בזמן שמכבי ת"א מתכוננת למשחק הערב (ב', 19:00) מול הפועל באר שבע בתקווה לחזור למסלול הניצחונות אחרי שלושה הפסדים רצופים בשתי המסגרות, בצוות המקצועי מתעסקים בבעיה חדשה שצצה והיא פציעתו של אלכס פויתרס שייעדר בין ארבעה לשישה חודשים.
יש לציין שלא מדובר בפציעה חדשה, אלא בפציעה שהוא כבר סוחב תקופה ארוכה בכף ידו, ולמרות הכאבים הוא המשיך לשחק ולהיות חלק מהסגל במשחקים האחרונים. אבל נראה שאחרי המשחק האחרון מול באיירן מינכן הכאבים החמירו.
1 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א אלכס פויתרס
שחקן מכבי ת"א אלכס פויתרס
אלכס פויתרס
(צילום: עוז מועלם)
בעקבות ההחמרה פויתרס יאלץ לעבור ניתוח שכאמור ישבית אותו לתקופה ארוכה. במכבי שוקלים לצרף שחקן משלים בעמדה שלו על חוזה זמני על מנת להשלים את החסר.

ניקולה וויצ'יץ': אגדת יורוליג

מנהלה המקצועי של מכבי ת"א, שהודיעה לא מזמן כי יפרוש בתום העונה התבשר כי יזכה לכבוד גדול במשחק היורוליג הקרוב של הצהובים מול ולנסיה. סנטר העבר הקרואטי, שזכה עם מכבי ת"א פעמיים ביורוליג ונבחר חמש פעמים לחמישיית העונה של המפעל הבכיר באירופה, יוכרז כ"אגדת יורוליג".
וויצ'יץ' יהפוך בכך לשחקן התשיעי בלבד שמוכרז כאגדת יורוליג, והשלישי ששיחק במהלך הקריירה שלו במכבי ת"א. הקודמים היו תיאו פאפאלוקאס, חואן קרלוס נבארו, רמונאס שישקאוסקאס, שרונאס יאסיקביצ'יוס, דימיטריס דיאמנטידיס, מירסאד טורצ'אן, ואסיליס ספאנוליס ופליפה רייס. יחד איתם הוגדרו כאגדות גם המאמן המנוח דושאן איבקוביץ' וגם יו"ר מכבי ת"א שמעון מזרחי.