התקציר באדיבות תאגיד השידור כאן - המשדר הרשמי של כל משחקי מונדיאל 2022
נבחרת פורטוגל קיימה היום (שני) את מסיבת העיתונאים שלה לקראת המפגש מחר (21:00) מול שווייץ בשמינית גמר המונדיאל. מאמן הנבחרת פרננדו סנטוס התייחס לדיווח ב"מארקה" לפיו כריסטיאנו רונאלדו יחתום באל נאסר הסעודית בינואר, וגם להתנהגותו של הכוכב בחילוף בהפסד 2:1 לדרום קוריאה.
מונדיאל 2022 ב-ynet - היכנסו למתחם המיוחד
סנטוס אמר: "החילוף של רונאלדו? נחלק את זה לשניים. כשהמשחק ההוא נגמר ישר הלכתי למסיבת העיתונאים ולא שמעתי שום דבר שנאמר על המגרש. הייתי מאוד רחוק, רק ראיתי אותו מתווכח עם השחקן הקוריאני. החלק השני הוא אחרי שראיתי את התמונות, ולא אהבתי את זה בכלל".
2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
ממשיך לייצר כותרות. רונאלדו
(צילום: רויטרס)
"מאוד לא אהבתי את ההתנהגות של רונאלדו, אבל מאז זה נפתר, זה נגמר וזהו", המשיך המאמן. "עכשיו זה הזמן לחשוב על המשחק. את ההרכב אחשוף רק בפני חדר ההלבשה, ככה זה היה תמיד והמקרה סגור, כל השחקנים זמינים. אל נאסר? לא דיברתי על זה עם כריסטיאנו, שוחחתי בכלליות עם השחקנים, אבל לא על הנושא הזה. גם לא ידעתי שיש שמועה כזאת".
כזכור, רונאלדו הוחלף בדקה ה-64 וכשהעביר את סרט הקפטן לפפה, הוא נראה ממלמל: "אתה ממהר להיפטר ממני...". בסיום המשחק, כשהפרשה הגיעה לאוזני רונאלדו, הוא השתדל לכבות את האש ולהרגיע את הרוחות. "מה שקרה בחילוף זה שאחד משחקני דרום קוריאה ניסה לזרז אותי", הבהיר כריסטיאנו. "אמרתי לו להיות בשקט כי זה לא התפקיד שלו. בכל מקרה, לא משנה מה קורה - הדברים צריכים להישאר על המגרש. מה שחשוב זה שנישאר מאוחדים".
2 צפייה בגלריה
רונאלדו
רונאלדו
כבש רק שער אחד במונדיאל הנוכחי - וגם הוא בפנדל
(צילום: AP)
רונאלדו, שכבר רשם בקטאר היסטוריה וכבש מונדיאל חמישי ברציפות (היחידי בכל הזמנים), היה מפוזר והרבה להחמיץ. עד כה רשם רונאלדו 235 דקות בגביע העולמי הנוכחי, ורשם שער אחד - בפנדל.