אחרי ההפסד 98:89 לבאיירן מינכן ביום שישי ששלח את הצהובים למאזן שלילי ביורוליג עם שש הפסדים לעומת חמישה ניצחונות, דארן היליארד, שהושעה שבוע שעבר מכל פעילות קבוצתית, הוחזר לסגל.
בהודעת המועדון נכתב: ״לאחר חזרת הקבוצה ממשחק היורוליג, מאמן מכבי ת״א, עודד קטש קיים שיחת הבהרה עם דארן היליארד שלאחריה חזר השחקן למסגרת הקבוצתית״
2 צפייה בגלריה
דארון היליארד ווייד בולדווין מכבי ת"א
דארון היליארד ווייד בולדווין מכבי ת"א
מי משני האקסים לא ייצא למשחק? היליארד ובולדווין
(צילום: עוז מועלם)
גארד הצהובים הושעה ביום בשבוע שעבר בעקבות ציוצים שכתב כשהראשון היה "עיניים אמיתיות מזהות שקרים אמיתיים" אחרי ששותף ל-12 דקות בלבד בהפסד להפועל ירושלים השבוע. במכבי ת"א ערכו איתו בירור בנוגע לציוץ אחרי שהבינו שמדובר על ביקורת נגד קטש והיליארד מחק אותו.
הציוץ השני היה על רומן סורקין והוא נכתב בזמן הדרבי, אליו היליארד לא נרשם. הוא צייץ: "סורקין הוא לוחם ויש לו גם נשמה גדולה, צריך להעריך אותו הרבה יותר לפני שיהיה מאוחר מדי". גם את הציוץ הזה הוא מחק לאחר מכן.
בתחילת העונה התלהבו מאוד במכבי ת"א מהיליארד, אבל אחרי הפציעה שהשביתה אותו למשך חודש הוא עדיין לא חזר לעצמו מבחינה מקצועית. השחקן לא יצא עם הקבוצה למשחק מול האקסית שלו באיירן מינכן. היליארד צייץ אחרי ההשעיה: "רק שתדעו, אני אוהב אתכם האוהדים, את ת"א ואת מכבי. באמת".
2 צפייה בגלריה
הציוץ של דארן היליארד אחרי שהושעה
הציוץ של דארן היליארד אחרי שהושעה
הציוץ של דארן היליארד אחרי שהושעה
(צילום: מתוך טוויטר)
הצהובים יפגשו מחר (19:00) את הפועל באר שבע באולם הקונכייה וינסו להתאושש על חשבונה של הקבוצה הדרומית ולחזור למסלול הניצחונות אחרי שלושה הפסדים רצופים בשתי המסגרות כולל ההפסד האחרון בזירה המקומית להפועל ירושלים.