דרום קוריאה הייתה אחת מההפתעות הנעימות של המונדיאל, אבל רגע אחרי ההדחה בשמינית הגמר בעקבות התבוסה 4:1 לברזיל - מאמנה פאולו בנטו החליט להחזיר את המפתחות.
מונדיאל 2022 ב-ynet - היכנסו למתחם המיוחד
בסיום ההפסד אתמול, בנטו הודיע כי יעזוב את תפקידו אחרי ארבע שנים. "אנחנו צריכים לחשוב על העתיד וזה לא יהיה כשאני המאמן של נבחרת דרום קוריאה", אמר. "בישרתי לשחקנים ולנשיא ההתאחדות לכדורגל הדרום קוריאנית שאני עוזב. זו הייתה החלטה שכבר קיבלתי עם עצמי בספטמבר. מאז היא הייתה עבורי חקוקה בסלע".
2 צפייה בגלריה
פאולו בנטו
פאולו בנטו
עוזב אחרי 4 שנים בתפקיד. בנטו
(צילום: AP)
בנטו סירב להתייחס לחגיגות שחקני נבחרת ברזיל אחרי כל אחד מארבעת השערים, אלא רק להתפטרות: "היום הודעתי את זה סופית ואני רק צריך להודות להם על כל מה שהם עשו עבורי. השחקנים נתנו כמיטב יכולתם והייתי מאוד מרוצה וגאה להיות המאמן שלהם".
"אני הולך לנוח ואז אראה מה אעשה", המשיך המאמן הפורטוגלי. "אנחנו יכולים להיות מאוד גאים במה שעשינו במונדיאל הזה, ובמה שעשינו בארבע השנים האחרונות כדי להגיע לכאן. היה שלב בתים מצוין, למרות שלדעתי היינו צריכים לנצח גם את גאנה".
2 צפייה בגלריה
פאולו בנטו
פאולו בנטו
"אני הולך לנוח ואז אראה מה אעשה". בנטו
(צילום: AP)
בנטו עוזב כמאמן שבילה אחרי הרבה שנים ברציפות בתפקיד בדרום קוריאה (מאז אוגוסט 2018). הפורטוגלי ניצח ב-35 מ-57 המשחקים שלו על הקווים של הנבחרת. "לא יכולתי להיות גאה יותר בשחקנים", סיכם. "זו הייתה ללא ספק אחת הנבחרות הטובות ביותר שעבדתי איתן, אם לא הטובה ביותר. אנחנו עצובים מהתוצאה מול ברזיל, אבל גאים בדרך".