראלית כשהזכיר את כותרות העבר שבהן יצאה נגד ישראל העומדות בניגוד מוחלט לתמיכה הבלתי-מסויגת שלה ביהודים ברחבי העולם • על רקע הפרסום ב"ישראל היום" אמר: "אמירותיה לא היו מביישות את הפרוטוקולים של זקני ציון"

יואב אליאסי ("הצל"), צילום: קוקו

יואב אליאסי העלה הבוקר (רביעי) פוסט נוקב וביקורתי נגד השחקנית נטלי פורטמן, שבו האשים אותה ביחס צבוע כלפי ישראל. אליאסי פרסם אמירות של פורטמן מהעבר הלא-רחוק, שבהן יצאה נגד התנהלות המדינה במזרח ירושלים. זאת, לאחר שבאחרונה קראה השחקנית להילחם באנטישמיות הקשה המרימה ראש בתקופה האחרונה.

נטלי פורטמן, צילום: אי.פי.אי

"לדבר בעד ישראל זה לא לגיטימי, אבל להילחם באנטישמיות זה תקין", הביע אליאסי את פליאתו. "נטלי פורטמן לתקשורת הזרה: ישראל כובשת, ישראל אפרטהייד, ישוחרר שייח ג'ראח, צה"ל רוצחים בעזה", כתב מתחת לתמונה שצירף לפוסט ובה הציג את אמירותיה הסותרות. "גם כן נטלי פורטמן", המשיך. "'אני שולחת חיבוק לעם היהודי. צריך להילחם באנטישמיות'. למישהו יש עדיין ספק שהשמאלנות היא הפרעה נפשית?", שאל רטורית.

"נטלי פורטמן הצבועה, שבמשך שנים מפיצה עלילות דם שקריות נגד ישראל וצה"ל, פתאום שולחת אהבה לאחיה היהודים ואומרת שצריך להילחם באנטישמיות", אמר אליאסי בראיון ל"ישראל היום". "כמה צביעות. אנטישמיות זאת אנטישמיות, אבל זה הנרטיב נגד ישראל שבמשך שנים מנסים לבנות, שאנטי ישראל זאת לא אנטישמיות, וזה משהו שגם גל גדות הבינה. שלדבר בעד ישראל זה לא לגיטימי, אבל להילחם באנטישמיות עבור יהודי ארה"ב זה תקין ומותר", הוסיף.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Yoav Eliassi (@i_am_the_shadow)

"מצד אחד - להפיץ שקרים ועלילות דם שלא היו מביישות את הפרוטוקולים של זקני ציון, שבישראל יש רוצחי ילדים פלשתינים, ומצד שני - להגיד שקניה ווסט אנטישמי וראוי לכל גינוי, וצריך להילחם בשנאה", מסר. "אז לפי התפישה של היהודים הפרוגרסיבים וחבריהם האמריקאים, להשמיד את ישראל זו לא אנטישמיות", קבע בציניות. "אבל להגיד שיהודים שולטים בתקשורת ובבנקים - זה ראוי לכל גינוי. וכך נראית צביעות והנדסת מוחות", חתם את דבריו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר