1 צפייה בגלריה
חוסה אלבראדו חוגג
חוסה אלבראדו חוגג
חוסה אלבראדו חוגג
(רויטרס)
משחקי יום ראשון של ה-NBA נפתחו עם מספר משחקים מוקדמים. ניו אורלינס פליקנס הצליחו לנצח 106:121 את דנבר נאגטס בזכות משחק נהדר של הרכז המחליף, חוסה אלבראדו. במשחק נוסף, פיניקס דרסה 95:133 את סן אנטוניו.

ניו אורלינס פליקנס (8:15) – דנבר נאגטס (9:14) 106:121

במשחק שבו הסמול פורוורד הפותח בכל צד נח (ברנדון אינגרם בפליקנס, מייקל פורטר ג’וניור בנאגטס), מי שכיכב הוא דווקא הרכז המחליף של ניו אורלינס, חוסה אלבארדו, שקלע שיאי קריירה עם 38 נקודות ושמונה שלשות מהספסל – אותה כמות כמו של כל שחקני דנבר יחדיו. המשחק היה צמוד לכל אורכו, כאשר שתי הקבוצות התקשו להחזיק בהפרש דו ספרתי לאורך זמן, אבל הרכז הפורטו ריקני היווה את האקס פקטור שהיה דרוש למארחת כדי לנצח ולפתוח פער של משחק מיריבתה.
חוץ מאלבארדו, זאיון וויליאמסון קלע 25 נק’ וחיפה על משחק חלש של סי ג’יי מקולום, שקלע רק שבע נקודות ב-27% מהשדה. בצד השני, ניקולה יוקיץ’ היה קרוב לטריפל דאבל עם 32 נקודות, 16 ריבאונדים ושמונה אסיסטים, אבל לא הצליח להושיע בדרך להפסד שני ברציפות ואיבוד המקום השני במערב לטובת יריבתה.

פיניקס סאנס (7:15) – סן אנטוניו ספרס (17:6) 95:133

קרב הקצוות היה רחוק מלהפתיע, וסן אנטוניו פשוט לא מצליחה להתרומם ושוקעת במקום האחרון בטבלת המערב. בשלב מסוים ברבע השלישי, היתרון של הסאנס כבר עמד על 50 הפרש, אך ברבע הרביעי הספרס הצליחו “למזער” מעט נזקים. דיאנדרה אייטון להט בשורות הסאנס עם 25 נקודות, כאשר עוד בלטו גם דווין בוקר ומיקאל ברידג’ס עם 20 כל אחד.