בשבת האחרונה דווח בתקשורת הברזילאית כי גופו של אגדת הכדורגל פלה הפסיק להגיב לטיפולים כימותרפיים והוא עבר לקבל טיפול פליאטיבי, שנועד להקל את סבלם של חולים הנוטים למות. אולם היום (שני) בתו קלי הכחישה את הדיווחים.
"הוא נדבק בקורונה", אמרה קלי לתקשורת הברזילאית, "יש לו זיהום בריאות, בגלל שהוא מקבל טיפולים כימותרפיים וכבר לא אדם צעיר אז הגענו לבית חולים, צוות בית החולים אמר שעדיף שהוא לא יהיה בטיפול נמרץ, אלא בחדר רגיל".
2 צפייה בגלריה
פלה
פלה
פלה
(צילום: AP)
2 צפייה בגלריה
פלה עם דייגו מראדונה ב-1987
פלה עם דייגו מראדונה ב-1987
פלה עם דייגו מראדונה ב-1987
(צילום: AP)
"הוא לא בסיכון כפי שכתבו, הוא סובל מכמה בעיות בריאותיות ועדיף שכרגע הוא יהיה בהשגחה רפואית. המצב שלו לא סופני, לא מדובר בטיפול פליאטיבי כפי שפורסם, זה לא הוגן. אנחנו לא רוצים שהיום הזה יגיע, תאמינו לו. אנחנו יודעים שזה יקרה מתישהו, אבל זה לא קרה".
פלה עצמו פרסם הודעה בשבת בערב:"אני חזק ומלא תקווה וממשיך בטיפולים שלי כמתוכנן. אני רוצה להודות לצוות הרפואי וצוות האחיות על כל הטיפול שאני מקבל. אני מאמין באלוהים וכל הודעת אהבה שאני מקבל מכל העולם מעניקה לי הרבה אנרגיה. גם הצפייה בנבחרת ברזיל במונדיאל עוזרת לי. תודה רבה לכולם על הכול".
הברזילאי האגדי, שהוביל את נבחרתו לשלוש זכיות במונדיאל (1958, 1962 ו-1970) ונחשב בעיני רבים לכדורגלן הכי גדול אי פעם - מתמודד עם סרטן המעי זה זמן מה, ובשנה שעברה עבר ניתוח להסרת הגידול