באדיבות כאן 11 המשדר הרשמי של מונדיאל 2022
דיכאון גדול בספרד אחרי ההדחה ממונדיאל 2022 הערב (שלישי). הנבחרת של לואיס אנריקה נראתה לא טוב והפסידה 3:0 בדו קרב פנדלים למרוקו המפתיעה אחרי 0:0 ב-120 דקות.
מונדיאל 2022 ב-ynet - היכנסו למתחם המיוחד
הכותרת ב"מארקה" הייתה: "הפיאסקו של ספרד, מרוקו שלחה אותנו הביתה". ב"אס" נכתב: "ספרד מתה כמו ברוסיה".
1 צפייה בגלריה
אונאי סימון שוער נבחרת ספרד
אונאי סימון שוער נבחרת ספרד
אונאי סימון שוער נבחרת ספרד
(צילום: רויטרס)
שוער ספרד אונאי סימון אמר: "אני חושב שהיינו עדיפים ב-120 הדקות, אבל כל מה שאגיד עכשיו הוא חסר ערך כשאתה לא מצליח לכבוש. בפנדלים הם היו עדיפים בהרבה עלינו ובגלל זה הם עלו לרבע הגמר. אנחנו רואים שיש הפתעות במונדיאל. לא ציפינו להיות מודחים על ידי מרוקו, אבל זו המציאות ואנחנו הולכים הביתה".
מאמן ספרד לואיס אנריקה אמר: "אני חושב שכדורגל הוא ספורט נהדר, אבל נבחרת יכולה לנצח בלי לתקוף בכלל. אני חושב ששלטנו במשחק, יכולנו לייצר יותר. זה עלה לנו ביוקר, בעטנו 11 פעמים לשער, סראביה בעט לקורה. הפסדנו בפנדלים, אבל אני גאה בנבחרת שלי, אני מצטער בפני אלה שלא שיחקו".
על דו קרב הפנדלים, אמר אנריקה: "זו האחריות שלי כי אני בחרתי את שלושת הבועטים הראשונים והשאר הוכרעו על ידי השחקנים, לא הגעתי אפילו אל הבועט הרביעי. בונו הוא שוער פנדלים מצוין והיה יוצא מן הכלל היום". על העובדה שזו ההפתעה הראשונה בשמינית גמר המונדיאל אמר המאמן הספרדי: "נתנו 100% ונברך את המנצחת, אני מתנצל בפני האוהדים שלנו שתמכו בנו". לגבי עתידו אמר אנריקה: "זה לא הזמן הנכון לדבר על זה. אני רוצה להגיע הביתה ואני מניח שבשבוע הקרוב אדע יותר לגבי עתידי".